| Kijk in het topic please [AG + GZ] | |
|
|
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 10:21 | |
| I still love them, but i can't keep them... Hey peepz, Ik mag dan misschien niet zo ontzettend veel accounts hebben, maar ik moet ze toch (met erg veel pijn in mijn hart) weggeven. Ik heb haast geen inspiratie met ze en heb besloten er dus 4 weg te geven. De eisen zijn wel gekend denk ik... In ieder geval heb ik het recht ze terug te vragen als je ze niet actief houdt! Dan komen hier de 4 katjes::
Icerock **** VOORBEELDPOST NODIG Sorry Linn, maar ik kan hem niet actief houden D; Icerock is een elder bij de windclan, een erg rustige en aardige kater, maar zo af en toe ook wel vergeetachtig, hij heeft zelfs heel soms van die buien en dan is hij alles vergeten, zijn naam, zijn clan, wat dat is... Hierdoor wordt hij vaak gepest door de apprentices en kittens van zijn clan, enkel Dapplepaw - De medicin cat apprentice - kan hij echt vertrouwen.
Fluffytail ***** VOORBEELDPOST NODIG I can't do it, but i have no choice, she deserves better ;3; Fluffytail is een warrior uit Skyclan en tevens moeder van Chestnutpaw, Iciclepaw, Acidkit (eigenlijk paw) en Frozenkit (ook paw) van haar partner Frostclaw. Fluffytail is een erg vriendelijke en lieve poes met een hard van goud. Enkel denkt ze bij het minste geringste dat alles haar fout is en dat ze beter weg kan zijn van deze aardbol, waarna meestal een zelfmoordpoging volgt die weer eens in duigen valt.
Fearlightning *** VOORBEELDPOST NODIG Sorry Daantje, het lukt me gewoon niet )'= Fearlightning is een doodgewone warrior bij de windclan, het enige probleem bij hem is, is dat hij overal bang voor is, maar dan ook echt overal voor. Hij probeert er vanaf te komen, maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Je mag alles met hem doen, behalve hem direct laten doodgaan enz.
Midgetstripe ** Midgetstripe is een warrior bij de Thunderclan. Deze kater had vroeger zijn grote liefde (Moonwish) ontdekt en heeft ook met haar kittens gekregen. Alleen is Moon vermoord en zal hij nu voor ze moeten zorgen. Je mag geheel kiezen wat je met hem doet, enkel mag zijn setje niet worden aangepast en mag hij niet direct dood.
Sweetkit *** Voorbeeldpost nodig Sweetkit is een kitten bij de Thunderclan en is de dochter van Midgetstripe. Vroeger was ze het lievelingetje van haar moeder en ook is ze dat eigenlijk van haar vader. In hun ogen is zij een perfect kind waar niks maar dan ook niks op aan te merken valt. Voorsteltopic Je mag alles met haar doen, behalve karakter en setje veranderen (en clan off course) en niet direct laten doodgaan.
Illusion * Ik heb eigenlijk nog niks met Illusion gedaan. Je mag alles aan haar veranderen =)
Geïntereseerd? Geef maar een gil :3Do you want to help me?Hey Peepz, nu mijn andere accounts weg zijn/gaan, ga ik me geheel richten op de accounts die ik nog heb. Hierbij kunnen jullie me helpen::
Linepaw :: Apprentice (Mentor:: Hollystar) :: Windclan Linepaw wordt nu erg gepest door Applepaw en daarom zoek ik een goede vriend(in) waarbij ze haar hartje kan luchten. De twee zullen zeer hecht worden (en als Chi ermee akkoord gaat dat ze samen tegen applepaw in zullen gaan). Hierna of ondertussen krijgt ze een ander probleem::- Spoiler:
De jonge poes was een keer, omdat Hollystar even geen tijd had om haar te trainen, alleen op stap gegaan. Ze klom in een boom om bij een vogel te komen, maar net toen ze naar de vogel sprong die een tak verder zat, bleef ze haken met een poot en viel ze hard naar beneden op haar hoofd. Ze raakt hierdoor bewusteloos. Als ze haar ogen weer open doet staat haar vriend(in) voor haar. Deze is natuurlijk een beetje bezorgd en brengt haar terug naar het kamp om haar te laten nakijken of er niks ernstig is. Wonder boven wonder is er niks ergs te vinden en weet ze alles nog. Het enige wat ze natuurlijk niet kunnen weten is dat er in haar hoofdje het een en ander is misgelopen. Een paar dagen na de val begint ze geesten te zien. Geesten van katten die al lang gestorven zijn. Deze proberen haar allemaal dingen wijs te maken en achtervolgen haar waar ze ook is. Ze durft er met niemand over te praten, zelfs niet met haar vriend(in) en zal erg in zichzelf gekeerd zijn. Tot ze een andere poes ontmoet van een andere clan. Ze raken aan de praat en langzamerhand ontstaat er een vriendschap. Vaak komen ze elkaar nog tegen en Linepaw vertelt alles van wat ze denkt, ziet, hoort en voelt aan het poesje. Alleen komt het dier op een dag niet opdagen en de volgende dagen ook niet. Na een tijdje vindt ze haar, helemaal bekrast door schrammen, erg schuw en niet meer wetend wie zij (Linepaw) is. Als er dan ook nog eens geesten komen opdagen die zeggen dat ze het diertje moet vermoorden, wordt het haar allemaal te veel. Ze rent weg en verstopt zich voor een paar dagen in een diep hol onder de grond. Hier blijft ze tot een andere kat dan eerst haar vind. Eerst wil ze geen woord loslaten, maar als hij/zij plots bekend dat hij/zij de vader/moeder is van Line- en applepaw, floept ze er alles uit. Ze wilt heeft namelijk altijd al een moeder of vader willen hebben, maar heeft die nooit gehad. Ze zal zich opgelucht voelen dat ze het eindelijk heeft vertelt, ook over haar vriendin die ze vanaf dan nooit meer zal zien. Natuurlijk wil Linepaw ook weten waarom ze niet bij haar was, dit zal de kat dan vertellen (reden mag je natuurlijk zelf verzinnen of we verzinnen samen iets ^^), maar ook zal ze vragen om terug naar het kamp te gaan. Ze zal alles opbiechten aan haar vriendin. Linepaw zal haar moeder/vader daarna nog vaak ontmoeten en Line zal haar zusje apple ook eens meenemen (als die haar niet pest tenminste x3).
De geesten zal ze haar verdere leven nog blijven zien, maar het zal langzamerhand minder worden Geïnteresseerden:: Moeder/vader (Liefst rogue)* :: // Vriend(in) :: Frostpaw Vriendin uit een andere clan :: Sunkit/paw Medicin Cat (Apprentice) :: Dapplepaw staat klaar :3
*Chihua (Applepaw) mag meebeslissen ;D
Nimblekit :: Kitten :: Riverclan Voor haar zoek ik een beste vriendin, ze zal immers een schuchter poesje worden die veel om haar vrienden geeft, maar niet snel iemand vertrouwt. Zelfs haar eigen clanmates niet. (ze is nog unborn) Leafkit
En voor de rest, Swift heeft/krijgt al haar mentor, maar als je iets voor haar weet mag je altijd een gil geven ^^
bekendste account :: Voor welk account :: Wat :: Met welk account :: Korte informatie karakter :: Motivatie :: Voorbeeldpost ::
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
Laatst aangepast door Linepaw op wo 15 aug 2012 - 16:04; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 11:22 | |
| bekendste account :: Blossompaw Voor welk account :: Linepaw Wat :: Vriendin uit andere Clan Met welk account :: Sunkit*/paw (haar naam is nog niet veranderd) Korte informatie karakter :: Ze is erg verlegen, maar ze zal geen vlieg kwaad doen. Motivatie :: Volgens mij is dit het zelfde verhaal als bij je vorige zoektopic en dat vond ik echt awesome :3 Voorbeeldpost :: Kijk maar bij Sunkit* en Blossompaw |
|
| |
Sophia [PIA] O-o 6
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 11:26 | |
| bekendste account :: Thunder en Icecrystal Voor welk account :: Illusion Wat :: Maby partner... Met welk account :: Afrodite Korte informatie karakter :: Een avontuurlijke kater, die niet graag vecht. Heeft veel geduld en als het op vechten aankomt is hij niet te stoppen. Motivatie :: Ik zou hem al een tijdje aan maken en heb nog niks voor hem. Dit leek mij wel leuk. Voorbeeldpost :: - Spoiler:
Nee mijn post zijn niet altijd zo lang tweede post trouwens. |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 11:35 | |
| Jeej al 3 reacties x3 Gaat goed zo @ Linn, Jeej, thank you =D @ Cato, Jup, dit is 2de keer dat ik het post, andere topic is een beetje weggevaagd x3 Ik zet je erbij :3 @ Afrodite, Liever geen partner, i'm sorry D;
|
|
| |
Sophia [PIA] O-o 6
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 11:38 | |
| Maakt niet uit, ze kunnen vrienden worden? |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 11:54 | |
| Is goed :3
Edit:: Sorry, maar ik heb besloten ook Illusion weg te doen, ik heb nog niks met haar gedaan, maar heb ook geen inspi voor het arme diertje. Er mag alles mee gedaan worden ;D
|
|
| |
Maartje 111
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 15:24 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] za 11 aug 2012 - 15:25 | |
| Ik zet je erbij ^^
|
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] ma 13 aug 2012 - 10:47 | |
| Sorry voor de dpNobody anymore? D= Voor Linepaw heb ik enkel nog een rogue nodig! (Je mag je voor de rest natuurlijk ook nog aanmelden ) Wil je hiervoor een nieuw account waar nog niks mee gedaan is kan je illusion overnemen ;D
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] ma 13 aug 2012 - 11:23 | |
| Waarom Fear weg Nou, ik weet niet of hun relatie dan hetzelfde word als iemand anders hem bespeeld. Maar gelukkig heb ik al een andere WC kater gevonden waar Leafstorm op verliefd gaat worden, en mss gaat het dan wel uit met Fear, mits je geen goed iemand voor hem kiest. |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] ma 13 aug 2012 - 12:48 | |
| Sorry daantje, maar ik kan hem niet actief houden en ik beloof een goed iemand voor hem te kiezen ^^ (tenminste ik zal mijn best doen ._.)
|
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] di 14 aug 2012 - 9:59 | |
| DREAMERPAW WIL VRIENDIN WORDEN !!!!! |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] di 14 aug 2012 - 10:05 | |
| Ik zet je erbij ^^
|
|
| |
27
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] di 14 aug 2012 - 11:49 | |
| Ik wil wel met Camilia Moeder zijn ofzo? ^^ |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] di 14 aug 2012 - 12:06 | |
| Heb je een voorbeeldpost? c:
Edit: Met veel pijn in mijn hart gaat nu ook Fluffytail weg, i gonna miss you, my dear ;3;
|
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] wo 15 aug 2012 - 14:38 | |
| Nog iemand? ;3; Mijn katjes moeten weg en ik heb nog steeds katjes nodig (Ook voor Linepaw kan je je nog aanmelden, Liefst nog een rogue)
|
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] wo 15 aug 2012 - 15:57 | |
| bekendste account :: Zack, Jaypaw, Beautysoul Voor welk account :: Nimblekit Wat :: Vriendinneke Met welk account :: Leafkit Korte informatie karakter :: --Friendly-- Dont't like sharing tongues -- Nieuwsgierig-- Een poes die niet zo van aandacht houd. Ze houd niet van al die likken en kopjes geven. Ze vind het allemaal maar klef gedoe. Verder is ze wel aardig en speels als kitten en apprentice. Ze staat voor iedereen open als er iemand problemen heeft. Ze blijft ook vriendelijk maar kan narrsig overkomen als je probeert haar kopjes te geven of te likken. Dan kan je een klap op je kop verwachten. Als apprentice is ze leergierig en nieuwsgierig, waarbij ze soms niet bij de les gehouden kan worden. Ze wilt dan namelijk van alles weten wat het is. Ook boeit het haar niet dat haar vader de Leader is, maar toch vind ze het fijn als ze met haar vader kan praten. Ze lucht niet graag dingen op maar ze vind dat dat wel bij haar vader kan. --Gehehehe had geen zin om het kort samen te vatten C: -- Motivatie :: Leafkit = Awesome? C: Voorbeeldpost :: Haar tranerige ogen keken de nursery rond. Vorige week was er hier een plekje leeg. Die lieve, lieve Dreamheart was overleden en had zich bij de Starclan gevoegd. Ze had medelijden met Stormkit en Honeykit. Zij hadden hun moeder verloren. Leafkit keek gespannen rond. Haar ogen waren nog steeds betraand en ze dacht aan wat ze zelf tegen de poes had gezegd. ''Dreamheart, Starclan will light your path. Riverclan will never forget you. We will remember you as a brave Warrior and Queen. We love you Dreamheart..... We love you...'' Dat bleef in haar hoofd zitten. Ze besefte nu pas hoeveel ze eigenlijk van die poes hield zonder dat ze haar echt kende. Het was gewoon iemand van de clan. Ze hoorde erbij. Ze hoorde hier, in de Riverclan. ''Dreamheart...'' kwam weer in haar op. ''I didn't knew you very good, but you were everytime if i saw you. Riverclan will miss you. Goodbye and we'll see together in Starclan.'' Ze zuchtte met een trillerige stem. Het was dan ook heel erg moeilijk voor haar. Ze zuchtte nog een keer. Dit zou niet de laatste dood zijn in haar leven. Er zouden ook meerdere katten doodgaan. Dat wist ze zelf ook wel maar waarom in starclans naam Dreamheart? Ze stelde zich voor dat Dreamheart zij aan zij rende met Crookedstar. Haar liefde had haar vader, Stormstar, vertelt. Ze zuchtte nog een keer en stond rustig op waanra ze naar buiten liep. Ze keek naar de plek waar de poes had gelegen. Ze liep ernaar toe en ging op de precieze plaats liggen. Ze voelde de aanwezigheid van de Poes op deze plek. ‘’Dreamheart kom terug.... We missen je.... Ik mis je.....’’ murmelde ze. Een traan rolde over haar wang. Ze keek naar boven. ‘’Starclan waarom pakte u onze Dreamheart af?’’ mauwde ze. ‘’Waarom...’’ murmelde ze.
--Was voor een topicje C: -- |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] wo 15 aug 2012 - 16:03 | |
| Jeej =D *Voegt Leafje toe x3*
Weet nog steeds niet wanneer Nimble geboren wordt...
|
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] vr 17 aug 2012 - 10:51 | |
| Kom op, niemand die het rogueje wil spelen? D'= |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kijk in het topic please [AG + GZ] | |
| |