|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:48 | |
| - Inkmask schreef:
- Brightpaw schreef:
- Breakingpaw schreef:
- Breaking gaat zo uitvallen tegen Smoketear x'3
Ehmm, het lijkt me beter ook als Breaking ergens later in het gevecht zo zegt: "ik ga terug naar het kamp, versterking halen," Smoketear krijgt dan niet de tijd er op te antwoorden en dan maakt Breakingpaw dat ze weg komt, als ze aan is gekomen bij het kamp gaat ze direct naar Stormstar, dan komt Smoketear net iets later ook het kamp binnen... En wat er dan gebeurd is nog een verassing... Inderdaad verstandig, Phantom schuwt niet voor het killen van jonge katjesxD Ik bedoelde bij de geboorte van de kittens x'D en is goed als breaking over 3 of 4 postjes van dr weg gaat x'3 I was blind, I couldn't see the world right in front of me
But now I can |
| | | Danii. 138
| |
| | | | 180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:50 | |
| |
| | | Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:50 | |
| - Breakingpaw schreef:
- Inkmask schreef:
- Brightpaw schreef:
- Breakingpaw schreef:
- Breaking gaat zo uitvallen tegen Smoketear x'3
Ehmm, het lijkt me beter ook als Breaking ergens later in het gevecht zo zegt: "ik ga terug naar het kamp, versterking halen," Smoketear krijgt dan niet de tijd er op te antwoorden en dan maakt Breakingpaw dat ze weg komt, als ze aan is gekomen bij het kamp gaat ze direct naar Stormstar, dan komt Smoketear net iets later ook het kamp binnen... En wat er dan gebeurd is nog een verassing... Inderdaad verstandig, Phantom schuwt niet voor het killen van jonge katjesxD Ik bedoelde bij de geboorte van de kittens x'D
en is goed als breaking over 3 of 4 postjes van dr weg gaat x'3 Oehhh, okay. En okay 8D - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
| | | Tha Girl with the Diamond Axe.. 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:52 | |
| |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:53 | |
| Thanks Linn, en de rest. Sorry, jullie namen zijn twee pagina's verder en meh..
Net knallende ruzie gehad dat ze niet wil dat ik ga. Eerst zegt ze dat ik verantwoordelijkheid moet opnemen, maar als ik dat doe, word ze ongerust, begrijpelijk, maar wou ze me niet laten gaan. Dan probeert ze het anders, en toen zei ze dat als ik raped word ofzow, het mn fout zou zijn. Kom op, ik heb foto's, het is niet alsof het allemaal pervs zijn, ze had een maand om zich voor te bereiden, en juist de dag ervoor, begint ze het pas over na te denken.
Sorry, ik moet hier alles kwijt nu ;_; |
| | | Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:53 | |
| - Logan schreef:
- Ugh >.<
Que'est-ce tu as? But, wat is er?
- LIKE A BOSS c:
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:55 | |
| - Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Ugh >.<
Que'est-ce tu as? But, wat is er? Blijkbaar heeft niemand opgemerkt dat ik een dagje weg was xD *Kijkt mysterieus om zich heen* |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| | | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 20:57 | |
| - Moonstripe schreef:
- Thanks Linn, en de rest. Sorry, jullie namen zijn twee pagina's verder en meh..
Net knallende ruzie gehad dat ze niet wil dat ik ga. Eerst zegt ze dat ik verantwoordelijkheid moet opnemen, maar als ik dat doe, word ze ongerust, begrijpelijk, maar wou ze me niet laten gaan. Dan probeert ze het anders, en toen zei ze dat als ik raped word ofzow, het mn fout zou zijn. Kom op, ik heb foto's, het is niet alsof het allemaal pervs zijn, ze had een maand om zich voor te bereiden, en juist de dag ervoor, begint ze het pas over na te denken.
