Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven do 9 aug 2012 - 22:34 | |
| Ik wil graag Thistlekit overnemen (: En zoals gevraagd een voorbeeldpost; - The sound of Thunder:
Er hingen donkere wolken boven het territorium, het was duidelijk dat er een zware storm aan zat te komen. De bomen van het bos aan de overkant van de rivier wiegde mee op de felle windstoten. Een lichtflits, gevolgd door een helse klap maakte de hemel aan het huilen en zorgde ervoor dat de oevers van de rivier glibberig en gevaarlijk werden. De rivier zou waarschijnlijk enkele centimeters stijgen door de vele regen die de afgelopen dagen was gevallen. Deze storm hing al lang boven het RiverClan territorium en wilde maar niet overwaaien. Het zou nog eens gevaarlijk gaan worden. Nu de oevers moeilijk te betreden waren, zouden de katten van Riverclan het moeilijk krijgen om te gaan jagen. De vis zal verder onder water zwemmen en wordt dus moeilijker te pakken te krijgen en de klauwen van de katten zouden geen houvast hebben op de oevers. Een hel voor de Clan dus. Onder een struikje, met een doorweekte vacht maar met helderen, alerte, ogen, lag een grijze kater te staren naar de rivier. Hij had hier beter niet kunnen komen en gewoon in het kamp moeten blijven. Maar de donder en bliksem, nee, gewoon de hele storm, interesseerde hem. De kracht die de natuur had, iets wat je totaal niet in de hand kon houden. Hij vond het geweldig. Een grijns stond op zijn gezicht terwijl de volgende lichtflits zijn ambergekleurde ogen deed oplichten. Hij kon hier uren blijven liggen. Maar zijn vader had andere plannen met ‘m. Thistlepaw slaakte een miauw van verbazing toen hij opeens iemand in zijn nekvel voelde grijpen. Hij blies en worstelde zich om, totdat hij merkte dat het Smoketear, zijn vader, was. ”Pap, moest dat nou?” zei de jonge kater op een geïrriteerde toon. Hij zuchtte en huiverde toen een kille windvlaag door zijn doorweekte vacht heen ging. ”Je moeder en ik hebben het hele kamp uitgekampt om je te zoeken! Je komt nu meteen mee. Het is onverantwoordelijk om zo alleen het kamp uit te gaan, zonder dat iemand het weet. En zeker met een zware storm als deze.” Het was Thistlepaw niet ontgaan dat zijn vader bezorgt leek om de storm. Zou z’n vader meer weten dan hijzelf? De apprentice zuchtte en haalde zijn schouders op. ”Al goed, ik kom al mee,” Hij keek achterom naar de plek waar hij net nog had gelegen, schudde zijn grijze vacht uit en trippelde achter zijn vader aan, terwijl een lichtflits de twee katers in een helder, oogverblindend, licht zetten.
Ik was er van uit gegaan dat Thistle op zijn vader leek en dus ook diens amberkleurige ogen had. Sorry als ik het fout heb, kon het niet goed terug vinden xD "We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me." - Stuff made for me<3:
Dankje Babs<3Dankje Rebecca<'3
|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven do 9 aug 2012 - 22:37 | |
| Ik vind het goed, is de rest het er mee eens? |
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven do 9 aug 2012 - 22:41 | |
| |
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven zo 12 aug 2012 - 19:36 | |
| Whoesh~! Sprak net Sharon op Msn :3 Ze het er mee eens dat ik Thistlekit overneem (:
- Quinty |
|
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven zo 12 aug 2012 - 20:25 | |
| |
|
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven di 14 aug 2012 - 17:05 | |
| Ik bied me ook wel aan voor Mockingpaw |
|
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven di 14 aug 2012 - 22:48 | |
| Omdat Dreamerpaw meer ervaring heeft geef ik haar Mockingpaw, ik stuur je het wachtwoord. Quinty ik stuur je het wachtwoord.
----
Ik heb Aurorapaw nog in de aanbieding~ |
|
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven wo 15 aug 2012 - 9:22 | |
| |
|
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven wo 15 aug 2012 - 10:48 | |
| ik wil aurorapaw wel, ik verander dan waarschijnlijk wel haar plaatje, is dat een groot probleem? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven wo 15 aug 2012 - 12:50 | |
| Al m'n accounts zijn weg. Veel plezier er mee allemaal!
x |
|
| Onderwerp: Re: Echt weggeven | |
| |
|