Mijn katten :D

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Night
Member
Mijn katten :D DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Mijn katten :D   Mijn katten :D Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 22:19

Ok, omdat ik me verveel, hier al mijn katten (ook die nu niet meer leven ^^)

Nu bij ons:

Remy (Whitebelly) ~ Bruin/zwart/grijze kater met witte poten, buik, snuit en onderkant van staart met donkergrijze strepen
Nu 1 jaar, altijd heel nieuwsgierig, al is dat ietwat minder geworden toen hij gewond was geraakt door n man die in de buurt woont, speelt altijd heel graag met onze twee andere katten en wil onder geen ENKELE mogelijkheid op zijn buik geaaid worden.

Grijsje (Graytail) ~ Wit/grijze poes met donkergrijze "points" (donkergrijze poten, staart, gezicht en oren) kruising tussen een Britse Korthaar en Heilige Birmaan (een Heilige Korthaar lol)
9 jaar, speelse en lieve poes. Troost me wel eens als ik verdrietig ben door te gaan spinnen en aan mijn handen te likken xD Heeft nooit kittens gehad omdat ze een ziekte had aan haar baarmoeder, maar ze had een hele goede moeder geweest kunnen zijn. Toen onze andere poes kittens had wou ze die steeds gaan verzorgen Very Happy heeft me geleerd wat bepaalde mauwen betekenen en wil altijd met mij gaan lopen.

Schaduw (Shadowpelt) ~ Bruine siamees met heldere diepblauwe ogen
Ik schat hem 3 jaar, maar we zullen nooit zijn echte leeftijd weten. Ook zullen we nooit zijn echte naam weten. Dat komt omdat hij ooit bij ons gewoon zomaar is komen aanlopen. Broodmager en rillend, zelfs voor een siamees. We hebben hem eten gegeven en hij is nooit meer weggegaan. Ik vind hem heel lief, hij gaat altijd op je schoot zitten en spint HEEL hard. Eerst vonden Remy en Grijsje hem niet aardig, maar nu slapen Remy en hij zelfs tegen elkaar aan.

Nu in StarClan:

Timmy (Nightsky) ~ Schildpad-poes met een jongensnaam, zwart met oranje vlekjes
Timmy was altijd heel lief, en trooste me ook altijd net als Grijsje nu doet. Ze is 18 jaar geworden, en is toen net toen ik op vakantie was weggelopen om op een rustig plekje dood te gaan. Ze had op een heel bijzondere manier afscheid genomen. Mijn opa en oma wonen twee huizen verder, en dus zaten we buiten (Ik niet eh, was op vakantie) en toen kwam Timmy en die ging helemaal mijn opa kopjes geven en op zijn schoot zitten wat ze anders NOOIT deed.

Sammy (Blackfire) ~ Schildpad-poes, oranje met zwarte vlekjes
Dochter van Timmy, is gestorven aan een ziekte toen ze 17 was. Ze was ook heel nieuwsgierig en vond het heerlijk om op muizen te jagen. Ze was ook heel bijzonder, want ze had precies de tegenovergestelde kleuren van een echte schildpad-kat.

Smokey (Smoketail) ~ Langharige grijze kater
Erg bang en onzeker, een goede vriend van Pluisje. We hebben hem tegen mijn protest in verkocht aan iemand.

Pluisje (Snowstorm) ~ Heilige Birmaan, wit met chocoladebruine points
Heel lief, en ook best onzeker net als Smokey. Zij waren beste vrienden en speelden altijd met elkaar. Toen Smokey weg was werd ze heel goede vriendinnen met Grijsje. Ze was mijn kat, en ze was altijd heel lief. Ze wilde altijd geaaid en had een heel lieve hoge mauw. Ze is ook doodgegaan aan een ziekte, en toen heb ik nog heel veel gehuild.

Phoenix (Phoenixflight) ~ Oranje poes
Phoenix was een erg schuwe straatkat die wel eens in onze schuur kwam. Ze liet zich bijna nooit zien en was altijd heel bang. Op een keer was ze ineens weg en we hebben haar nooit meer terug gezien.

