Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 21:57

Scatteredrose schreef:
@Nath; Kom je op msn? :3

Kom er aan 8D

_____

Mensen kijk hier ff; http://warriorcats.bigforumpro.com/t6630p30-kittens-lastbreathe-x-smoketear

::"Bright's::

Algemene Onzin Topic - Pagina 24 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 21:59

Breakingpaw schreef:
Wie wil plotje van 1 a 2 topics weten ;D
ME! ME! ME! ME! MEEEEE! ;D

Algemene Onzin Topic - Pagina 24 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:01

ok mijn plan;;

Nadat Breaking er achter komt dat dr papa weer kits heeft wil ze wegrennen en RC achter haar laten omdat ze het gevoel heeft dat iedereen haar haat. Als ze langs heg donderpad wil glippen ontmoet ze Fireheart/star wie haar vraagt wat ze doet, het verhaal vervolgens van haar aanhoort en haar overhaalt dat weglopen niet de juiste optie is. Dan komen Storm en Storm wie haar zochten voor de training. Aangezien zowel Fire als Stormstar wijs zijn besluiten ze geen enkel gevecht te maken om dat Breaking te besparen en nadat Breaking Fire bedankt heeft en vraagt of ze hem ooit nog terug mag zien waarop hij antwoord dat dat geen probleem is (tijdens gatherings) vertrekt ze samen met haar opa en Stormpaw.

Ze blijft heel afstandig naar haar broers, zussen, moeder en vader maar word nog closer met Stormstar en Stormpaw. Af en toe verblijft ze dus ook 's nachts bij haar opa en is ze ook steeds liever bij haar oma dan bij haar echte moeder.

Uiteindelijk wil ze haar ouders dus niet meer kennen en pas als ze Warrior is wil ze weer echt met haar vader spreken waar ze het dus allemaal uitpraten en ze uiteindelijk haar papa weer in haar hart sluit. (:
-miss ook via tip van Firestar op Gathering dat ze hem moet vergeven-

oftewel Fire word een beetje haar vriendakaraadgever x'D

I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 1zdqxh

But now I can
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:06

Breakingpaw schreef:
ok mijn plan;;

Nadat Breaking er achter komt dat dr papa weer kits heeft wil ze wegrennen en RC achter haar laten omdat ze het gevoel heeft dat iedereen haar haat. Als ze langs heg donderpad wil glippen ontmoet ze Fireheart/star wie haar vraagt wat ze doet, het verhaal vervolgens van haar aanhoort en haar overhaalt dat weglopen niet de juiste optie is. Dan komen Storm en Storm wie haar zochten voor de training. Aangezien zowel Fire als Stormstar wijs zijn besluiten ze geen enkel gevecht te maken om dat Breaking te besparen en nadat Breaking Fire bedankt heeft en vraagt of ze hem ooit nog terug mag zien waarop hij antwoord dat dat geen probleem is (tijdens gatherings) vertrekt ze samen met haar opa en Stormpaw.

Ze blijft heel afstandig naar haar broers, zussen, moeder en vader maar word nog closer met Stormstar en Stormpaw. Af en toe verblijft ze dus ook 's nachts bij haar opa en is ze ook steeds liever bij haar oma dan bij haar echte moeder.

Uiteindelijk wil ze haar ouders dus niet meer kennen en pas als ze Warrior is wil ze weer echt met haar vader spreken waar ze het dus allemaal uitpraten en ze uiteindelijk haar papa weer in haar hart sluit. (:
-miss ook via tip van Firestar op Gathering dat ze hem moet vergeven-

oftewel Fire word een beetje haar vriendakaraadgever x'D

Smoke = zielig.

Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:07

#Nath: Smoke krijgt nieuwe kits, dus zo zielig is hij niet ;p

--

Done met Adams, nu reageren met... Pff... ik zie wel ;p

Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Adamse
Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:08

Smoke verliest zijn lievelingsdochter >.>
x'D

But now I can
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:12

@Freedje, wat Mimz zegt ja xD

Breaking zou altijd zijn lievelingetje blijven xD

Oeh, oeh!
Ik weet ook wat!

