We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 aug 2012 - 14:54
Meh, als iemand zijn naam zwart wilt, gelieve dan ook aan te melden bij Clans => ShadowClan > Aanmelden, ik heb nooit echt zo'n zin om elke naam apart in te typen ;_;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 aug 2012 - 14:55
Faithmind schreef:
Meh, als iemand zijn naam zwart wilt, gelieve dan ook aan te melden bij Clans => ShadowClan > Aanmelden, ik heb nooit echt zo'n zin om elke naam apart in te typen ;_;
ahahah ik ken dat xd
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 aug 2012 - 15:02
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 aug 2012 - 15:36
ASCBNASCJHBADH //Brb. Fangirling <3
Why is Teen Wolf so epic D: And why do I have to wait so long for the next season D:
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 aug 2012 - 15:41
Ik was pokémon fan, wás x3 Nu irriteer ik me aan de stem van ash (aa') Nu ben ik fan van Twilight [vooral taylor lautner], D. gray man, Warrior cats, en nog een heleboel dingetjes :'3
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 aug 2012 - 15:42
@Marieke, thank you(': @Linn, Ash is cool >3 Vooral de engelse stem >D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 aug 2012 - 15:58
Awww D: Maar nouja Quinty, je moet ook zelf beslissen hea. Ik ga je niet dwingen, en je weet dat ik niet zeur /niet veel of vaak, tenminste/ <3 Doe wat voor jou het beste is c: