|
|
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 13:06 | |
| Het is hier stil vandaag... |
|
| |
The craziest furball of all 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 13:09 | |
| klopt.. ~Carried away by a moonlight shadow~ |Whispersong||Moonshade| |
|
| |
KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ 83
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 14:10 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 14:24 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 14:25 | |
| |
|
| |
The craziest furball of all 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 14:27 | |
| ~Carried away by a moonlight shadow~ |Whispersong||Moonshade| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 14:47 | |
| |
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 14:58 | |
| maar jij weet toch hoe je dat oplost? je bent immers medicine-cat apprantice maar t is vrvlnd |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 14:58 | |
| @Linn; ik leef met je mee <3 Dracula has visited us x'D --- En oommmmg, die werkmannen zijn hier helse streken aan het uithalen met de buizen haahahha. ze moeten ze naar omhoog duwen, roept de ene vanaf beneden "PUUUUUUUSSHHHH, PUSSHHHHHH" Ik lig strike x'D En dan van "OHOHOH, DOUCEMENT" als ie te snel duwt x'D |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 15:02 | |
| - Dapplepaw schreef:
- whahah, melige werkmannen >D
@Tiny; Ikr xD Gelukkig heb ik de pil >3 Dan duurt het ongeveer 3 dagen.. x3 Ik moet de pil hebben omdat ik wss hetzelfde heb als mijn moeder, een hevige pijn tijdens de menstruatie. Ik heb de pil niet nodig, heb geen pijn, helemaal niks, van mijn moeder geerft :3 Ik voel me spijtig voor jou D: Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 15:04 | |
| - Hollystar schreef:
- Dapplepaw schreef:
@Tiny; Ikr xD Gelukkig heb ik de pil >3 Dan duurt het ongeveer 3 dagen.. x3 Ik moet de pil hebben omdat ik wss hetzelfde heb als mijn moeder, een hevige pijn tijdens de menstruatie. Ik heb de pil niet nodig, heb geen pijn, helemaal niks, van mijn moeder geerft :3
Ik voel me spijtig voor jou D: Mijn moeder zegt dat het een soort van ziekte dinges is xD Maar niet erg voor vruchtbaarheid enz. Althans, dat denk ik x3. Maar ja, 7 dagen pijn is ook niet heel fijn xD Gelukkig ben ik het nu maar 3 dagen, en dan met minder pijn - ook al doet het nog steeds heel veel pijn xD - It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 15:09 | |
| Goedeochtend(: Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 aug 2012 - 15:12 | |
| - Hollystar schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Dapplepaw schreef:
@Tiny; Ikr xD Gelukkig heb ik de pil >3 Dan duurt het ongeveer 3 dagen.. x3 Ik moet de pil hebben omdat ik wss hetzelfde heb als mijn moeder, een hevige pijn tijdens de menstruatie. Ik heb de pil niet nodig, heb geen pijn, helemaal niks, van mijn moeder geerft :3
Ik voel me spijtig voor jou D: Mijn moeder zegt dat het een soort van ziekte dinges is xD Maar niet erg voor vruchtbaarheid enz. Althans, dat denk ik x3. Maar ja, 7 dagen pijn is ook niet heel fijn xD Gelukkig ben ik het nu maar 3 dagen, en dan met minder pijn - ook al doet het nog steeds heel veel pijn xD - Tijdens bio hadden we geleerd dat het geen ziekte is maar de spieren in je baarmoeder die samentrekken ofzo en dat dan de pijn verooraakt, maar dat verklaart niet waarom de een meer pijn heeft dan de ander.... Ja, zoiets is het ;] En uit voorzorg dat er niks ergs met mijn baarmoeder gebeurd, moet ik die dus slikken :'3 It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|