|
|
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:10 | |
| When i was born nobody text me. But a soon as i was busy, - BAAAAAAAAAAAAAAAAAM:
Still nobody text me.
|
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:13 | |
| - Splashpaw schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Ugh >.<
Que'est-ce tu as? But, wat is er? Blijkbaar heeft niemand opgemerkt dat ik een dagje weg was xD *Kijkt mysterieus om zich heen* Ach, ik ben ook even weggeweest vandaag, so you're not alone c: Ik ben naar dierenpark Emmen geweest >3 Omg, een prairiehond wilde uit zijn hok omdat ik daar op het hekje zat x3 So cute!
Pinguïns lopen daar gewoon los, net als de apen en vogels O.O Das inderdaad lief c: Ik heb gevist zonder resultaat, en verder niets gedaan x'3 Aaawh, leuk dagje dan >.< Ik heb ook weleens gevist, maar toen had ik bijna beet, NOT! Nah hier zitten wel grote vissen, maar met mais en brood kom je niet ver x'3 Ga zo eten, hamburgers <3 Wij gebruikten stinkende vieze glibberige slierten die blijkbaar ook nog eens een leven hadden gehad >.<
Hamburgers <3 Smakelijk eten :3 Lolz Merci c:
- LIKE A BOSS c:
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:21 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:33 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:43 | |
| #Linn: Same here :3 Ikzelf reageerde niet omdat ik druk aan't posten was en eigenlijk zomaar iets plaatste hier, dus sorry als je je door mij afgewezen voelt, was niet de bedoeling :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:54 | |
| #Nath: Doe het rustig aan ^^ Jezelf forceren heeft geen zin. Posten moet leuk zijn, geen verplichting. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:58 | |
| I wantz my mum back. Meh. |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 22:01 | |
| #Zsa: Me too (: 't Idee dat ik haar dankzij dat stomme gedoe een paar dagen per jaar minder zal zien... (: Het breekt me kinda. [center] With special thank to Babs >3
[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 22:02 | |
| - Blowsoul schreef:
- #Zsa: Me too (: 't Idee dat ik haar dankzij dat stomme gedoe een paar dagen per jaar minder zal zien... (: Het breekt me kinda.
Meuh? :c |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 22:16 | |
| |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 22:17 | |
| #Zsa: Uitleg staat ergens in lucht-je-hart-topic :c -- Ik heb een stuk of zeven muggenbulden bij mijn voet #Nath: Neem een pijnstiller? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 22:18 | |
| awh, ik heb het dan niet gezien zeker. nja //huggie ): |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 22:20 | |
| #Nath: Aww <3 Hug <3
#Zsa: Huggie back :3 <3
--
This girl is OUT of post. Morgen ga ik verder. Ik vind dat ik gneoeg heb gedaan vandaag :3 |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 22:43 | |
| Zo, overal gepost waar ik moest posten. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|