|
|
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 26 jan 2012 - 19:55 | |
| - Icespirit schreef:
- Wishkit schreef:
- Jaykit schreef:
- nou ik had dus laatst gehoord dat hij wel op me is en daardoor ben ik zooo in de war o.0 is hij nou wel of niet op me verliefd en ik ben 12 ^^
1 tip voor dat, nooit geloven wat ANDEREN zeggen het bracht me ook in verwarring en toen bleek het helemaal niet waar, ^^ Same here :3
Doordat ik op het advies van andere ben gegaan, is mijn vriendschap met hem in deugen gevallen :3 dat had ik ook, nu heb ik slecht contact met die persoon >.< |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 26 jan 2012 - 20:02 | |
| - Wishkit schreef:
- Icespirit schreef:
- Wishkit schreef:
- Jaykit schreef:
- nou ik had dus laatst gehoord dat hij wel op me is en daardoor ben ik zooo in de war o.0 is hij nou wel of niet op me verliefd en ik ben 12 ^^
1 tip voor dat, nooit geloven wat ANDEREN zeggen het bracht me ook in verwarring en toen bleek het helemaal niet waar, ^^ Same here :3
Doordat ik op het advies van andere ben gegaan, is mijn vriendschap met hem in deugen gevallen :3 dat had ik ook, nu heb ik slecht contact met die persoon >.< Wij hebben het gelukkig weer goed gemaakt <3 Dus ik maak nog een kans ;D |
|
| |
177
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 13:42 | |
| Hij.. Hij.. Glimlachte heel lief naar me en.. Zijn blik..
I'm confused.. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 15:23 | |
| zoiets heb ik ook xD ik fietste en ik fietste langs hem en ik zei ''Hoi!'' en hij glimlachte naar me en zei ''Hai!'' *zucht van verliefdheid* |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 16:48 | |
| - Flame schreef:
- Arggggg! Ik word helemaal gek gek gek zeg ik je! Ik ben zo smoor verliefd zeg maar. Het verhaal gaat zo!:
T=Vriend S=Vriend Nichtje=Nichtje! K=Is mijn liefde! R=Is zus van liefde! Ouders van huin=Ouders van hun!
In de laatste zomervakantie ging ik eerst met mijn ouders op vakantie en daarna ongeveer 3 en een halven week op vakantie mee met mijn nichtje. Ik ga natuurlijk niet alles vertellen wat ik allemaal heb gedaan maar ga meteen over op het liefdes gebeuren. De laatste week! Yea want ik miste mijn ouders verschrikkelijk, waren mijn nichtje een anderen jongen S en nog een anderen jongen T na elkaar jarig. Dus voor T was er een soort band cadau gegeven waarmee je achter de boot moest hangen. Er was nog een cadau, dat was zegmaar dat je achter de boot ging hangen maar dan bij een echt bedreijf en niet mwet die band die cadau was gegeven! Nou dat was dus het cadau van die jongen k en zijn zus r en zijn ouders. Nou we gingen in groepen ik zat niet bij hem in de groep maar er waren er twee. (Wat net veel boeit!!!!!!) Daarna gingen we nog even met een bal spelen die over het water stuiterd en nog meer anderen leuke dingen doen. Nou ik vond hem toen al leuk! Daarna was hij nog bij ons huis waar hij nog even in het zwambad kwam zwemmen. Zo'n leuke gast! Maar het probleem is dus dat ik hem sins de zomer vakantie niet meer heb gezien. helppp Ik vind hem nog steeds zo vreselijk leuk! Iemand een tip? Oja voor al mijn vriedinnen die dit lezen....... Niet door vertellen he! Anders krijg je met mij te maken! kom op!!!! zet je ff over die k heen, je weet wat er met s aan de hand is... is hij niet leuk dan? |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 16:51 | |
| Who am I, what is wrong with me I don't wanna look at that person but I won't stop looking.. I know this person for so long.. Then why do I feel this now! |
|
| |
177
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 17:09 | |
| That's just the way it goes. Love will find it's way Mim ♥ |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 18:57 | |
| - Flame schreef:
- Arggggg! Ik word helemaal gek gek gek zeg ik je! Ik ben zo smoor verliefd zeg maar. Het verhaal gaat zo!:
T=Vriend S=Vriend Nichtje=Nichtje! K=Is mijn liefde! R=Is zus van liefde! Ouders van huin=Ouders van hun!
In de laatste zomervakantie ging ik eerst met mijn ouders op vakantie en daarna ongeveer 3 en een halven week op vakantie mee met mijn nichtje. Ik ga natuurlijk niet alles vertellen wat ik allemaal heb gedaan maar ga meteen over op het liefdes gebeuren. De laatste week! Yea want ik miste mijn ouders verschrikkelijk, waren mijn nichtje een anderen jongen S en nog een anderen jongen T na elkaar jarig. Dus voor T was er een soort band cadau gegeven waarmee je achter de boot moest hangen. Er was nog een cadau, dat was zegmaar dat je achter de boot ging hangen maar dan bij een echt bedreijf en niet mwet die band die cadau was gegeven! Nou dat was dus het cadau van die jongen k en zijn zus r en zijn ouders. Nou we gingen in groepen ik zat niet bij hem in de groep maar er waren er twee. (Wat net veel boeit!!!!!!) Daarna gingen we nog even met een bal spelen die over het water stuiterd en nog meer anderen leuke dingen doen. Nou ik vond hem toen al leuk! Daarna was hij nog bij ons huis waar hij nog even in het zwambad kwam zwemmen. Zo'n leuke gast! Maar het probleem is dus dat ik hem sins de zomer vakantie niet meer heb gezien. helppp Ik vind hem nog steeds zo vreselijk leuk! Iemand een tip? Oja voor al mijn vriedinnen die dit lezen....... Niet door vertellen he! Anders krijg je met mij te maken! You never tell meh that D= Maar ja, bel hem anders eens op, gewoon om te zwemmen, naar de bios, of weet ik veel wat te gaan doen. Just as good friends :3 Tante Juulebull will be your docter love then >:3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 20:02 | |
| Ik heb iemand gevraagd Maar steeds als ik vraag of hij al een antwoord heeft zegt hij geheimzinnig: Mischien. Ik weet wel dat hij me leuk vindt. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 20:43 | |
| Oeeh Ashtail^^ Das spannend^^ ik wou dat degene dat ook bij mij zei en niet heel bot nee! |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 21:00 | |
| Ik ben verliefd, en k weet dat het pijn gaat doen, maar het is toch zo fijn om verliefd te zijn (dat rijmt x'D) |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 31 jan 2012 - 23:10 | |
| For my love, may the darkest hours in your life end with this, It isn't great and my rhym isn't wonderfull but i did my best For my Gaby <3
Everytime you leave,- Spoiler:
Everytime you leave it starts to hurt I feel the heartache coming back Hurting like a wound infected by dirt I start to faint, pulled into the black
I miss your voice, I miss your touch I miss your hug I miss your kiss
I hear the voices slice through the air Burning in my ears and hear them say I feel the impact everywhere ‘I’ll take that away’
I miss your voice Your touch Your hug And your kiss
I say goodbye to hide the sorrow My eyes are getting dull Followed by ‘I speak you tomorrow’ The farewell has always been painfull
I miss your voice, touch, hug and Kiss
I ask myself how long it would take To be reunited with you I start to smile but it is fake Begging for me, you, us two
I love you, i need you I won’t leave you I help you I protect you I wish to hug you My desire is you My wish is true Gaby, I just need you To be mine, and end this issue
Let me be your Guardian Angel(o)
It says a lot and everything is from my heart |
|
| |
44
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 1 feb 2012 - 9:20 | |
| - Crookedstar schreef:
For my love, may the darkest hours in your life end with this, It isn't great and my rhym isn't wonderfull but i did my best For my Gaby <3
Everytime you leave,- Spoiler:
Everytime you leave it starts to hurt I feel the heartache coming back Hurting like a wound infected by dirt I start to faint, pulled into the black
I miss your voice, I miss your touch I miss your hug I miss your kiss
I hear the voices slice through the air Burning in my ears and hear them say I feel the impact everywhere ‘I’ll take that away’
I miss your voice Your touch Your hug And your kiss
I say goodbye to hide the sorrow My eyes are getting dull Followed by ‘I speak you tomorrow’ The farewell has always been painfull
I miss your voice, touch, hug and Kiss
I ask myself how long it would take To be reunited with you I start to smile but it is fake Begging for me, you, us two
I love you, i need you I won’t leave you I help you I protect you I wish to hug you My desire is you My wish is true Gaby, I just need you To be mine, and end this issue
Let me be your Guardian Angel(o)
It says a lot and everything is from my heart Angelo niet zo kwijlen *you know what i mean* |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 1 feb 2012 - 13:11 | |
| - Otterpaw schreef:
- Flame schreef:
In de laatste zomervakantie ging ik eerst met mijn ouders op vakantie en daarna ongeveer 3 en een halven week op vakantie mee met mijn nichtje. Ik ga natuurlijk niet alles vertellen wat ik allemaal heb gedaan maar ga meteen over op het liefdes gebeuren. De laatste week! Yea want ik miste mijn ouders verschrikkelijk, waren mijn nichtje een anderen jongen S en nog een anderen jongen T na elkaar jarig. Dus voor T was er een soort band cadau gegeven waarmee je achter de boot moest hangen. Er was nog een cadau, dat was zegmaar dat je achter de boot ging hangen maar dan bij een echt bedreijf en niet mwet die band die cadau was gegeven! Nou dat was dus het cadau van die jongen k en zijn zus r en zijn ouders. Nou we gingen in groepen ik zat niet bij hem in de groep maar er waren er twee. (Wat net veel boeit!!!!!!) Daarna gingen we nog even met een bal spelen die over het water stuiterd en nog meer anderen leuke dingen doen. Nou ik vond hem toen al leuk! Daarna was hij nog bij ons huis waar hij nog even in het zwambad kwam zwemmen. Zo'n leuke gast! Maar het probleem is dus dat ik hem sins de zomer vakantie niet meer heb gezien. helppp Ik vind hem nog steeds zo vreselijk leuk! Iemand een tip? Oja voor al mijn vriedinnen die dit lezen....... Niet door vertellen he! Anders krijg je met mij te maken! You never tell meh that D= Maar ja, bel hem anders eens op, gewoon om te zwemmen, naar de bios, of weet ik veel wat te gaan doen. Just as good friends :3 Tante Juulebull will be your docter love then >:3 hij woont op corsica!!! S niet daarintegen, ik stuur je wel even een pm met hele belangrijke info |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 1 feb 2012 - 14:17 | |
| Omg.. He gave me his chocolate <3~ |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 1 feb 2012 - 18:36 | |
| OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMOMGOMGOMGOMGOGMOGMGOMGOMGIKHOUVANHETBARLAEUS!!!! |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 2 feb 2012 - 16:04 | |
| Why I must always look at him, he probably don't even know who I am.... |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 3 feb 2012 - 15:23 | |
| Soulheart, minder overdreven. Je rekt de pagina enorm uit.
Omg. Ze zijn zo leuk. Ik was aan het wachten en ondertussen met de twee jongens, die ik beide écht leuk vind, aan het kletsen. We waren aan het praten over allerlei dingen, en het werd steeds gezelliger. Helaas vloog de tijd voorbij. De vriendin waarop ik wachte kwam, dus ik zei ze gedag, en toen gaven ze me een knuffel <33 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 3 feb 2012 - 21:31 | |
| Ik zweef door de lucht, wachtend op een vlucht. Naar degene waar ik het meest van hou, dus dat is naar jou. Alles wat ik voel voel ik voor jou, want jij bent precies waar ik van hou.
Stuur dit naar je geliefde en dan vind hij/zij jou een stuk leuker dan dat hij/zij al vond. /\ || || Natuurlijk niet dat, alleen het gedicht. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 14 feb 2012 - 23:47 | |
| - Dreathfang schreef:
- Spoiler:
1.-Bruin haar of blond. 2.-Iets kleiner 3.- Rond mijn leeftijd 4.- Moet kunnen lachen en tegen SteelfangHumor kunnen (AngeloHumor) 5.- Sportief 6.- Niet onnozel 7.- van dieren houden 8.- Goede muziek smaak 9.- Vriendelijk 10.- Haat aan JUSTING BIEBER!!!
Nou... tis een tijde uit en mijn blik is helemaal veranderd.
nu heb ik de volgende dingen het liefst in een meisje
1, haar kleur doens't matter. (behalve roodharigen, hou ik niet van) 2, even groot of misschien iets kleiner of groter 3, sportief ingelegd 4, mooi lichte ogen.... (ben niet geweldig met oogcontact, bealve met mensen met mooi gekleurde ogen... tis weird)
5. Slim 6. Aardig 7. zelfstandig, zelfverzekerd 8. moet tegen mijn muziek smaak kunnen 9. geen alcohol lover, roker of iets van die categorie 10. meelevend kunnen zijn 11. ook buiten een relatie bevriend kunnen zijn 12. lief 13. geen angsthaas maar ook geen horrorfanaat (hoewel ik dat tweede wel ben) 14. grappig kunnen zijn en er tegen kunnen 15. niet te snel gekwetst worden. (ik zeg vaak dingen die anders klinken dan bedoeld) 16. een beetje impulsief OMG Dit is van hoelang geleden... di mei 17, 2011 11:20 pm EN NU HEB IK DE PERFECTE XD Gaby <3 alleen 9 ... maar dat boeit me geen f**k of je wel of niet rookt mi amore |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|