|
|
Mr.Evil 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:16 | |
| @Mimi; Door ruzie?
@Danii: Nee, iemand anders hielp met de serie[Terra]. Met haar heb ik veel gemeen en ze is niet zoals mijn andere vriendin, totaal niet ^^ En lol, we waren idd. heel melig x'D
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:20 | |
| @Olga;; Thanks c:
Soof heeft een nieuwe spoiler >3 Nàh, ik ga maar eens een postje op mijn laptop opslaan en dan post ik die vrijdag gewoon. Net zo makkelijk xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Danii. 109
| |
| |
| |
Mr.Evil 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:24 | |
| Ja, ik ben Olga x'D En Mr.Evil is de naam van mijn panterknuffel, eigenlijk x'D *Ssst... IceSoul weet dat niet! o.o* CT lijkt toch best aan te slaan, yay Maar episode 4 *zegt het alvast* komt wat later, aangezien we dagen achter elkaar constant aan CT werkten.. nu is er een soort pauze ingelast x'D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:24 | |
| @Mimi; Dat is echt een stomme reden :'D
--- Hurr, ik wil tekenen maar door de trillingen van de boormachine kan ik geen rechte lijnen trekken .-. Daarbij vallen de restjes tegels via het gat in de living waar ze buizen doorsteken zomaar naar beneden en ik wil geen risico's nemen *zit veilig in zetel* xD |
|
| |
Danii. 109
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:30 | |
| - Casillas schreef:
- @ Dan moet jij Olga zijn xD
Als ik eraan, moet ik weer lachen. Ik ging echt strike om die filmpjes. c: Héél melig, maar dat is juist leuk x'D
EDIT; @Soof; Kijk, dát is nou een goede spoiler <'3 Mag ik die ook? //puppyeyes Tsss, mijn spoiler op Cristiano is beter xDIk zal je PM sturen c: |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:31 | |
| - Breakingpaw schreef:
- Nee, dat is geen stomme reden.
Dus jij zou ook zo op de foto willen met zo'n welpje? Met zo'n beesie wat constand gemarteld word en later als hij neit meer schattig is word afgedankt aan een circus.
https://www.youtube.com/watch?v=xIIrZhBcviE&feature=plcp
Denk toch eens ff na.. Das echt niet altijd zo ;/ |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Danii. 109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:32 | |
| - Shrewleap schreef:
- Casillas schreef:
EDIT; @Soof; Kijk, dát is nou een goede spoiler <'3 Mag ik die ook? //puppyeyes Tsss, mijn spoiler op Cristiano is beter xD Ik zal je PM sturen c: En nog altijd; I wi'll think about it.. x'D Jeah <3 Dat liedje is sws mijn favoriet, dus ja : D Raised in hell, trained by the devil. Combine them, and you have me. - NEVER BEAT THIS!:
|
|
| |
| |
| |
| |
Mr.Evil 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:32 | |
| - Casillas schreef:
- @ Olga;
Hehe, dat panterelement, genius >3 *Mr. Evil is coming to get ya* Zie het al voor me x'D Ik kan, (denk ik) wel wachten.. Ik beloof niks c: Panter vs. bed overtrek >:3 En geduld is een schone zaak -- Wil nieuw setje voor IceSoul D: |
|
| |
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:35 | |
| - Casillas schreef:
- Shrewleap schreef:
- Casillas schreef:
EDIT; @Soof; Kijk, dát is nou een goede spoiler <'3 Mag ik die ook? //puppyeyes Tsss, mijn spoiler op Cristiano is beter xD Ik zal je PM sturen c: En nog altijd; I wi'll think about it.. x'D Jeah <3 Dat liedje is sws mijn favoriet, dus ja : D Ooit wil ik wel een antwoord xD |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:38 | |
| @Mimi; Yeah right. Geloof wat je zelf wilt ~
----
OMYGOD EEN WERKMAN HEEFT NET MIJN WC GEBRUIKT #DaarGaatMijnPersoonlijkeRuimte |
|
| |
Danii. 109
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:38 | |
| - IceSoul schreef:
- Casillas schreef:
- @ Olga;
Hehe, dat panterelement, genius >3 *Mr. Evil is coming to get ya* Zie het al voor me x'D Ik kan, (denk ik) wel wachten.. Ik beloof niks c: Panter vs. bed overtrek >:3 En geduld is een schone zaak
--
Wil nieuw setje voor IceSoul D:
Zogenaamd; WATERELEMENT! //trolface Ey, it's Mr. Evil for you.. xD Weet ik toch c: ------- Just make it >3 En trouwens, ik vind deze ook mooi <'3 Raised in hell, trained by the devil. Combine them, and you have me. - NEVER BEAT THIS!:
|
|
| |
Mr.Evil 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 11:41 | |
| - Casillas schreef:
- IceSoul schreef:
- Casillas schreef:
- @ Olga;
Hehe, dat panterelement, genius >3 *Mr. Evil is coming to get ya* Zie het al voor me x'D Ik kan, (denk ik) wel wachten.. Ik beloof niks c: Panter vs. bed overtrek >:3 En geduld is een schone zaak
--
Wil nieuw setje voor IceSoul D:
Zogenaamd; WATERELEMENT! //trolface Ey, it's Mr. Evil for you.. xD Weet ik toch c:
-------
Just make it >3 En trouwens, ik vind deze ook mooi <'3 Mr.Evil wil rule the world! MUHAHAHA! Alleen overzees gaat niet lukken x'D Dus niet de hele wereld x'D == Ja, maar het is moeilijk een kat te vinden die op hem lijkt x'D En bedankt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|