|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 14:24 | |
| Ik heb een paar katten, en ik wil ze echt weggeven nu. Ik hoop op veel geïnteresseerde. Ik wil goede RPG'ers, maar dat was te verwachten. Ik ken jullie post stijl enal wel, dus zeg gewoon welk acc. je wilt en ik kijk of je hem krijgt. Neem ze alsjeblieft, het is al moeilijk genoeg ze weg te doen..
Willowtear --> Fragile poes die er is achter gekomen dat ze niet clan-born is, ze heeft hierdoor een openlijke hekel aan de katten die haar zo bruut hebben voorgelogen. Ze voelt zich verraden, en niet meer thuis. WEG
Douce --> Moordlustige poes, ze staat bekend om de wreedheid die in haar verborgen gaat. Tipje; ze fluistert in het oor van de kat terwijl ze die vermoord. Er staat een topic open met Pidgeonpaw, die ze moet vermoorden. ;] WEG
Timesoul --> Nog niks mee gedaan, heb hem genomen omdat ik de naam onwijs mooi vond. WEG
Aurorapaw --> Verlegen, maar leergierige kat. Ze is lief en staat bekend om haar goede karakter. WEG
Breezepaw --> Ex-windclan medicine cat apprentice, ze is nu een gewoon lid van de Clan door vele problemen die er zijn voorgekomen. Ze is er van afgestapt omdat ze het niet meer kon hebben. WEG
Lilypaw --> Ongeveer hetzelfde als Aurorapaw. Alleen breekt zij de regels door Ravensong, de norse ShadowClan kater te ontmoeten. Ze wordt verliefd op hem, en ze zouden eigenlijk een relatie moeten krijgen. Ravensong staat echter ook op de acc. markt, dus je moet kijken of de nieuwe eigenaar hierin nog steeds geïnteresseerd is. WEG
Mockingpaw --> Nog niet veel mee gedaan. ShadowClan Apprentice. WEG
Moonpoint --> Zelfde verhaal als Timesoul WEG
Splashpaw --> [/strike] ShadowClan apprentice, charmeur die erg beschermend is over zijn tweeling broertje Ripplepaw. WEG
Wickedpaw --> ShadowClan apprentice, neigt naar het slechte. Niks mee gedaan. WEG
------- Veel acc. I know, daarom geef ik ze weg. Meld je alsjeblieft aan.
x
[strike]
Laatst aangepast door Bluestar op wo 15 aug 2012 - 12:52; in totaal 9 keer bewerkt |
|
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 14:26 | |
| Ik zou Timesoul wel willen hebben (: Bekenste account is Blacksoul. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 14:28 | |
| Prima, ik stuur het wachtwoord naar je. |
|
| |
The Dragon girl of Skyrim >D 27
| |
| |
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 14:30 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 14:34 | |
| Ik ben geïntresseerd in Douce ^^ |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D 65
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 17:12 | |
| Ik heb intresse in Breezepaw, aangezien ik die het best ken <'3 |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 17:24 | |
| Ik zal goed voor Douce zorgen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 17:31 | |
| - Alduîr schreef:
- Laat Willowtear maar zitten bij mij, ik ben helemaal verliefd op Lilypaw <333
I'm sorry iemand anders had haar al eerder gevraagd via msn ;[ Kan ik je blij maken met een ander acc.? ------ Iedereen heeft verder zijn katje, ik vertrouw ze aan jullie toe! |
|
| |
95
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 17:44 | |
| Ik zal goed voor dit meisje zorgen, promise. c: Als je ooit nog een topic wilt, roept u het maar ^^. |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 18:20 | |
| Splashpaw mag je hebben (: Ik verander het ww. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven ma 6 aug 2012 - 18:29 | |
| Dubbelpost sorry,
Aurorapaw en Mockinpaw zijn nog in de aanbieding.
--------------
+ een nieuwe kat;
Thistlekit || Smoketear x Lastbreathe Ik kan hem echt niet actief houden, hij is een RiverClan katertje. Voor het karakter moet je even in het topic van de kittens kijken. Smoketear en Lastbreathe beslissen mee.
x |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven di 7 aug 2012 - 10:25 | |
| Zou ik het plaatje van Splashpaw mogen hebben dat gebruikt is bij het setje? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven di 7 aug 2012 - 14:19 | |
| Die heeft Babs als het goed is nog, zij heeft hem voor mij gemaakt. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven wo 8 aug 2012 - 1:37 | |
| Ff voor alle duidelijkheid over Thistlekit; Thistlekit // Thistlepaw // Thistleclaw- Uiterlijk:
Thistle is een loyaal katertje, met een klein tikje naar de duistere kant. Hij vindt het heerlijk om te vechten, en hij is een enorme uitslover. Dat heeft ie allemaal niet van een vreemde, Smoketear kennende (a). Hij is erg beschermend over zijn zusje Rosekit, dat zeker weten zijn lievelingszusje is. Ze zijn een soort van twee eenheid. Hij is best populair binnen de clan, en pronkt er dan ook graag mee dat zijn opa de clan leidt.. _________________________________ Het is ook de bedoeling dat het zo blijft. En zoals ik en Sharon ook hadden gevraagd bij het zoeken naar de gene die de kittens wouden spelen wouden we ook graag een voorbeeld post zien. Gelieve dat nu ook te doen ^^ Danku. Sanne, niet erg dat ik dit hier plaats? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven wo 8 aug 2012 - 17:12 | |
| Nee tuurlijk niet, ik hoop dat jullie snel een goed iemand vinden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Echt weggeven | |