|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Melding vr 3 aug 2012 - 20:35 | |
| Beste leden,
Veel mensen zullen het account Shadowrose nog wel kennen, of de persoon er achter; Frederique. We hebben samen besloten deze mededeling te maken, gelukkig alleen maar fijn nieuws ;D. De wat oudere leden zullen weten dat vooral ik en zij aardig wat problemen met elkaar heb gehad. Nu hebben we al een poosje geleden weer met elkaar gesproken en alles bij gelegd. Wetend dat we beiden fout zaten. Ze is ook al weer te zien op de site, maar hield zich anoniem omdat ze bang was dat ze beoordeeld werd op wat er eerder is gebeurd. Hierbij wil ik mededelen dat ze volledig welkom is op de site, en ik wil ook niks meer horen over wat er is gebeurd. Vergeten en vergeven. Als ik, en het team haar een nieuwe kans geven. Kan ik dit ook van mijn lieve leedjes verwachten (:
Frederique is te zien onder deze accounts; Blowsoul, Mazepaw, Rosekit., .Razorpaw, Blastsoul, Roseblade en Secondpaw.
Bij deze; Welkom terug!
- Bluestar uit
|
|
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:35 | |
| |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:37 | |
| Welcome back, ook al ken ik je niet echt maar toch; welcome back ;3 |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:38 | |
| |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:38 | |
| Welcome back<3 Ik vond het al raar dat je zo gezellig was (a') ;D |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:41 | |
| Echt? Dan kende ik jouw zelf nog van vroeger een beetje xD
Nja, welcome back tho. c: Ik was toen nog Moonpaw, misschien dat je hem nog ergens herinnert. xD
x Zsa-Zsa |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:49 | |
| Doodgaan, doodgaan, doodgaan hier ;p Ik zweet het uit, maar lach me tegelijk kapot ;p Kom ik met m'n antwoordlijstje: -- #Lastbreathe: Thanks! Love to be your kitten ;p #Dragonkit: Haha, ik jou ook niet ;p maar dat maakt het juist leuker om je te leren kennen #Ariana: Dankjewel! :3 #Softcream: Whaahha, gezellig zijn is mijn specialiteit ;p Thanxxx #Moonstripe: Yeaah! ;D Dankjewel xx Moonpaw, Moonpaw, Moonpaw... Like, the RiverClan Moonpaw..? o.O Ik ben zo slecht ;p *Kijkt bij memberlist* Nope... Don't remember, sorry o.O -- Ik heb heel veel spijt van wat er allemaal gebeurd is - ja, ik zeik er nog even over door ;p - en ben dankzij Moon (Darkfire) teruggekeerd. Dankzij haar ben ik hier nu, dus alle credits naar haar toe. Ze heeft me overtuigd en heeft Secondpaw voor me gecreëerd. Dat tekstje bij mijn profiel slaat op wat ik gedaan heb. But, I'm glad I have a second chance! Ik ben ook super blij dat Blue mijn pm'tje goed ontving, ik had het helemaal anders verwacht en was gewoon doodsbang voor haar reactie. Nu kunnen we het weer supergoed vinden. Ook heb ik aan mijn karakter wat veranderd: ik ben nu wat meer geduldiger en probeer alles niet slecht op te vatten, kritiek probeer ik op te vatten als iets waaruit ik kan leren en bereid me dan ook altijd voor op dat ik kritiek kan krijgen. Want daar begonnen de meeste problemen -.- -- Zo... Alle shit even aan de kant: Super blij dat ik weer deel uit mag maken van WC :3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:56 | |
| Ik weet eigenlijk niets van wat er gebeurd is, maar welkom terug! |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:57 | |
| Welcome back!
Ik ben superblij dat je er weer bent, kan ik weer wat blijer worden in deze tijd :3 |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 20:59 | |
| #Icy: Jou account is gemaakt door mij Ik was vroeger Icy, maar heb deze in een impulsieve actie weggegeven. Toch ben ik blij dat hij bij jou beland is, ik ben trots op wat er van haar geworden is, ikzelf zou het niet gekunnen hebben! X #Hollystar: Omg... Wie wordt er nou blijer van mij?? o.O Anywayz, you make me smile! :3 Is ook de bedoeling dat je blijer wordt. Ik met me flauwe grapjes eens een keertje... Whaha ;p |
|
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:05 | |
| Trololol , heb je nooit gekend maar tog welcome back ^^ |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:07 | |
| Welkom terug! Nooit geweten wat er gebeurd was, maar ik ben gewoon blij dat alles goed is gekomen c: |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Welcome back!
Natuurlijk herinner ik me je nog. Nu voel ik me echt slecht dat ik niet wist wie je was. Zelfs toen je me een hint gafXD, maar ja. Nogmaals welkom terug. |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Ach ja, Iedereen vergeeft elkaar na een tijdje meestal [: Dan is de woede over, en dan kunnen de meesten weer gewoon met elkaar spreken.
Ook al heb ik geen idee wat er toen gebeurd is ;3 |
|
| |
Tanya koekenpan 7
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:14 | |
| Welkom terug ookal ken ik je niet :-D |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:15 | |
| #Cederkit: Ik jou ook niet! Haha, dankjewel :3 #SwiftHeart: Super bedankt voor je reacite :3 #Winterpaw: Mijn geheugen laat me in de steek... Ik wist sowieso al dat ik geen hersens had ;p Maar even dat terzijde: Heb ik jou een hint gegeven? ;p I don't get it o.O #Dragonkit: Ja, maar de schuldgevoelens kunnen wel blijven hangen, dat garandeer ik je En er is eigenlijk een hoop gebeurd. Maar zoals Sanne al zei, is het opgelost, dus valt er niet meer over te praten. Ik weet wel dat als ik nog eens een probleem heb, ik dit op een verstandige manier op probeer te lossen :3 #Redflame: Ik ken jou ook nog niet ;p Dus ik zal je wel leren kennen, een van deze tijden, haha ;D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:21 | |
| Op mijn andere account, Shadowpaw. of ben ik nu weer dingen door de war aan het halen? |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:22 | |
| Jeeej blij dat je terug bent ;D ik weet niet of je me nog kent als Redeye maar goed x'D
I was noob back then ;DD |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:27 | |
| #Winterpaw: Nee, het kan goed zijn dat ik weer eens lomp ben... Shadowpaw.. Wil je me eens een linkje van haar/hem doorsturen?? :3 #Breakingpaw: Redeye... Redeye... Ah yeah! Was dat toen niet toen Icy zwanger was dat Redeye daarbij was en zij goede vrienden werden??? :p Of ben ik nou weer zaagsel-in-mijn-hoofd-achtig?? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Melding vr 3 aug 2012 - 21:33 | |
| Welcome back he! ^^ Ik zei toch dat alles uiteindelijk goed zou komen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Melding | |
| |
|
| |
|