Cindy (Mistbreeze) ~ Witte Britse Korthaar
De moeder van Grijsje, was ook altijd heel lief maar kan haar niet meer zo herinneren. Was doodgegaan aan een ziekte toen ze zwanger was, haar ongeboren kittens waren ook gestorven.

Me loves all my cats, and I'll always remember them.

Mijn katten :D Night-4

~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Mijn katten :D NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~

Laatst aangepast door Night op wo 27 okt 2010 - 13:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Mijn katten :D DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Mijn katten :D   Mijn katten :D Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 20:09

Ik ga ook ff al mijn katten die er nu zijn en mijn ene kat die ik m'n leven lang heb gekent (ll)

Kyra: zwarte, cyperse poes
------------
10 manen oud
hebben we nu 8 manen en 1 week in huis

Gedrag: nieuwe sgirig en onduigend ^^ netals ik

Ouders: een angora lapjes moeder en vader is on bekent kans dat de vader een kortharige zyperse kater was ^^

wat ik van haar vind en wat we hebben mee gemaakt ^^: Ik vind kyra echt een supper schattige lieve poes leven zonder haar zal m'n dood worden ^^ we hebben veel gedaan in die korte tijd, ik heb haar uit gelaten (buiten komt ze niet om dat bij mij in de buurt mensen wonen die niet bepaald dier vriendelijk zijn) door wijlanden gerent (naja gerent hard gelopen en zij gerent) ze heeft me vies gemaakt YEY! we hebben met bladeren gespeelt en ze heeft heel veel bij mij geslapen ^^ ik heb 100000 muisjes voor d'r gekocht (naja duizen 20 ofz) ze licht graag in m'n nek en ik knuffel ook supper veel met haar (m''n zusje en broertje en m'n moeder komen niet aand e buurt (ll))

Ceylin (kejlin): grijz wit wolkige main coon (kijk op google hoe groot ze kunnen worden O.o)
------------
5 manen oud
Hebben we nu pas een 4 manen in huis

Gedrag: supper onduigend (ll) en heel erg speels (bij kyra is de seels tijd minder ze speelt nu heel afentoe)

Ouders: bijde main coon de moeder is zilver kleurig, de vader is mooi rood net een leeuw (ll)

Wat ik van haar vinde en wat we hebben mee gamaakt: ceylin is niet bepaald een schoot klat, maar ik kan haar wel telkens bij de keuken uit de buurd houwen anders is er straks geen eten meer over O.o Maar ik hou ziels veel van haar netals bij kyra zal ik dood gaan zonder haar (ll)
Ik heb haar nog niet uitgelaten omdat haar gedrag nog te schuw is (bij kyra ging het sneller)
Maar ze slaapt wel bij mij hele vaak zelfs

de kat die ik heel erg mis

Bully (boelie):scheeld pat kat bruin zwart en wat lichter bruin
-------------
18/19 Jaar geworden

Gedrag: Rustig lief en trouw (ll)

Ouders: onbekent

Wat ik met haar mee heb gemaakt en hoe erg ik van haar hield (ll): Ik hield supper veel van haar amar toen mijn broertje haar na haar aanrijding hat op gehangen was ik helemaal gesloopt het is al een paar jaa geleden amar het raakt me nog steeds, ik haat mijn broertje nu ook heel erg, ik en bully waren net zusjes (ll) Als baby heb ik natuurlijk welus aan haar staart getrokken maar naar de eerste keer had ik m'n lesje wel geleerd >>
ze heeft altijd op m'n bed gelsapen van baby tot het einde, haar als kitten mee gemaakt is niet zo jammer genoeg ik heb haar 5 jaar gekent, haar uit laten hoefde neit maar ja toen was het ook nog niet zo dat katten werden vermoord ... maar ja dat was in m'n oude buurt.. ze lag altijd bij mij.. ze was echt m'n zusje (nu dat ik dit typ krijg ik al een brok in m'n keel)
eigenlijk eht eenigste wat ik deed, was haar aaien en er mee knuffelen en mee slapen.. dusja dat was het wel (ll)

Dit typen van bully deet me echt pijn en het was en groote schok van wat er gebuurde, dusja..
Maar nu dat kyra en ceylin er zijn is er toch nog een redding (ll) ookal zitten er een paar jaren tussen

Xx mij (ll) lightpaw

Mijn katten :D 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: