|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 21:58 | |
| Ik bespeelde in mijn post ook Hollystar en Bloodsmasher, zolang je het niet te erg maakt mag het gwn.
Gewoon like -Otter keek Nightstream aan. Zijn toekomstige mentor.. Ze knikte goedmoedigend naar hem. Wetend dat hij deze reis alleen moest maken. Otterpaw knikte terug. Zijn blik gleed even naar zijn leader en Deputy wie bijde met trots in hun ogen naar hen keken.-
zoiets x'D
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
Juul :) 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 21:59 | |
| Thehe, ik hoef pas 3 september weer naar school. <3 Mijn eerste dag op de middelbare o.o I'm gonna die~ ----- Weer een verstoft account van Juul dat ze ooit eens van Joos overgenomen had :'D
@Mim; Okay =3 Moet Night eigenlijk mee, of moet hij zelf gaan? :'3 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:00 | |
| Zelf denk.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:02 | |
| Okay, dan zal ik het topic morgen ochtend maken, sterf nu van de buikpijn :c. ----- Even nieuwe ava voor deze meid zoeken. Deze is nooby. ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:03 | |
| oki, Dream staat klaar (:
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:03 | |
| @Roseleaf; Middelbare valt echt mee, tis veel leuker dan basisschool
---- Amg ik ga 3 september naar 3 Latijn. Jezus wat ben ik toch 'n ouwe stakker ~ Tot nu toe moest ik altijd nog in rij gaan staan aangezien ik in startersblok zat en moest leerkrachten volgen naar lokaal. Nu ben ik super zenuwachtig want ik ga naar klimop en daar moet je zéééélf naar je lokaal gaan zonder rij of leerkracht. Wel epic, maar ik ben bang dat ik ga vergeten in welk lokaal ik moet gaan. Heel nieuw gebouw enalles T3T |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:09 | |
| @Joos; IK KAN ER NIKS AAN DOEN, IK WAS EEN NOOB. Dx Don't kill me :'c |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:12 | |
| AHHHHH HET BEGINT TE ONWEREN !!!!! __________ Wheahh, over 1 week moet ik naar school, de middelbare school !!! OMG die eerste dag ga ik echt niet overleven |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:17 | |
| Lolz, ga nu naar 3 Grieks =D Wait a moment, als ik dus dit jaar af heb zit ik in de helft =D *Juicht* Alhoewel ik middelbaar idd wel leuker vind dan lagere school c:
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Chihuahua 130
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:19 | |
| Ik ga gewoon naar eerste middelbaar x'3 Met Free op school ASO of zo iets XD Kantoor x'3 Plumekit::Spottedleaf::Softcream::Ziva::Firevoice::Graystripe::Applepaw::Mistypelt::Icepaw |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:21 | |
| - Icepaw. schreef:
- Ik ga gewoon naar eerste middelbaar x'3
Met Free op school ASO of zo iets XD Kantoor x'3 Kantoor is BSO xD |
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Chihuahua 130
| |
| |
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:23 | |
| @ Chi, Wat is het nu? Want je hebt alle grote richtingen al zo ongeveer gehad xD
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
Laatst aangepast door Linepaw op zo 19 aug 2012 - 22:23; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:23 | |
| - Icy schreef:
- Amg ik ga 3 september naar 3 Latijn. Jezus wat ben ik toch 'n ouwe stakker ~
Tot nu toe moest ik altijd nog in rij gaan staan aangezien ik in startersblok zat en moest leerkrachten volgen naar lokaal. Nu ben ik super zenuwachtig want ik ga naar klimop en daar moet je zéééélf naar je lokaal gaan zonder rij of leerkracht. Wel epic, maar ik ben bang dat ik ga vergeten in welk lokaal ik moet gaan. Heel nieuw gebouw enalles T3T Ik ga naar 5HAVO, of te wel eindexamenjaar. Heb er weliswaar 6 jaar over gedaan maar goed x'D En dan voel jij je oud? Ik word 18 en ben nog niet eens van school af //Ja,daarergerikmeaan xDd |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 22:24 | |
| @Q; Heheheehe xD
@Chi; Handel is TSO, Kantoor enzo en metaal is BSO, Latijn en Moderne en wetenschappen en zo is ASO xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|