Blowsoul
Member
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:12

#Nath: *Voelt zich nu heel onbelangrijk* Gheghe, nee hoor, I understand ;D

Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:13

Haha, ze wil echt Smoke niet meer vertrouwen. Tot uiteindelijk Fire haar ..alweer.. overhaalt x'D
Hij is haar oompie x'D

But now I can
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:15

Maar... Breaking valt tegen Smoketear uit over dat Smoketear bijvoorbeeld heel druk bezig was met zijn drie nieuwe kittens...
Daarna besluit Smoke even het kamp te verlaten om even na te denken over wat hij doen moet...
Dan komt er een rogue of twee... En die vallen hem aan, onverwacht. Smoketear is sterk, maar niet tegen twee katers net zo groot als Smoketear zelf... Dus Smoketear raakt buiten bewustzijn, de rogues rennen weg en dan komt Breaking....
Damdamdaaaam...

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:16

xD
DON'T DARE TO STEAL MY MOM AND DAD << zegt Dragonkit xD

Blastsoul
Member
42

CAT'S PROFILE
Blastsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:19

#Linn: Zou u misschien eens in deze dagen proberen om inspiratie op te brengen en Blowsoul zeggen wat z'n verwondingen zijn? *Awesome-face*

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:20

Blastsoul schreef:
#Linn: Zou u misschien eens in deze dagen proberen om inspiratie op te brengen en Blowsoul zeggen wat z'n verwondingen zijn? *Awesome-face*

*kuch* *points to post she just made* *kuch*

Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:20

Hmm, Nath, dat kan als ze warrior is en eindelijk dat gesprek hebben op advies van Fire x'3
(go Fire whooo)

Dan komt dat gesprek uit op een scheldpartij waarin Breaking al dr woedde uit en dan vertrekt Smoke half t kamp uit met pijn in zn hart. Een andere kat hoort het en zegt dat ze niet zo hard voor hem had moeten zijn, Breaking voelt zich schuldig en gaat achter m aan?

But now I can
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:21

Lol, my turn to react.
*hides face*
God, als ik volgend jaar met Freedje op school zit en op een of ander topic nog niet heb gereageerd XD

Afwezig van 16-25/08
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Do5bfa
Spoiler:

Softcream
I can feel your heartbeat
Secondpaw
Member
So call me Freedje :3
122

CAT'S PROFILE
Secondpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:24

#Chi: Zo erg ben ik nou ook weer niet. Ik ram alleen je gezicht een keertje in elkaar, maar dat is normaal, niet waar? ^^ Gheghe, nee hoor, meestal vraag ik het ook pas een week later, maar ik wilde Dapplepaw er gewoon even aan laten herinneren, het is geen verplichting ^^

Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Oemab
With special thank to Moon. I love you >3
Secondpaw ~ Mazepaw ~ Adams ~ Shadowrose ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Blastsoul ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:25

Breakingpaw schreef:
Hmm, Nath, dat kan als ze warrior is en eindelijk dat gesprek hebben op advies van Fire x'3
(go Fire whooo)

Dan komt dat gesprek uit op een scheldpartij waarin Breaking al dr woedde uit en dan vertrekt Smoke half t kamp uit met pijn in zn hart. Een andere kat hoort het en zegt dat ze niet zo hard voor hem had moeten zijn, Breaking voelt zich schuldig en gaat achter m aan?

Tja... Maar dan duurt het nog zo lang xD
En... En zo dra alle kittens eindelijk geboren zijn *stare* dan kan het er vlak na gebeuren xD

Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:26

Secondpaw schreef:
#Chi: Zo erg ben ik nou ook weer niet. Ik ram alleen je gezicht een keertje in elkaar, maar dat is normaal, niet waar? ^^ Gheghe, nee hoor, meestal vraag ik het ook pas een week later, maar ik wilde Dapplepaw er gewoon even aan laten herinneren, het is geen verplichting ^^
Oh great lord.
Please Starclan, light my pathXD

Afwezig van 16-25/08
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Do5bfa
Spoiler:

Softcream
I can feel your heartbeat
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:26

Secondpaw schreef:

Alexis? x'D

Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Algemene Onzin Topic - Pagina 24 LcrIgCQ Algemene Onzin Topic - Pagina 24 M9EKCDX Algemene Onzin Topic - Pagina 24 EjrsROF
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 RUq8TRk Algemene Onzin Topic - Pagina 24 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 22:34

Brightpaw schreef:
Breakingpaw schreef:
(go Fire whooo)

Tja... Maar dan duurt het nog zo lang xD
En... En zo dra alle kittens eindelijk geboren zijn *stare* dan kan het er vlak na gebeuren xD

Pas als ze Warrior is, tot die tijd kijkt ze hem nadat ze bij Fire is geweest niet meer aan x'3

But now I can
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: