|
|
Danii. 109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:45 | |
| @ Mr. Evil Olga, jup, dat word jouw naam c: Ik zal je zeggen, verwacht niet dat als je een mini vlot die je zelf hebt gemaakt óóit een brief droog over laat komen.. //Ik heb geen ervaring hoor.. Dus, jij mag panter niet over zee laten varen, >:3 Laat ik nou net vreselijk zijn in het zoeken van plaatjes.. Ik heb het er liever niet over ~ xD @ Soof; Hehe, je zult óóit een antwoord krijgen, maar ik beloof nog niks.. x) Raised in hell, trained by the devil. Combine them, and you have me. - NEVER BEAT THIS!:
|
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:45 | |
| Moet zometeen naar verjaardaagg |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:47 | |
| @Dani;; Toch houd ik je eraan. Btw, Casillas speelt zaterdag c| ZE MOETEN WINNEN VAN VALENCIA >3 |
|
| |
Mr.Evil 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:50 | |
| - Casillas schreef:
- @ Mr. Evil Olga, jup, dat word jouw naam c:
Ik zal je zeggen, verwacht niet dat als je een mini vlot die je zelf hebt gemaakt óóit een brief droog over laat komen.. //Ik heb geen ervaring hoor.. Dus, jij mag panter niet over zee laten varen, >:3
Laat ik nou net vreselijk zijn in het zoeken van plaatjes.. Ik heb het er liever niet over ~ xD
Lol, een bijnaam erbij x'D No, Mr.Evil can't rule the world D: Lol, misschien ben ik niet zo slecht, want ik heb net een enorm mooie kat gevonden o.o Maar IceSoul vind ik moeilijk, of het zijn crappige foto's D: |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Danii. 109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 12:08 | |
| - IceSoul schreef:
- Casillas schreef:
Ik zal je zeggen, verwacht niet dat als je een mini vlot die je zelf hebt gemaakt óóit een brief droog over laat komen.. //Ik heb geen ervaring hoor.. Dus, jij mag panter niet over zee laten varen, >:3
Laat ik nou net vreselijk zijn in het zoeken van plaatjes.. Ik heb het er liever niet over ~ xD
Lol, een bijnaam erbij x'D No, Mr.Evil can't rule the world D:
Lol, misschien ben ik niet zo slecht, want ik heb net een enorm mooie kat gevonden o.o Maar IceSoul vind ik moeilijk, of het zijn crappige foto's D:
Jep. c: Yes, he can! *krijg voice-over gevoel* xD Hij zo; Hey! I'm Mr. Evil. You like; OMG! How he rules my world, Mr Evil! >3 Alles wat ik vind is crap x) Gelukkig heb ik nog mensjes die wél kunnen zoeken :'D @Soof; Succes :') Mijn Casillas wint áltijd! c: Raised in hell, trained by the devil. Combine them, and you have me. - NEVER BEAT THIS!:
|
|
| |
Mr.Evil 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 12:10 | |
| - Casillas schreef:
- IceSoul schreef:
- Casillas schreef:
Lol, misschien ben ik niet zo slecht, want ik heb net een enorm mooie kat gevonden o.o Maar IceSoul vind ik moeilijk, of het zijn crappige foto's D:
Jep. c: Yes, he can! *krijg voice-over gevoel* xD Hij zo; Hey! I'm Mr. Evil. You like; OMG! How he rules my world, Mr Evil! >3
Alles wat ik vind is crap x) Gelukkig heb ik nog mensjes die wél kunnen zoeken :'D
Lol XD Maar ik maakte setjes met animé plaatjes en dat is makkelijker dan met realistische dingen, zeg maar x'D Al heb ik een mooi plaatje gevonden.. setje maken is soms dan haast onmogelijk voor mij x'D Maar moet gaan Even omkleden en dan naar Amstelpark! Vage filmpjes maken |
|
| |
Danii. 109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 12:14 | |
| - IceSoul schreef:
- Casillas schreef:
- IceSoul schreef:
- Casillas schreef:
Jep. c: Yes, he can! *krijg voice-over gevoel* xD Hij zo; Hey! I'm Mr. Evil. You like; OMG! How he rules my world, Mr Evil! >3
Alles wat ik vind is crap x) Gelukkig heb ik nog mensjes die wél kunnen zoeken :'D
Lol XD
Maar ik maakte setjes met animé plaatjes en dat is makkelijker dan met realistische dingen, zeg maar x'D Al heb ik een mooi plaatje gevonden.. setje maken is soms dan haast onmogelijk voor mij x'D
Maar moet gaan Even omkleden en dan naar Amstelpark! Vage filmpjes maken
Ik kijk wel animé, maar nooit echt ermee ge'RPG't zegmaar xD Ik vind deze van IceSoul, nogsteeds mooi hoor ;p Oke, Byebye x Ze moeten wel vaag zijn, hea? xDRaised in hell, trained by the devil. Combine them, and you have me. - NEVER BEAT THIS!:
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 12:35 | |
| - Casillas schreef:
- @Soof; Succes :')
Mijn Casillas wint áltijd! c: Alleen omdat zijn land de afgelopen twee EK's heeft gewonnen? [+WK?] Tss, dat zegt helemaal niets xD Maar toch gaat RM wel winnen >3 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 12:36 | |
| Ik mis de sfeer van dat we met z'n allen over stalkers waren aan 't praten XD
|
|
| |
81
| |
| |
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 12:51 | |
| - Shrewleap schreef:
- Casillas schreef:
Mijn Casillas wint áltijd! c: Alleen omdat zijn land de afgelopen twee EK's heeft gewonnen? [+WK?] Tss, dat zegt helemaal niets xD
Maar toch gaat RM wel winnen >3 Hehe, ofcourse :3 En dat zegt álles, ja? c: You tell me peace, Well I hear gunshots all night The scars I have, I've earned 'cause I've had to fight An endless pain, and it won't change |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 13:02 | |
| - Liongaze schreef:
- Shrewleap schreef:
- Casillas schreef:
Mijn Casillas wint áltijd! c: Alleen omdat zijn land de afgelopen twee EK's heeft gewonnen? [+WK?] Tss, dat zegt helemaal niets xD
Maar toch gaat RM wel winnen >3 Hehe, ofcourse :3 En dat zegt álles, ja? c: Ze hadden wel bijna verloren van Portugal, ze hadden gewoon geluk. Ze hadden een verdediger naar voren gestuurd om een penalty te scoren [Port.] en das niet zo handig xD We zien wel over 2 jaar, kijken of ze hun titel behouden >3 |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 13:08 | |
| God, kunnen ze geen apart hoekje maken voor voetbal fans? x'3 Je denkt bijna dat dit een voetbal forum is inplaats van een katten >3 Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
81
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 13:15 | |
| - Shrewleap schreef:
- Liongaze schreef:
- Shrewleap schreef:
- Casillas schreef:
Maar toch gaat RM wel winnen >3 Hehe, ofcourse :3 En dat zegt álles, ja? c: Ze hadden wel bijna verloren van Portugal, ze hadden gewoon geluk. Ze hadden een verdediger naar voren gestuurd om een penalty te scoren [Port.] en das niet zo handig xD
We zien wel over 2 jaar, kijken of ze hun titel behouden >3 Duh, ze hebben altijd geluk xD Neejj, ze zijn gewoon goed. Ik denk het wel.. c: You tell me peace, Well I hear gunshots all night The scars I have, I've earned 'cause I've had to fight An endless pain, and it won't change |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 13:23 | |
| - Liongaze schreef:
- Shrewleap schreef:
- Liongaze schreef:
- Shrewleap schreef:
- Casillas schreef:
Maar toch gaat RM wel winnen >3 Hehe, ofcourse :3 En dat zegt álles, ja? c: Ze hadden wel bijna verloren van Portugal, ze hadden gewoon geluk. Ze hadden een verdediger naar voren gestuurd om een penalty te scoren [Port.] en das niet zo handig xD
We zien wel over 2 jaar, kijken of ze hun titel behouden >3 Duh, ze hebben altijd geluk xD Neejj, ze zijn gewoon goed. Ik denk het wel.. c: Geluk, dat zal het wel zijn >3 Naja, ik hoop dat Nederland mee doet en tenminste een beetje ver komt xD Maar anders mogen Brazilië of Portugal wel winnen >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|