Bo Merkens 30
| CAT'S PROFILEAge: 6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does Gender: Rank: |
| Onderwerp: x Life is already hard x Icepaw. x zo 26 aug 2012 - 13:48 | |
| Flowerrain
x I like the flowers, i like the devodills, i like the mountains, i like the green hills i like the firestone. But without you is it nothing.. x ''Flowerkit! Kom speel mee! We gaan nieuwe bloemen ontdekken!'' riep haar vriendje. ''Ik kom al Hillkit!'' riep ze speels. ''Kijk ik heb een mooie bloem gevonden Flowerkit!'' riep Hillkit. De poes rende naar haar grote vriend. Het was een prachtige bloem. ''Hij is prachtig.'' murmelde ze tegen hem en gaf hem een kopje. ''Dit is een nieuwe bloem Hillkit. We noemen het Hill. Naar jou.'' murmelde ze en gaf hem een likje. Op het ene moment waren ze samen en het volgende moment ging Flowerkit weer nieuwe bloemen zoeken. tot ze Hillkit hoorde. '' Flowerkit! Help!'' Piepte hij. Flowerkit rende zo snel als ze kon terug naar waar ze hem voor het laatst zag. een Grote vogel had hem vast. ''Hillkit!'' piepte ze. De vogel pakte de kitten goed vast en vloog ermee weg. ''HILLKIT!'' piepte ze bang en rende de vogel achterna. ''Flowerkit vergeet me niet! Nooit!'' piepte hij en Flowerkit keek met betraande ogen naar het zicht. ''Nooit Hillkit!'' piepte ze doodsbang. ''Goed. Meld het de clan! Red jezelf!'' piepte hij nog. ''Vergeet me nieeeet!'' was het laatste en toen was hij weg.
Met een schok werd de kleine Flowerkit wakker. Het was inmiddels al een week geleden dat Hillkit was weggehaald door een vogel. De clan wist nog niks en dacht dat hij gewoon weg was. Dat hij weggelopen was ofzo. 'Het is misschien maar beter dat ze het niet weten.' dacht ze altijd. Ze zuchtte even trillerig en keek naar de plek waar de kleine Hillkit altijd lag. De tranen sprongen weer in haar ogen en ze rende de nursery uit. Ze keek het kamp rond enzocht naar de donkere schaduw. Toen ze dat eenmaal vond trok ze een sprintje en ging daar in de schaduw liggen. En keek met waterige ogen vooruit.
& Icepaw |
| |
|