Melding - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Melding

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Roseblade
Member
Melding - Pagina 2 DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 21:34

#Fireheart: Awww, Waz :3 Je weet toch wat voor schijterd ik soms ben?? ;D
Anywayz, dankjewel! :3 Ik zal me best doen hier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 21:46

Welcome back! =D
Ook al heb ik geen idee wat er gebeurd is xd
Roseblade
Member
180

CAT'S PROFILE
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 21:47

#Blossompaw:

Weet je dat jij al de zoveelste bent die dat zegt? o.O
Haha, dankjewel meid :3 xx
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 22:00

van mij een echt welkom back zoals iedereen hier! ik ben erg blij dat je weer terug bent en dat weet je Wink
Roseblade
Member
180

CAT'S PROFILE
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 22:03

#Lionheart: Robrecht!!!! :3 :3 :3 I love you :3 En al die geweldige momentjes die samen gehad hebben op Wc :3 En natuurlijk weer gaan hebben :3 Ik heb het nu momenteel druk met de afleiding, maar ik zal spoedig weer reageren .D En dankjewel! :3
Cristiano
Member
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 23:10

Omg, volgens mij was jij ooit Rainbowpaw en ik Crowfeather met ons awesome plannetje x'3

Maar welkom terug c:
*hug*
Roseblade
Member
180

CAT'S PROFILE
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 23:44

#Christiano: Crowfeathr!!! :3 Omg.. Zo spijtig dat het niet door is gegaan Sad Glad I met you *hugs*
Cristiano
Member
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 23:46

Ach ja, we hebben nog de tijd om opnieuw te beginnen met andere accounts >3
Roseblade
Member
180

CAT'S PROFILE
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 23:51

#Christino: Sure! Je bent maar één PM van me verwijderd en we kunnen al iets nieuws afspreken :3 You say it :3
Stormwise
StarClan
Melding - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:10

*laaat*
Srry, ik was aan het verhuizen, pc deed het niet, dat soort Shi*t X''D

Maar, ik ben zo blij dat je terug bent Freedje. Het is awsome, om je weer actief op het forum te zien, ik heb je op het forum gemist. Mag ik..bekennen, dat ik je heb terug gehaald? Ik heb je vele malen op Facebook gezocht, nagevraagd, enz enz. En uiteindelijk had ik je gevonden! Je was zo onzeker over dit, maar ik zei je dat het goed kwam, en dat komt het. Want net als de naam van je nieuwe acount, Secondpaw. Iedereen verdient een twede kans. Darkfire en Shadowrose, moeten zo snel mogenlijk weer een topic hebben, om hen te herenigen, voor wat daar van over is. Darkfire heeft Shadowrose ook erg gemist, al wil hij het niet tegen me toe geven 'X''D, hij kijkt me enkel arroagnt aan met een blik van: *Donder op, ik heb haar niet gemist!, mischien een klein beetje....'' X''D

Maar, is iedergeval, Welcome back ^^
x-Moon, youre hatefriend Darkfire ^^
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:15

FREEEEDJEEE WELCOM BACK ;DDDDDDDDDDDDDDDD
Blij dat je weer back ben ;D
Secondpaw
Member
So call me Freedje :3
122

CAT'S PROFILE
Secondpaw
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:19

Waaaaah :3

Natuurlijk mag jij dat bekennen! Stiekem heb ik al lekker tegen de halve site opgeschept dat jij mij teruggehaald heb, hoor :3 Denk je dat ik zoiets ongezegd laat? Ik ben super blij dat je me hebt teruggehaald, want dit had ik mij niet voor kunnen stellen: terug herenigd met mensen om wie ik geef, een account dat ik heb overgenomen en Shadowrose weer terug <3

Anyplace, anywhere, anytime! Dat topic met Shadowrose en Darkfire KOMT en MOET in orde en gebeuren! :3 Maar eh... Daarover PM je me maar lekker, ghehge :3 Super bedankt <3 Dat je echt zoveel moeite voor mij gedaan hebt o.O Hoe lang ben je wel niet opzoek geweest? o.O Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven dat dit allemaal gebeurt. Tien frisse, actieve accounts, geweldige mensen rondom mij heen en ik die actief ben <3 It's everything I wished for, and thanks to you it's all possible :3 Love you :3

Greetzz :3

P.S: En Shadowrose heeft Darkie ook wel gemist, hoowr :3

#Lucy: Lucyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! :3 *Graait in gedachten* Who are you? :$
Leatherpelt
Member
Viktor
86

CAT'S PROFILE
Leatherpelt
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:19

Ik kende je niet maar welkom terug c:
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:22

Secondpaw schreef:
Waaaaah :3

Natuurlijk mag jij dat bekennen! Stiekem heb ik al lekker tegen de halve site opgeschept dat jij mij teruggehaald heb, hoor :3 Denk je dat ik zoiets ongezegd laat? Ik ben super blij dat je me hebt teruggehaald, want dit had ik mij niet voor kunnen stellen: terug herenigd met mensen om wie ik geef, een account dat ik heb overgenomen en Shadowrose weer terug <3

Anyplace, anywhere, anytime! Dat topic met Shadowrose en Darkfire KOMT en MOET in orde en gebeuren! :3 Maar eh... Daarover PM je me maar lekker, ghehge :3 Super bedankt <3 Dat je echt zoveel moeite voor mij gedaan hebt o.O Hoe lang ben je wel niet opzoek geweest? o.O Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven dat dit allemaal gebeurt. Tien frisse, actieve accounts, geweldige mensen rondom mij heen en ik die actief ben <3 It's everything I wished for, and thanks to you it's all possible :3 Love you :3

Greetzz :3

P.S: En Shadowrose heeft Darkie ook wel gemist, hoowr :3

#Lucy: Lucyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! :3 *Graait in gedachten* Who are you? :$

ikke Gail, van Madiebo, uhmm Je kent me van msn ;3
Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:22

#Lucy: Forgive me! :3 Natuurlijk ken ik jou! Gail <3 <3 <3 Wij hebben samen ook awesome tijden gehad <3 <3 Hoe gaat het ermee, meis?? :3

#Leatherpelt: Thank you <3
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:23

Adams schreef:
#Lucy: Forgive me! :3 Natuurlijk ken ik jou! Gail <3 <3 <3 Wij hebben samen ook awesome tijden gehad <3 <3 Hoe gaat het ermee, meis?? :3

#Leatherpelt: Thank you <3

Geef nie hoor <33 Goed hoor met jou? Je moet vaker op msn komen! ik spreek je nooit meer ;O
Stormwise
StarClan
Melding - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:24

X''D
Is goed, ik ben zo blij dat je terug bent meis, en ik ben blij, dat ik jou hiermee happy heb kunnen maken ^^
Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:25

#Lucy: Qua MSN ben ik echt een.. Noob o.O Ik kom nooit op MSN, ghehge ;p
Wel op Skype &zo. Of FB. Ja hoor, super :3 Wacht, ik kom wel effe op MSN, kunnen we bijkletsen :3

#Stormstar: Ik voel me zo gelukkig nu op WC :3 Allemaal dankzij jou :3
En ik ben blij dat jij ook blij bent :3
Timepaw
Member
Annemeike
43
Actief

CAT'S PROFILE
Timepaw
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:26

Lol, wat een speciaal welkom terug,
Krijgt niet iedereen c:

Welkom terug <3
Ben blij dat je er weer bent Very Happy
xJoows
Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 17:27

#Timepaw: Echt hè? Ik sta er ook versteld van :3 Thank you :3
Maar... Wie ben jij ook alweer? :3 Sorry... :$
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Melding   Melding - Pagina 2 Icon_minitime

Melding
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: