Wingkit keek in het rond voor zijn vader hij was al een keer ontsnapt. Hij wouw dat hij het goed kon maken,hij keek in het rond en riep Spotlight. Hij rende door de Riverclan en botste tegen een boom,en lag op de koude grond en ademde heel diep. Hij kwam er achter zonder zijn vader moeder dat hij vrij was,hij kreeg grote pipillen en zag iedereen van de riverclan en ging weg. Hij voelde zig vrij zonder iemand in de beurt en hij riep ik ga ik ben vrij en niemand kan mij pakken! Hij rende tussen de bloemmen en piste over de weg hij was opgelucht. Ik ben vrij hij rende overal natoe en ging tegen een boom liggen het was zomer,ik ben klaar voor de strijd riep hij. Hij keek in het rond en rook de warme lucht hij dronk uit de koude rivier Wingkit voelde zig helemaal goed jammer dat hij zijn broertjes en zusjes niet heeft gezien,hij mist ze toch. Hij keek naar de grond en trapte tegen een steen hij had een glimlach,en zij ik ben zo vaak het nest uit gegaan dat ik vrij ben. Hij zag een kat of poes maar hij verstopte zig in de bossjes en dacht hopelijk heeft hij of zij me niet gezien.