Sorry, ik moet hier alles kwijt nu ;_; Damn, erg voor je, maar dat kén ik ook maar al te goed. Eerst mocht ik naar een WS of WC meeting, maar nu beweerd mijn moeder dat iedereen hier pedo's en rapers zijn -____- Dus, I know the feeling. Heb 't met je te doen <3 - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
| | | Tadić 574
| |
| | | | Tha Girl with the Diamond Axe.. 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:01 | |
| - Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Ugh >.<
Que'est-ce tu as? But, wat is er? Blijkbaar heeft niemand opgemerkt dat ik een dagje weg was xD *Kijkt mysterieus om zich heen* Ach, ik ben ook even weggeweest vandaag, so you're not alone c: Ik ben naar dierenpark Emmen geweest >3 Omg, een prairiehond wilde uit zijn hok omdat ik daar op het hekje zat x3 So cute! Pinguïns lopen daar gewoon los, net als de apen en vogels O.O |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:01 | |
| - Moonstripe schreef:
- Thanks Linn, en de rest. Sorry, jullie namen zijn twee pagina's verder en meh..
Sorry, ik moet hier alles kwijt nu ;_; //hug I know the feeling ;-; Mijn ouders denken ook zo. It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
| | | Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:02 | |
| - Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Ugh >.<
Que'est-ce tu as? But, wat is er? Blijkbaar heeft niemand opgemerkt dat ik een dagje weg was xD *Kijkt mysterieus om zich heen* Ach, ik ben ook even weggeweest vandaag, so you're not alone c: Ik ben naar dierenpark Emmen geweest >3 Omg, een prairiehond wilde uit zijn hok omdat ik daar op het hekje zat x3 So cute!
Pinguïns lopen daar gewoon los, net als de apen en vogels O.O Das inderdaad lief c: Ik heb gevist zonder resultaat, en verder niets gedaan x'3
- LIKE A BOSS c:
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:04 | |
| - Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Ugh >.<
Que'est-ce tu as? But, wat is er? Blijkbaar heeft niemand opgemerkt dat ik een dagje weg was xD *Kijkt mysterieus om zich heen* Ach, ik ben ook even weggeweest vandaag, so you're not alone c: Ik ben naar dierenpark Emmen geweest >3 Omg, een prairiehond wilde uit zijn hok omdat ik daar op het hekje zat x3 So cute!
Pinguïns lopen daar gewoon los, net als de apen en vogels O.O Das inderdaad lief c: Ik heb gevist zonder resultaat, en verder niets gedaan x'3 Aaawh, leuk dagje dan >.< Ik heb ook weleens gevist, maar toen had ik bijna beet, NOT! |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| | | | 260
| |
| | | | Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:06 | |
| - Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Ugh >.<
Pinguïns lopen daar gewoon los, net als de apen en vogels O.O Das inderdaad lief c: Ik heb gevist zonder resultaat, en verder niets gedaan x'3 Aaawh, leuk dagje dan >.< Ik heb ook weleens gevist, maar toen had ik bijna beet, NOT! Nah hier zitten wel grote vissen, maar met mais en brood kom je niet ver x'3 Ga zo eten, hamburgers <3
- LIKE A BOSS c:
|
| | | 42
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:07 | |
| Whahahaha ;D Die vind ik anders wel leuk ;D Dat hier pedo's en rapers zijn. Ziet je moeder zo al die kinderen. Jij zo: 'Dat zijn nou jou zogenaamde pedo's.' Awkward-parent momentje ;p -- Over pedo's gesproken... - Komt hij ook naar de meeting? o.O:
|
| | | > Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 aug 2012 - 21:07 | |
| - Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Cristiano schreef:
- Logan schreef:
- Ugh >.<
Pinguïns lopen daar gewoon los, net als de apen en vogels O.O Das inderdaad lief c: Ik heb gevist zonder resultaat, en verder niets gedaan x'3 Aaawh, leuk dagje dan >.< Ik heb ook weleens gevist, maar toen had ik bijna beet, NOT! Nah hier zitten wel grote vissen, maar met mais en brood kom je niet ver x'3 Ga zo eten, hamburgers <3 Wij gebruikten stinkende vieze glibberige slierten die blijkbaar ook nog eens een leven hadden gehad >.< Hamburgers <3 Smakelijk eten :3 |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |