| [Give Away] My last Option | |
|
|
Liz 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option ma 6 aug 2012 - 19:34 | |
| Sorry maar ik meld me af voor Lilythorn , ik wilde een VP schrijven maar het lukte echt niet om er een te schrijven. Ik heb dnek ik geen inspi met haar en ik wil voorkomen dat ze inactief wordt als ik der overneem. |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
juul 183
| |
| |
| |
| |
| |
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option ma 6 aug 2012 - 20:49 | |
| Ja dat snap ik lol. :3, + alle recht ^.^ |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option di 7 aug 2012 - 18:17 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Viktor 86
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 12 aug 2012 - 10:08 | |
| Ik heb wel intresse in Glidingpaw, maar mag ik misschien een beetje informatie over zijn karakter? Dan kan ik een voobeeldpost met hem maken... |
|
| |
| |
| |
| |
Viktor 86
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 12 aug 2012 - 10:19 | |
| ACCOUNT NAME ---- Glidingpaw NAME MOST KNOWN ACCOUNT ---- Kearn of Leopardstrike WHY DO YOU WANT HIM/HER ---- Ik heb daarstraks gekeken wat hij deed in the blue star, en ik vind het leuk om mee te doen in een verhaallijn, ik vind het ook een toffe naam en ik heb een deel van zijn posts doorlezen en vond hem wel tof =) TRY OUT POST ---- Ga straks via pm sturen EXTRAS ---- / |
|
| |
| |
| |
| |
Maartje 111
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 12 aug 2012 - 12:50 | |
| Ik ben gewoon slecht, ik ga het proberen x; ACCOUNT NAME ---- Lilythorn NAME MOST KNOWN ACCOUNT ---- Frostpaw. WHY DO YOU WANT HIM/HER ---- Weet ik niet, ze spreekt mij gewoon erg aan x; TRY OUT POST ---- Komt via PM, goed? EXTRAS ---- Ik heb geen moderator account |
|
| |
| |
| |
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 12 aug 2012 - 14:09 | |
| ACCOUNT NAME ----Dangerdance NAME MOST KNOWN ACCOUNT ---- Loudkit/Shadewhisper/Swifthead WHY DO YOU WANT HIM/HER ---- <'3
- TRY OUT POST ----:
D A N G E R D A N C E Al vroeg in de morgen stond Dangerdance op. Hij gaapte even, en stond rustig op. Een paar zonnestralen kwamen door de warrior den, maar voor de rest was het nog best donker. Zijn kop deed een beetje pijn, en een druk in zijn achterhoofd deed hem licht grommen. Hij liep de warrior den uit, en het boeite hem niet dat hij op een staart van een warrior stond. Hij negeerde zijn boze woorden en liep de den uit. De rechterkant van zijn lip trok hij omhoog. Hij stond even stil, en keek om zich heen. Of het slim zou zijn met zijn geheugen de clan uit te gaan ? Geen idee. Maar toch liep hij richting de grenslijnen. Na een paar meter stopte hij bij een dikke, grote, eik. Hij ging op zijn voorpoten staan en krabde met zijn achterbenen op de boom. Natuurlijk bedoelde hij zijn voorpoten, maar ja, hij wou eenmaal een keertje anders doen. Hij liep verder door, en deed zijn ogen in spleetjes. Zo zag hij alle katten voorbij lopen. Iedereen groette hem, maar hij liep boos door. Een hopeloos muisje schoot voorbij. "Hoe durf jij zo voorbij te schieten !" Riep hij boos. Zonder aanloop of iets sprong hij in de lucht, en met een beetje geluk kwam hij op het muisje terecht. Hij beet in zijn ruggetje tot hij zijn ruggengraat hoorde kraken. Hij deed de muis in zijn bek en liep verder. Alles om hem heen negeerde hij. Het boeide hem toch niet veel. En áls er iemand gewond zou raken, zou er altijd wel iemand zijn. Hem boeit het niet. Zonder enig idee waar hij heen liep, verzette hij zijn pas in een drafje. Hij werd afgeleid door katten die vochten, waarschijnlijk drong er weer iemand de clan binnen. Stom, dat hij dat niet gezien had. Ondertussen liep hij verder, oftewel rende. Maar met zijn hoofd naar de vechtende katten. Na een tijdje viel hij in de bosjes, waardoor hij door te takken wat schrammen had. "Hrmpf..." Kwam er onverstaanbaar uit zijn mond. Hij stond op en liep verder, dit keer niet in een drafje, maar gewoon in een loopje. Hij bukte zijn hoofd een beetje omlaag en liep stoer door. Aan de grond en bomen te zien was hij nu uit de clan, dus iemand aanvallen maakte nu niks uit. Al moest hij wel goed ruiken, want hij stond natuurlijk bij de Skyclan grens, en niet alleen hij wil de clan uit. Hij wou geen moeite doen om te gaan ruiken, dus hij liep nog een paar meter van de clan weg. Dit keer huppelde een vogel voorbij, die Danger uit zijn concetratie stampte"Waarom kan ik nou nooit eens iets doen zonder gestoord te worden!" De vogel schrok duidelijk van zijn stem, en vloog weg. "O nee meisje ! Zo snel kom je niet van me af !" Tegen elk dier zei Danger ''meisje''. Hij rende achter het dier aan, maar hij ging te hoog. En toen, toen zag hij een hopeloze apprentice, waarschijnlijk een Thunderclan kat, dat was duidelijk te zien aan het uiterlijk. Hij liep naar het poesje toe. "Hoi" acteerde hij aardig. Of tenminste, dat probeerde hij. Hij wist niet dat het er niet bepaald aardig uit kwam. Een druk door zijn lijf, dit keer erger dan vanochtend, deed hem groot grommen. En toen, toen schoot zijn klauw uit, naar de apprentice..
|
EXTRAS ---- Uhm, het is nogal een rare post 0-o. Ik ben niet zulke chats gewend, daarom wil ik hem ook wel een beetje, om ook eens iets anders te doen. - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
| |
| |
| |
Viktor 152 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option di 14 aug 2012 - 19:19 | |
| Wel, oké, Danger is ook echt niet mijn typetje accjes. x3 Ik trek me terug ~ |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option | |
| |
|
| |
|