[Open] Rolling girl..

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Open] Rolling girl..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
[Open] Rolling girl.. DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: [Open] Rolling girl..   [Open] Rolling girl.. Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 14:25

[Open] Rolling girl.. TableApplepaw-1
A rolling girl, lives always in a dream
That never will be coming true
There's so much noise inside her little head
She scratches it all around, she scratches it all around
"No problem" The word comes out so light
But in return, is it gone in the air?
It's a mistake, what a mistake
It's a matter of finding the odd one out in the end
It rolls again!
One more time, one more time!
Each day I will keep on rolling one more time

Het is... Donker. Alles is donker om me heen. Terwijl ik m'n kop heen en weer draai, zie ik nog steeds helemaal niks. Het lukt mijn ogen niet om door de duisternis heen te priemen. Het enige wat ik voel is een vreemde kou die door mijn vacht heen sijpelt. Is het de wind? Is het water? Ben ik langzaam aan het verdrinken in de rivier? Ben ik alleen? Ben ik bang? Zoekt er op dit moment iemand naar me? Op al die vragen weet ik geen antwoord. Mijn kop voelt vreemd wazig. Plotseling, in de verte, twee kleine lichtjes. Automatisch worden mijn ogen naar het ene fixatiepunt getrokken. Het lijken wel... Ogen. “Wat een vreemd tijdstip voor een kleine RiverClan kit om hier zich bij vierboom te verstoppen” De stem galmt door de ruimte. Die... Die stem... Ik probeer me te bewegen, maar mijn poten zitten vast. “Je aandrang om te vluchten is uniek, ik zou bijna zeggen dat je me kon ontsnappen als ik dit deed” Het... Het is de Shadowclan apprentice! Plots verdwijnt de druk van mijn poten. Ik kan rennen, ik ren nu ook. Maar ik weet niet waar ik heen ga, alles is donker. Ik kan hem achter me horen, zijn poten slaan zwaar tegen de grond. Ik kan zijn adem tegen mijn staartpunt voelen blazen. Tot ik plotseling tegen de grond gesmakt wordt... Ik probeer te gillen, ik probeer te schreeuwen.. Maar het enige wat ik zie zijn die wrede ogen...

Een schrille en hoge gil ontsnapte uit Applepaw's mond terwijl ze wakker schrok, haar ogen wijd open gesperd. Adem kwam in zachte, gejaagde pufjes uit haar mond geslopen, terwijl ze onwennig om zich heen keek. "Rustig Applepaw.. Je bent in de medicine cat den... Je bent veilig... Kalmeer..." Murmelde ze zachtjes, haar oren platgelegd in haar nek terwijl ze zichzelf rustiger probeerde te krijgen. Ze krulde ze zich weer opnieuw op. De maan stond hoog aan de hemel en de sterren lachten haar toe. Als ze ze het hele kamp maar niet wakker gegild had... Misschien was het beter.. als ze deed alsof ze sliep. Dus ze kneep haar ogen stijf dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Rolling girl..   [Open] Rolling girl.. Icon_minitimema 20 aug 2012 - 12:46

Het zachte getrommel van met dons beklede pootjes werd opgeslokt door de andere, drukke geluiden die door het kamp wervelden. Krijgers die terugkwamen van maanhoog patrouilles en een laatste hap aten voor ze in dommelden. Oudere apprentices die 's nachts hadden moeten jagen en de talrijke prooi terugbrachten naar het kamp. Glacierpaws ogen werden groot bij elke nieuwe verschijning. Energiek trippelde hij rond, geleid door zijn zuivere, aangeboren nieuwsgierigheid. De jonge kater was nu bijna halve maan apprentice. Bij wijze van Ceremonie had hij de kittentijd achter zich gelaten en was aan een nieuw hoofdstuk in zijn leven begonnen. Met een vrolijk glimlach op zijn lippen sloop Glacier verder door het kamp. Het was een heet groenblad, de rivier stond lager dan normaal en de grond was droog en verhard door de withete zonnestralen. Het leek alsof de nacht zich als een donkere koepel over het riverclan territorium sloot en de klamme greenleaf warmte vasthield. Een droge zucht wind streek door zijn vacht, als de desinfecterende tong van een bezorgde moederkat. Een dun straaltje zweet druppelde over zijn zilvergrijze gezichtje. Plotseling, zonder enige aanleg sneed de nacht open. Een hoge, ijselijke gil snerpte door de verstikkende duisternis. Glacierpaw legde zijn met pluis bezette oren plat naar achteren op zijn grote kop. Zijn zachte, grijswitte vacht zette uit en zijn staart kreeg de dikte van die van een rode eekhoorn. Glacierpaws ijsblauwe ogen werden groot als twee volle manen, angst dreef als nevel voor zijn irissen. Met snelle maar hoekige bewegingen draaide hij zich rond, opzoek naar een oorzaak. De apprentice bewoog zich onhandig naar het geluid toe. The medici cat's den. Behoedzaam trippelde Glacierpaw naar het hol toe. Bij elke pootstap werden de geuren van geneeskrachtige kruiden en gedroogde bloembladeren sterker en wikkelden zich rond zijn pad als een cocon. Voorzichtig stopte hij zijn kopje naar binnen, daar, tot een bolletje gekruld, lag ze. De schuldige. Applepaw. "Applepaw?", prevelde Glacier onzeker. Zijn stem leek de nieuwe stilte terug open te scheuren. De jonge kater keek niet begrijpend de den rond. Waarom lag ze hier? Nog maar enkele zonsopgangen geleden had hij enkele roddels opgevangen over dat ze was aangevallen bij de vierboom, maar eigenlijk wist hij er het fijne niet van. Bezorgd meende de kater een rilling te vinden op Applepaws rug. "Gaat het wel?", vervolgde de jongeling. Hij was geen kei in steun geven dus of de Glacier wist niet goed of de ongerust toon in zijn woorden wel goed was."Wat is er gebeurd?", besloot Glacierpaw snel.
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Rolling girl..   [Open] Rolling girl.. Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 14:03

A rolling girl, lives always in a dream
That never will be coming true
There's so much noise inside her little head
She scratches it all around, she scratches it all around
"No problem" The word comes out so light
But in return, is it gone in the air?
It's a mistake, what a mistake
It's a matter of finding the odd one out in the end
It rolls again!
One more time, one more time!
Each day I will keep on rolling one more time

Een krampachtige rilling trok zo nu en dan door het kleingebouwde lichaampje van Applepaw heen, al even stijf en houterig als ze zichzelf had opgekruld. Haar staartpunt bewoog met onrustige slagen heen en weer. Haar eigen angst leek haar wel te omwervelen en in te sluiten. Het sloot zich als een ijzige klauw om haar hart heen en leek haar maar niet los te laten. Hoe erg ze ook haar best deed om weer in slaap te vallen, weg van haar angsten. Al wist ze zelf ook dondersgoed dat in slaap vallen geen zin had, haar angsten zouden toch wel doorpriemen tot in haar dromen en die ongemerkt in nachtmerries veranderen. Ze was nergens veilig... Ze krulde ze zich nog wat verder op, haar staart nu zelfs strak om zichzelf heen gewikkeld, paar kop stijf tussen haar voorpoten geklemd. Ze was nu eerder een klein bolletje dons dan een jonge apprentice. Al het opgedroogde bloed was ondertussen uit haar vacht gewassen, maar af en toe sijpelde er toch nog wat vers bloed door het spinrag naar buiten, als ze zich wat te wild bewoog. Zoals ze toen ze wakker geschrokken was had gedaan dus. Slaap wilde ook niet komen... Ze sloeg haar oogleden weer langzaam, de kleur van haar ogen doffig. Ze was eigenlijk gewoon heel erg moe. Eigenlijk wilde ze gewoon rustig slapen, gewoon eventjes rust aan haar hoofdje. Het was haar echter niet gegund... Een zacht zuchtje rolde over de lippen van de klein gebouwde poes terwijl ze haar ogen weer half sloot. Dit ging een lange nacht worden. Maar op z'n minst was er niemand die haar gil had gehoord. Tenminste, er was nog niemand langs gekomen om te checken... Dus het zou wel los lopen?

Pootstappen kwamen steeds dichterbij, ze kraakten op de rietstengels. Applepaw verstarde en kneep haar ogen weer dicht en probeerde haar ademhaling rustiger te maken, om de illusie te geven dat ze sliep. "Applepaw?" Prevelde een zachte stem onzeker. Mislukt... Voorzichtig gleden Applepaw's ogen weer open en hief ze haar hoofdje, haar vachtje leek wel gezilverd in het maanlicht. Haar ogen staarden voorzichtig naar Glacierpaw, een katertje die ze als kitten wel eens gesproken had, maar daarna nooit meer. "J..Ja...?" Miauwde ze zachtjes, haar oren achteruit gelegd. Haar staartje begon weer wat nerveus te zwiepen, het tapde op de grond, telkens opnieuw. "Gaat het wel?" Vervolgde Glacierpaw. Applepaw keek weg, maar knikte daarna. Aan de blik in haar ogen, die vochtig begonnen te worden, kon je duidelijk zien dat ze loog, maar toch probeerde ze het. Ze wilde anderen niet opzadelen met haar problemen. "Wat is er gebeurd?" Vervolgde Glacierpaw toch. Applepaw slikte nerveus. "Ik.. Ik ben aangevallen door een..Een... Shadowclan..Appr..Apprentice.." Ze kneep haar ogen eventjes dicht terwijl de beelden weer terug kwamen om haar te teisteren.
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Rolling girl..   [Open] Rolling girl.. Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 15:56

Wiebelend ging Glacierpaw zitten. Zijn oren bewogen weifelend heen en weer. Stilletjes sloeg hij zijn pluizige, zilvergrijze staart voor zijn poten en in zijn metaalblauwe ogen schitterde onrust. De apprentice wachtte de antwoorden van Applepaw af. Ongemakkelijk sloeg hij zijn klauwen uit en trok ze weer in, om zijn zenuwen naar de grond te geleiden. Twee paar oogleden schoven naar boven en onthulden een ambergele kleur waar een diepe, pijnlijke emotie in verborgen zat. Glacier kon het niet meteen een plaats geven, al leek het op angst. Een gemurmel ontsnapte uit Applepaws bekje, de woorden bleven in de geurige, kleffe lucht hangen:"J...ja...?" Glacierpaw hield zijn en pluis bezette kopje scheef, een vragende uitdrukking manipuleerde zijn aangezicht. De jonge apprentice voelde zich hier ongemakkelijk bij. Hij had zijn hele kittentijd in een fijn, groot gezin gezeten. Een lieve zorgzame moeder, lieve broers en zusjes die graag met hem speelden, een grote familie met veel tantes nonkels. Zijn wereldje had zo volmaakt geleken, zo smetteloos mooi. Maar nu, sinds zijn apprenticetijd begon die wereld uit elkaar te vallen, af te brokkelen als een steen die werd getroffen door diepe vorst. Een eerste scheur in zijn gelukzaligheid kwam toen tante Dream stierf. Ze was gedood door een slechte rouge, had zijn moeder hem verteld, het beeld van de dode poes was zeker een kwart maan door zijn hoofd blijven spoken. En nu werd de kloof groter. De scheur ging verder en werd grauwer. Nu was zelfs Applepaw, een onschuldige, jonge mede-apprentice, verwond door iemand en lag ze in rillend in de Medici cats den. Toch knikte de poes dat het goed ging. Glacierpaw wou haar maar al te graag geloven maar het lukte niet. Een klein stemmetje in zijn achter hoofd vertelde hem dat het een uitvlucht was. De jonge haarbal deed een stapje naar haar toe, hij ademde langzaam en ritmisch in en uit. Zijn ogen gloeiden warm, ondanks de ijzig blauwe iriskleur. "Ik.. Ik ben aangevallen door een..Een... Shadowclan..Appr..Apprentice..", slikte het poesje. Glacier draaide zijn oren treurig naar voor. De roddels waren dus waar, één of andere luizenbal had haar aangevallen. Van de Shadowclan dan nog wel. Hij had veel rottige dingen gehoord over die clan, Het was een groep van duistere, bloeddorstige katten. Ze waren gevaarlijk en ruig. De elders hadden hem ooit verteld dat de ijzige wind die daar rond bulderde hun harten verkilde en hen tot gevaarlijk creaturen kloonde. "Wees maar niet ongerust", mauwde Glacier warm. Met langzame, grote teugen haalde hij adem. Ritmisch en traag, hij had dit trucje van zijn familie geleerd om tot rust te komen. "Hier ben je veilig. Er kan geen enkele vijand hier onopgemerkt komen hoor. Daar zijn onze krijgers veel te strek voor", vervolgde hij kalm maar met de nodige overtuiging, als een jonge kitten die met zijn moeder discussieerde, maar dan veel zachter. "Hier ben je veilig", herhaalde Glacierpaw. Log zakte het katertje door zijn poten en ging liggen.

Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Rolling girl..   [Open] Rolling girl.. Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 21:59

Voorzichtig keek Applepaw omhoog, haar oortjes wat achteruit gelegd in haar nog kittenzachte en pluizige nek. Haar honingkleurige, heldere oogjes keken ietwat angstig omhoog naar haar oude jeugdvriend. Aan de geur van de verscheidene kruiden was Applepaw nu ondertussen wel gewend, sterker nog, ze kon nu er zelfs al een paar onderscheiden. Hier was ze stilletjes toch wel een beetje trots op. Maar dat sprak ze alleen niet uit. Ze durfde het niet uit te spreken waar ze trots op was. Misschien was het wel kinderlijk of juist gewoon dom. Waarschijnlijk kenden de andere katten veel meer kruiden. Applepaw krulde zich nog ietwat meer op in haar nest terwijl ze Glacierpaw stilletjes gade sloeg. Nog steeds was ze bng dat de Shadowclan apprentice langs zou komen om haar af te maken. Af en toe schoten haar ogen dan ook nerveus heen en weer, zoekende naar onverwachte schaduwen, dingen die ze moest vrezen. En als je hiernaar zoekt, zul je het ook veel eerder zien, al waren deze er gewoonweg niet. "Wees maar niet ongerust," Miauwde Glacierpaw warm. Voorzichtig keek Applepaw weer op. "Ik weet het... Maar ik kan het niet helpen.." Miauwde Applepaw zachtjes, haar oren gingen hangen en haar ogen waren dof van vermoeidheid. Het was duidelijk dat de jonge apprentice al veel en veel te lang mentaal op wacht stond, bang om in slaap te vallen en bang om haar verdediging neer te laten. "Hier ben je veilig. Er kan geen enkele vijand hier onopgemerkt komen hoor. Daar zijn onze krijgers veel te sterk voor," Ging Glacierpaw onverstoorbaar verder. "Ja..Ja daar heb je gelijk in.." Murmulde Applepaw zachtjes, terwijl haar blik wat hoopvoller werd. "Hier ben je veilig," Herhaalde Glacierpaw terwijl hij log door zijn poten zakte en ging liggen. "Dank je.. Glacierpaw..." Miauwde Applepaw met een voorzichtige glimlach, maar die verdween alweer snel. "Ik snap het gewoon niet... Ik snap niet wat ik fout gedaan heb," Applepaw's stem klonk bijna wanhopig, maar vooral bang.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Rolling girl..   [Open] Rolling girl.. Icon_minitime

[Open] Rolling girl..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: