i'm new!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 i'm new!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Purepaw
Member
i'm new! DPKsfdL
Mark
24

CAT'S PROFILE
Age: 7,5 manen
Gender:
Rank:
Purepaw
BerichtOnderwerp: i'm new!   i'm new! Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 21:38

Purepaw zat in de apprentices den.Hij was nu al een tijdje in de windclan en hoopte erg op een kat die vrienden met hem zou willen worden.Hij durvde best veel, maar als het op het aanspreken van vreemden aankwam.......Hij besloot maar een rondje door het kamp te lopen.toen hij bij de prooihoop was pakte hij een lekker musje en ging bij de tak van de apprentices den zittentoen kreeg Purepaw in de gaten dat er een andere kat naast hem kwam zitten[/b]."wie ben jij"[b]vroeg hij nieuwsgierig









[open voor alle windclanPawtjes]
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
i'm new! DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 10:20

Thornpaw keek nieuwsgierig naar de vreemde kat die met een musje in zijn bek naar de apprentice den liep en rustig ging zitten. Thornpaw had hem nog niet vaak gezien en wist ook niet zijn naam. Ze pakte een dik konijn- zelf had ze er twee gevangen- en ging naast de kater zitten. "Wie ben jij?" vroeg de kater nieuwsgierig. "Dat had ik beter aan jou kunnen vragen" lachte Thornpaw vrolijk. Zij was al een lange tijd in de windclan. "Maar ja... Ik heet Thornpaw en ik ben ook een apprentice, mijn beste vriendin heet Desertpaw en..." ze kon zo gauw niet nieuws meer verzinnen dus keek ze de kater vriendelijk aan en vroeg hem: "En wie ben jij eigenlijk?" Thornpaw bekeek hem van top tot teen. Hij zag er wel aardig uit.Ze nam een grote hap uit haar konijn terwijl ze wachtte op het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purepaw
Member
i'm new! DPKsfdL
Mark
24

CAT'S PROFILE
Age: 7,5 manen
Gender:
Rank:
Purepaw
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 17:01

"En wie ben jij eigenlijk?"Vroeg Thornpaw."Ik ben Purepaw en......nou, ik heb eigenlijk nog geen vrienden"zei Purepaw."Dus ben ik heel blij dat iemand met me komt praten"!"Trouwens was jij het niet die die slang had gedood?" "Dat was zóó gaaf! Purepaw begon Thornpaw echt te mogen."Ik hoorde dat jij ook mee wilde helpen aan de muur herbouwen,ik wilde dat ook doen!"Toen realiseerde Purepaw zich dat hij een beetje veel aan het mauwen was.Hij realiseerde zich ook dat hij een lekker musje had, en begon ervan te eten.na een tijdje vroeg hij aan Thornpaw"Dus....is die desertpaw aardig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
i'm new! DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 17:36




Desertpaw zat een beetje bij de steen waar hollystar altijd op sprak. Ze keek tevreden het kamp rond. Ze had net een lekkere lijster gegeten, en voelde zich vol en voldaan. Ze zag de warriors grappen maken bij hun slaaplekken, de kittens speelden in en buiten de nursery, en bij de appretice den zaten thornpaw en een vreemde kater. Ze was eigenlijk best benieuwd, en naderde de twee stilletjes.De vreemde kat miauwde:"Dus....is die desertpaw aardig?'' Desertpaw riep vol plezier: ''Tuurlijk! Vraag het maar aan haar zelf!'' Waarschijnlijk waren ze nu een beetje geschrokken door desertpaws onverwachtte kreet, dus de poes zei wat langzamer: ''Ehm..hoi thorn,en hoi nieuwe kat. Hoe heet je?' Ze vond het altijd wel leuk als er nieuwe appretice's waren, dus stelde ze zich ook maar voor. '
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
i'm new! DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 19:40

"Dus...is die Desertpaw aardig?" vroeg Purepaw. Thornpaw stond net op het punt om antwoord te geven tot Desertpaw kwam aanlopen en riep:''Tuurlijk! Vraag het maar aan haar zelf!'' Thornpaw keek Desertpaw een beetje verwijtend aan. Purepaw keek een beetje verward.''Ehm..hoi thorn,en hoi nieuwe kat. Hoe heet je?' vroeg ze opgewekt. "Hoi Desertpaw" miauwde Thornpaw terug. "Dat is Purepaw, een nieuwe apprentice. Veel meer weet ik ook niet echt, alleen dat wij samen de muur moeten herbouwen.. Ik wou juist vragen of hij mee op jacht wou." Ze keek Purepaw geamuseerd aan en mauwde laconiek: "Wil je mee op jacht Purepaw?" Nu kon ze het evengoed aan Desertpaw vragen. "Wil jij ook mee Desertpaw?" zei ze nog steeds lachend en keek nog eens naar Purepaw, wachtend op zijn reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Purepaw
Member
i'm new! DPKsfdL
Mark
24

CAT'S PROFILE
Age: 7,5 manen
Gender:
Rank:
Purepaw
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 16:32

"Wil je mee op jacht Purepaw?"vroeg Thornpaw."Wil jij ook mee Desertpaw?" Ze keek nog eens naar Purepaw, wachtend op zijn reactie."Ik zou het geweldig vinden om met jullie op jacht te gaan!"mauwde Purepaw enthousiast."Bovendien"voegde Purepaw eraan toe,"heb ik al de hele dageraad die energie die ik maar niet kwijt kan".Hij keek verwachtingsvol naar Desertpaw,op wat haar reactie op dat plan zou zijn.Ook al gaf ze hem de indruk dat ze een beetje een kat was die overal enthousiast over was.Toen richtte hij zijn aandacht weer op Thornpaw en zei"Weet je Thornpaw, van alle katten die ik tot nu toe heb ontmoed, 2 dus, weet ik gewoon dat ik jullie kan vertrouwen.[/b]Hij kreeg een raar gevoel van binnen.Een gevoel dat hij zojuist de beste vrienden van zijn leven had ontmoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
i'm new! DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 17:52

."Ik zou het geweldig vinden om met jullie op jacht te gaan!"mauwde Purepaw enthousiast."Bovendien heb ik al de hele dageraad die energie die ik maar niet kwijt kan". Thornpaw zwiepte opgewonden met haar staart, dit zou zeker een leuke dag worden. Hopelijk wou Desertpaw ook mee."Weet je Thornpaw, van alle katten die ik tot nu toe heb ontmoed, 2 dus, weet ik gewoon dat ik jullie kan vertrouwen." zei Purepaw plots. Thornpaw keek kreeg plotseling een warm gevoel vanbinnen, ze wist het zeker. Desertpaw en zij hadden er een vriend bij. "Dankje Purepaw" mauwde Thornpaw. "Ik weet zeker dat jij ook een goede vriend gaat worden." Ze keek naar Desertpaw. "En Desertpaw.... wedden dat ik meer konijnen vangen dan jij?" Thornpaw maakte een sprong en begon het kamp uit te rennen. "Wie het eerst bij het meer is" riep ze nog over haar schouder en minderde haar tempo een beetje zodat de twee apprentices konden volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
i'm new! DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 18:34

"Ik zou het geweldig vinden om met jullie op jacht te gaan!" Geweldig! Purepaw ging ook mee! ''Weet je Thornpaw, van alle katten die ik tot nu toe heb ontmoed, 2 dus, weet ik gewoon dat ik jullie kan vertrouwen'' Vervolgde de nieuwe leerling erna. Desertpaw gaf hem een 'dankje-wel' knikje, en thornpaw miauwde: "Dankje Purepaw" Ze zag er ook erg blij uit. "Ik weet zeker dat jij ook een goede vriend gaat worden." Desertpaw joelde happy: ''Helemaal mee eens!'' Purepaw leek haar erg aardig. Ze waren nu al vrienden. Thornpaw draaide haar hoofd speels naar desertpaw. "En Desertpaw.... wedden dat ik meer konijnen vangen dan jij?" Ze sprong omhoog, en sprintte het kamp uit. ''Ik dacht het niet thorn! De konijnen-meester haalt je zo in!'' Desertpaw rende achter haar aan, en keek nog snel achterom: ''Kom jij ook, purepaw?'' Desertpaw hupte verder achter haar vriendin aan , terwijl die achterom haar schouder riep: ''Wie het eerst bij het meer is" Dit zou geweldig worden, dat wist de appretice zeker!

(wie maakt het stukje bij het meertje aan, anders zitten we op de verkeerde plek Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: i'm new!   i'm new! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
i'm new!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: