|
|
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:12 | |
| People, ik ga even douchen, misschien ben ik zo nog wel even terug (: |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| - Harry schreef:
- BOEH x'3
*schrik!* |
|
| |
H ~ 132
| |
| - Dapplepaw schreef:
- Gooodmorning <'333
Goodemorggen :3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:14 | |
| - Nimblekit schreef:
- Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- ghege, je hebt het verdiend Sharon ;D
@ Daantje, die van mijn moeder zou je even goed ook wel naar de sloop kunnen brengen, maar hij rijdt nog, dus doen ze dat nog niet ;D Elke kilometer die ermee kan gereden worden is mooi meegenomen, toch? =D (enkel in deze hitte wil je er niet in zitten, hij is bloedheet dan en heeft geen airco en ook geen radio D= ) Wahahah. Die van mijn moeder heeft dat beide ook niet. En hij rijd nog wel supper goed. Maar het werd ons gewoon te duur allemaal+ toen we pas naar de tandarts gingen, in de regen, stopten de ruitenwissers ermee, levensgevaarlijk en wij zijn toen maar gestopt, we zagen nieteens wat voor ons reed ! Dat heeft hij nog niet x3 Wel is er iets geweest met de schakelbak en wil hij in de winter vaak niet starten, maar voor de rest.. Mijn moeder heeft wel eens (in de grote auto) per ongeluk de ruiterwissers aangezet en wist toen niet meer hoe ze ze moest uitkrijgen xD xD Oke dat is echt.. xD Auto was net een weekje bij ons ofzo ;3
@ Harry (Iro?), WAAAAAAH! O.O (nee grapje xD) Maargoed, ik zit hier nou al te zweten >.< En ik voel me slecht omdat ik bijna alle accounts van mij weg doe >.< I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
~GOULASH LYAN PAYNE 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:14 | |
| Grrr, ik haat het dat ik geen setje kan maken voor Blizzard D< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:22 | |
| Ik ben van 20 accounts naar 5 gegaan, twee zijn der al weg en de rest staat nog op de account markt ^^ I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Lilith. 17
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:29 | |
| @Esmee: Echt waar? *evil laugh* ^^ Vandaag zou ik springles hebben, Ik telde af naar deze dag. Maarja mijn lichaam besluit vandaag ziek te worden. Nu lig ik te kotsen. Ik heb dus overduidelijk buikgriep. En ik heb een pestbui! |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:32 | |
| Ik ga maar eens een poging doen om onder don hete douche te gaan staan //zucht. |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:37 | |
| Ik ben gister avond om 12 uur onder de douche gaan staan 0-0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:45 | |
| Ik zit hier ijs te eten, het is te warm om wat anders dan ijs te eten >.< I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:46 | |
| |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:46 | |
| |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:48 | |
| Ik niet. dan ga ik over men nek >,< |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:48 | |
| XD, ik heb een enorme beker met water en heeel veel ijsklontjes <3 |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:49 | |
| Er komt rook van me ijsje 0-o.
Ik heb een flesje water waar een gigantische ijsklont in zit ;3 //Vriezerszijncoolxd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:50 | |
| - Nimblekit schreef:
- Ik wil ook ijs D=
Geeft Cesanne: - Spoiler:
I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:51 | |
| @Harry Je ijsje is boos... XD |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 11:54 | |