| [Give Away] My last Option | |
|
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: [Give Away] My last Option vr 3 aug 2012 - 21:09 | |
| This is my last change, my last option. If this doesn't work.. I leave Ja mensen jullie horen het goed. Dit is mijn laatste optie, mijn laatste kans. Als dit niet werkt.. Zal ik stoppen. En geloof me dat is het laatste wat ik wil. Ik zal vele van jullie hiermee pijn doen denk ik. Vrees ik maar ik kan niet anders. Ik hou de enigste chars waar ik nog inspi voor heb en wie ik echt niet los kan laten. Topics met hun sta ik voor open aangezien ik alle oude laat zitten met hun, tenzij ze bij een verhaallijn horen. Daar gaan we dan. Geloof me dit doet mij meer pijn dan jullie. N A M E Dangerdance C L A N Skyclan G E N D E R Tom-Cat A G E 24 Moons P A R T N E R Redheart one day I'll love you, Suntail hate me for what I did to you! F A M I L Y My mother died giving me birth, my father protecting me from a fox I never had brothers or sisters K I T S Gentlekit, Hellkit, Heavenkit and Crowkit, they are in Windclan and will learn to kill E X T R A Burnedpaw is zijn leerling!
N A M E Lilythorn C L A N Thunderclan G E N D E R She-Cat A G E 13 Moons P A R T N E R One day Nikias will betray my love F A M I L Y Lightningrush my big sister, I always wanna protect you K I T S From Nikias some day soon;; Hero, Blossom, Zephyr, Dust E X T R A Ze gaat naar Bloodclan later!
N A M E Hopekit C L A N Windclan G E N D E R She-Cat A G E 0 Moons F A M I L Y My mother Hollystar, my Father Bloodsmasher, my brothers and sisters Mightykit, Milkkit, Cherrykit E X T R A Ze zal de jongstgeboorne worden van het nest. Ze zal ontvoerd worden door Icy wie haar een verwonding geeft en vervolgens terug geeft aan Holly
[size=11]N A M E Wolfpaw' C L A N Thunderclan G E N D E R Toom-Cat A G E 8 Moons P A R T N E R One day I know you will love me Dotpaw F A M I L Y They all died.. E X T R A HIJ WORD LATER PARTNER MET DOTPAW dus ik wil een goed iemand!!
N A M E Lucy ooit Redeye C L A N Bloodclan G E N D E R She-Cat A G E 30 Moons P A R T N E R Flashcoat I love you forever! F A M I L Y Whiterose my sis forgive me my faults, Bones my dad, see me for me.. And my mum died, K I T S From Nikias some day soon;; Hero, Blossom, Zephyr, Dust E X T R A Ze was mijn eerste Char. Ik geef haar niet weg aan een nieuw iemand! Lucy moet blijven zoals Reddy altijd was!
N A M E Mimi C L A N Bloodclan G E N D E R She-Cat A G E 6 Moons P A R T N E R Good girls gone bad, come and love me F A M I L Y They live in kittypet homes.. My mum Yucka and my dad Silver, my brothers and sisters Yaro,Rose, Foxy, Yoruchii and Kachico E X T R A Icy is haar mentor!
N A M E Glidingpaw C L A N Thunderclan G E N D E R Tom-Cat A G E 7 Moons F A M I L Y Moonstripe, maybe we don't have the same parents but you are my big brother and Firevoice is my big sister E X T R A Hij doet mee aan the Blue Star!
N A M E Slatebreath C L A N Skyclan G E N D E R She-Cat A G E 17 Moons F A M I L Y Her father sold her to the trade when she was just a child, Her sister didn’t say goodbye, she just went away.. E X T R A She herself was born into a life with everything to lose
N A M E Razorpaw. C L A N Riverclan G E N D E R Tom-Cat A G E 6 Moons F A M I L Y Snowcrystal and mister unknow other clan Moonstripe are my parents, Blossomkit , Glacierkit & Throthkit my horrible brothers and sisters E X T R A His mentor is Goldenshadow!
N A M E Gentlekit C L A N Windclan G E N D E R She-Cat A G E 3 Moons F A M I L Y Suntail is my mummy, Dangerdance my daddy. Hellkit, Heavenkit, Crowkit are my brothers and sisters E X T R A Vrij om haar te maken zoals je wil, ze is enkel een beetje getikt af en toe
N A M E Whiterose C L A N Shadowclan G E N D E R She-Cat A G E 24 Moons F A M I L Y Lucy was my half-sister when her name was still Redpaw.. E X T R A Ze is van een vriendin van me die toch niet meer online wil komen. Ze mag zo weg van mij.
Ik hou dus Breakingpaw, Disturbingvoice, Angelvoice, Butterbell & Emberstorm Van hun zou ik nooit afscheid kunnen nemen Dx Ok, als je een char wilt hebben vul dan aub dit in;;[list] - Code:
-
[list][size=11][b]ACCOUNT NAME[/b][i] ----[/i] [b]NAME MOST KNOWN ACCOUNT[/b][i] ---- [/i] [b]WHY DO YOU WANT HIM/HER[/b][i] ---- [/i] [b]TRY OUT POST[/b][i] ---- [/i] [b]EXTRAS[/b][i] ---- [/i][/size][/list] I love you if you take them from me XX M I M I <3
Laatst aangepast door Breakingpaw op zo 26 aug 2012 - 23:56; in totaal 13 keer bewerkt |
|
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option vr 3 aug 2012 - 21:15 | |
| ACCOUNT NAME ---- Lilythorn NAME MOST KNOWN ACCOUNT ---- Heartdestroyer/Cedarkit WHY DO YOU WANT HIM/HER ---- Ik ken haar verhaallijn een beetje met Nikias en ik vond die erg leuk ^^ TRY OUT POST ---- Komt. EXTRAS trololol ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Gail 40
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option vr 3 aug 2012 - 23:14 | |
| ACCOUNT NAME Lucy NAME MOST KNOWN ACCOUNT Madiebo WHY DO YOU WANT HIM/HERI love here TRY OUT POST i cant now, look by my posts EXTRAS ---- |
|
| |
| |
| |
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| |
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option za 4 aug 2012 - 14:37 | |
| Hmm, zou je voor Gliding bij mijn posts willen kijken ? ^^. Ik heb het nu druk, aangezien ik zondag avond naar Nederland vertrek c= |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 5 aug 2012 - 21:21 | |
| Come on guys. Er gaan sommige echt heel makkelijk weg zoals Kira, Glidingpaw, Slatebreath, Razorpaw, Gentlekit en Whiterose. Voor hun mag je zelfs een lichte beschrijving van slechts een paar zinnen als posts geven!! Ik wil ze gewoon allemaal weg.
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 5 aug 2012 - 21:57 | |
| Sorry dat ik laat ben met de voorbeeldpsot van Lilythorn , morgenavond is ie er sowieso. ^^ |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 5 aug 2012 - 22:00 | |
| Sorry dat ik laat ben met de voorbeeldpsot van Lilythorn , morgenavond is ie er sowieso. ^^ |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option zo 5 aug 2012 - 23:22 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option ma 6 aug 2012 - 13:09 | |
| Dan moet ik even zoeken, ik vrees van niet Dx Maar ik wacht rustig op jouw post (:
Net zoals de andere ^^
en ik wil iedereen er sowieso op wijzen dat Kira, Glidingpaw, Slatebreath, Razorpaw, Gentlekit en Whiterose. zo weg gaan (:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option ma 6 aug 2012 - 13:51 | |
| - Voorbeeldpost Wolfpaw':
De wind streek door zijn witte vacht. Blauwe ogen staarde in de zon, terwijl hij zachtjes snorrend in het zonlicht liep. Vandaag had hij eventjes geen training, Bravetear leek met andere dingen bezig te zijn, dus had hij deze gelegenheid genomen om wat rond te gaan dwalen door het ThunderClan territorium. Eigenlijk was hij van plan geweest om te vragen om Dotpaw mee te nemen, maar hij had haar niet kunnen vinden. Waarschijnlijk was ze aan het trainen geweest met haar eigen mentor. Wolfpaw’ was uiteindelijk bij de zonnenrotsen uitgekomen, waar hij eventjes de gelegenheid had genomen om uit te rusten. Terwijl hij rustig op de warme stenen lag en zijn vacht werd beroerd door de zachte wind die over het gebied heen gleed. Alles leek rustig en vredig te zijn, gelukkig. Net zoals alle apprentices wist Wolfpaw’ ook dat dit gebied vaak overspoelt werd door RiverClan katten die dit gedeelte net zo graag wilde hebben als ThunderClan zelf. Hij snoof in de lucht, maar kon alleen de bekende geur van zijn eigen Clan onderscheiden. Gelukkig maar, dan waren hier tenminste geen problemen. Wolfpaw’ bleef nog eventjes liggen. Wat zou hij hebben gedaan als hij wel RiverClan had geroken? Vechten was geen optie, hij was een apprentice dus hij kon moeilijk een gevecht vinden van een volledig RiverClan patrol. Waarschijnlijk zou dan het beste zijn geweest als hij was weg gesneakt en een ThunderClan patrol gaan zoeken. Maar wat nou als dat te laat was en als ze terug kwamen dat RiverClan de Zonnenrotsen had ingenomen. De wit/zwarte kater wilde er niet aan denken en schudde zijn kop. Zijn hart was, door de lichte paniek die hij had voelen aankomen, sneller gaan kloppen en hij hoorde bloed in zijn oren gonzen. Een huivering liep over zijn ruggetje heen, terwijl hij opstond van de steen en er vanaf sprong. De zon was warm op zijn vacht, maar hij had geen zin meer om te blijven luieren. Waarschijnlijk zou hij dan alleen maar meer lopen dagdromen en dat was niet echt … geweldig. Wolfpaw’ zakte in zijn sluiphouding en gebruikte de lessen van Bravetear om op jacht te gaan op een muis dat aan hem voorbij schoot. Hij sloop zachtjes dichterbij, haalde het gewicht van zijn poten af zodat de muis hem niet kon voelen door de aarde heen en wilde net erop afspringen toen zijn staart tegen een struik aankwam. De muis hoorde hem en schoot ervan door. Wolfpaw’ kwam overeind, terwijl een vloek over zijn lippen heen kwam en hij draaide zich om. Met een zucht liep hij dieper het bos in, misschien dat daar nog wat prooi te vinden was. Hij wilde zich net weer gaan concentreren op de jacht toen hij een geluid achter zich hoorde. Hij draaide zich om en stond oog in oog met een ThunderClan warrior. ”Oeps,” zei hij zachtjes, terwijl ‘ie een stap achteruit zetten.
Alstu :3 "We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me." - Stuff made for me<3:
Dankje Babs<3Dankje Rebecca<'3
|
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Give Away] My last Option | |
| |
|
| |