|
|
Sanneeee 55
| |
| |
| |
Tanya :3 37
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:19 | |
| - Fernpaw schreef:
- Aurora schreef:
- Aurora schreef:
- Ik..ik snap het niet
Waarom word MIJN topic WEL gesloten en die van andere niet D:
http://warriorcats.bigforumpro.com/t7078-setje-please JUGH niemand leeft me mij mee >.< Ik heb hett te druk om met mezelf mee te leven xd... Oke dan ik leef ook met jou mee :3 xD |
|
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:23 | |
| Mweuh, Disneyland was zó alles behalve leuk.. Ik en mn moeder liepen allebei te janken.. |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:23 | |
| hoezo?
Wat was er dan? Crack,can you hear me breaking?- Can I take it all?:
Does I have to accept every thing? Maybe they sing About me when I'm dead And they will be sad
But what if I die From a lie That comes out my mouth So I run to the south Hoping they wont find me And they will see I'm scared For all that cared Stuff I have to do I'm here the foe
So run Don't have fun Just flee And be free I don't care anymore Just close the door Of my mind I'm not longer that kind Of cat Don't be sad
By Bo-Snowdrop
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:24 | |
| Why Poppywhisker :O? MLP<33 |
|
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:26 | |
| Vanalles, voornamelijk het 2 á 3 keer voor de niets een uur in de rij te hebben gestaan, en we waren er om 10 uur 's ochtens tot 11 uur 's avonds, en maar in 3 dingen geweest. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:29 | |
| - Poppywhisker schreef:
- Vanalles, voornamelijk het 2 á 3 keer voor de niets een uur in de rij te hebben gestaan, en we waren er om 10 uur 's ochtens tot 11 uur 's avonds, en maar in 3 dingen geweest.
O.O wij waren naar de Efteling geweest XD en toen waren we de hele dag ook maar in 5 attracties geweest. toen ik thuis kwam, had ik het gevoel dat mijn heup verbrokkeld was >.< |
|
| |
Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:35 | |
| - Fernpaw schreef:
- Poppywhisker schreef:
- Vanalles, voornamelijk het 2 á 3 keer voor de niets een uur in de rij te hebben gestaan, en we waren er om 10 uur 's ochtens tot 11 uur 's avonds, en maar in 3 dingen geweest.
O.O wij waren naar de Efteling geweest XD en toen waren we de hele dag ook maar in 5 attracties geweest. toen ik thuis kwam, had ik het gevoel dat mijn heup verbrokkeld was >.< Ik had juist een hele goede dag in de Efteling O.o Ik ben in alles geweest waar ik in wou, zonder lange wachttijden ^^ Het was niet te warm en niet te koud XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 17:36 | |
| - Softkit schreef:
- Fernpaw schreef:
- Poppywhisker schreef:
O.O wij waren naar de Efteling geweest XD en toen waren we de hele dag ook maar in 5 attracties geweest. toen ik thuis kwam, had ik het gevoel dat mijn heup verbrokkeld was >.< Ik had juist een hele goede dag in de Efteling O.o Ik ben in alles geweest waar ik in wou, zonder lange wachttijden ^^ Het was niet te warm en niet te koud XD *Kijkt vet jaloers >(* |
|
| |
Bo Merkens <3 34
| |
| |
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
Bo Merkens <3 34
| |
| |
| |
Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 18:01 | |
| |
|
| |
Oom Iro 34
| |
| |
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
Bo Merkens <3 34
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 18:10 | |
| Ik verveel me... @Robinkit: Die is echt f*cking perfect :O MLP<33 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 18:11 | |
| Hoe kan ik mn moeder het beste vertellen dat ik een stukje van mijn haar wil kleuren en haar ook overtuigen? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 aug 2012 - 18:11 | |
| @Laura, zeg dat het mode is dat de halve school ermee loopt ofzo xD MLP<33 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |