Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Kijk in het topic please [AG + GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Linesong
Member
Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 aug 2012 - 21:19

Nobody anymore? D'=

Als niemand zich voor die rogue aanmeld na morgen ga ik de vriendin haar laten vinden x3

Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamerghost
StarClan
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 20 aug 2012 - 8:27

Ik wil even zeggen dat ik me heb aangemeld om bij de inactive accounts topic voor een poes met de naam Cinnamon. Die zou ik eventueel weel als moeder voor Line&Apple willen doen, ze word een rogue en ik heb al wat bedacht zodat ze niet bij haar dochters kon zijn. Hun vader is dan dood oke ^^
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 20 aug 2012 - 11:30

Ja is goed, ik vraag het effe nog aan Chi of zij het goed vind ;3

Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Leafstorm
StarClan
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 20 aug 2012 - 11:38

Okey ^^

I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Mira
Member
29

CAT'S PROFILE
Mira
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 9:38

bekendste account :: Mira, maar ik ben hier nooit actief geweest. Ik heb wel ooit een keer een post geschreven, daarin kun je wel een beetje mijn schrijfstijl zien Wink .
Voor welk account :: Sweetkit
Wat :: Overnemen
Motivatie :: Ik wil hier heel graag actief worden. Nou lijkt het me echt super leuk om Sweetkit te mogen spelen.
Voorbeeldpost ::
Ze knipperde met haar ogen toen er daglicht op haar oogleden scheen. Ze gaapte en rekte zich voorzichtig uit. Daarna keek ze naar haar moeder die naast haar lag te slapen. Ze kon er niks aan doen dat haar blik nieuwsgierig naar de opening van de kraamkamer gleed. Ze stond op en trippelde ze zacht mogelijk naar de uitgang. Daar bleef ze aarzelend staan, eigenlijk mocht dit niet. Ze blies haar adem bibberig uit, maar toch zette ze door. Ze stak haar kop door de opening waardoor fel licht in haar ogen scheen. Opeens hoorde ze iets achter zich bewegen en verschrikt draaide ze zich om. Haar moeder werd wakker en zij stond pal bij de opening. (Even een klein voorbeeldje. Ik zag dat haar moeder dood was, maar hier leeft ze even nog XD . Ik zag het pas later, vandaar.)

Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Mirao
In het puin van gister, liggen de parels van morgen.
Bondi
Member
lili
63

CAT'S PROFILE
Bondi
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 10:21

Ik wil sweetkit graag ^^

Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 2cxyzb

Bondi ♥️ The best! I love YOU!!!
[Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong]
Stonepaw**
Member
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 1:21

bekendste account :: Kittypaw, dawnheart. uh idk.
Voor welk account :: Sweetkit :3
Wat :: Overnemen
Motivatie :: Ik wil heel graag een kitten kunnen bespelen :3
Voorbeeldpost ::
Sweetkit lag opgerold te slapen bij haar moeder. Ze sliep diep, ze had mooie dromen. Ze was in haar droom namenlijk een echte warrior, ze vocht voor de clan, joeg, en veel meer. Maar de dromen waren al snel voorbij toen de zon haar wakkermaakte. De zon was niet vel, het was namenlijk bladkaal. Er lag een dun laagje over de gebieden van de territoria's heen. Sweetkit was nooit het kamp uitgeweest. Toch wou ze erg graag weten hoe het eruit zag, daar buiten, groter dan alleen dit kamp. Ze stond op van haar nest en keek de nursey rond. Een paar kittens speelden, en anderen sliepen diep. Een Queen miauwde naar twee kittens die lawaai maakte tijdens het spelen 'Kijk uit dat jullie de rest niet wakker maken! Ga maar buiten uit de nursey spelen, daar licht sneeuw.'' De kittens keken elkaar aan en renden naar buiten. Sweetkit liep de nursey ook uit. Ze keek naar de sneeuw die over het kamp lag. Onder haar poten voelde ze de zachte, maar koude sneeuw ook.

Is dat genoeg ??

Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Wrm0jHt
Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ]   Kijk in het topic please [AG + GZ] - Pagina 2 Icon_minitime

Kijk in het topic please [AG + GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: