Snatcher zat met haar ogen gesloten, om de lekkere muizen niet te zien. Misschien werd ze verlijd door al dat lekkere, sappige vlees... Opeens hoorde ze een stem naast zich. Ze keek op en zag Miyu. Ze zei: "Hier, jij hebt ook geholpen. Er is meer dan genoeg voor ons allemaal en het zou zonden zijn het hier te laten rotten als we genoeg hebben. Je hebt trouwens ook mooi gejaagt. Ik zie niet veel kittens je dat na doen zonder ervaring. Je hebt die muis meer dan verdient!" Ze wou haar ogen weer sluiten, maar was te laat. Daar lag een lekkere muis voor haar. ''Nou, een kan geen kwaad toch?'' dacht ze. Voorzichtig bog ze zich over de muis en begon te eten. Pas nu merkte ze hoeveel honger ze had. Ze schrokte hem helemaal op, en ging zitten. Ze likte de restjes muis weg zodat ze niet zouden zien dat ze muis had gegeten. Snatcher liep naar een poel en begon te drinken. Zo spoeldse ze ook de geur van muis weg. ze draaide om en zei: ''ik ga naar huis, daaaag! En heeeeeel erg bedankt!''. ze spurtte weg, naar het kamp. Toen ze bij de ingang was riep ze: ''Mama is zwak door een das, maar ze gaat het redden! en oja, ik heb een das gedood!''.