|
|
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 9:06 | |
| - Dreamerpaw schreef:
- @Babs, meld je dan ziek !
Nah, komt een groep kinderen van 350 man sterk, dat kan ik niet maken (; En het is ook gewoon niet eerlijk, ik bedoel, ik moet al eerder weg wegens een afspraak.. En ik word per uur betaald D: |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 9:08 | |
| Ahhh, nou, das balen Zet anders een paar flessen water in de koelkast en neem ze mee 8) |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 9:08 | |
| - Dreamerpaw schreef:
- Ahhh, nou, das balen
Zet anders een paar flessen water in de koelkast en neem ze mee 8) Ik neem sowieso een vliegenmepper mee tegen de wespenD: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 9:11 | |
| Wahahahahah, ik ben blij dat ik niet hoef te gaan paard te rijden, het zit daar vol met dazen >.< Maargoed, m'n zusje is weer zooo gezellig joch, ze loopt zelfs met snoertjes te smijten |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 9:58 | |
| |
|
| |
Daan :3 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 10:09 | |
| Goodmorning beide !!! Ene, wat is een relatie kader ofzo ?? |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 10:10 | |
| |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 11:27 | |
| |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 11:33 | |
| - Lemonsight schreef:
- Idd. XD
En ik had een behoorlijk vage droom x'D
Het begon met een enorme flat die in de fik vloog en in elkaar stortte, omdat iemand Linn wilde doden die daar woonde, maar gewoon naast mij stond. Toen besloot ik met Terra episode 4 van Crossed Thoughts te maken met een hele rare app en hadden we ineens een team van 5 á 7 personen en deden we enorm vaag. Later keken we het na via haar app en zou ze het gaan uploaden, en toen ik naar huis liep kwam ik overal dreigementen tegen. Op de stoep was er iets in het wit geschreven en ook met graffiti waren er dreigementen geschreven. En ze hadden onze duif(?) vermoord o.o En toen droomde ik dat ik in een winkel met mijn ouders was om iets onzinnigs te kopen x'D ._. vaag xD |
|
| |
Linn 15
| |
| |
| |
Blubje / Tiny c: 3
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 11:35 | |
| Hi x3 Silenthunter - Carekit - Stripekit |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 11:35 | |
| - Lemonsight schreef:
- Idd. XD
En ik had een behoorlijk vage droom x'D
Het begon met een enorme flat die in de fik vloog en in elkaar stortte, omdat iemand Linn wilde doden die daar woonde, maar gewoon naast mij stond. Toen besloot ik met Terra episode 4 van Crossed Thoughts te maken met een hele rare app en hadden we ineens een team van 5 á 7 personen en deden we enorm vaag. Later keken we het na via haar app en zou ze het gaan uploaden, en toen ik naar huis liep kwam ik overal dreigementen tegen. Op de stoep was er iets in het wit geschreven en ook met graffiti waren er dreigementen geschreven. En ze hadden onze duif(?) vermoord o.o En toen droomde ik dat ik in een winkel met mijn ouders was om iets onzinnigs te kopen x'D wtf, vaag XD *Olga, you know, Moontje hier, Slice? XD* |
|
| |
Linn 15
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 11:37 | |
| Thank you <3! Laat eens een foto zien van Ziva Linn |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 11:38 | |
| Gaaf, Wazz heeft een topic geopend voor alle inactieve accounts, ik heb me aangemeld voor ene Pebblepaw ^^ |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 11:38 | |
| Mijn avatar wil niet wat ik wil T-T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |