Icy hield Hawkfrost in een sterke greep die ondanks haar waarschuwing toch aan het kronkelen was. Icy wou net haar tanden in Hawkfrost's nekvel zetten, toen die al ontsnapte. Icy's ogen keken woedend naar Hawkfrost. ''Dit is nog niet voorbij. ik ben bij de groep van scourge. Ooit kom je me nog tegen en dan zorg ik er voor dat je mee komt'', zei Hawkfrost. 'Je mag nog lang op die tijd wachten, stom mens', snauwde ze naar Hawkfrost. Normaal was Icy een lieve, zachtaardige poes en vloekte ze bijna nooit. Maar deze poes heft haar woede op en zorgt ervoor dat Icy rottige dingen zegt. Dit heeft ze nog niet erg vaak gehad. "Ik dacht dat ze dat ging zeggen. Ik had gehoopt dat ze veranderd was'', zei Lionheart ongelukkig naar de grond starend toen Hawkfrost was verdwenen. Icy drukte haar flank tegen de zijne aan. Toen keek Lionheart in haar ogen. ''Ik ben blij dat je me komen helpen bent. Ze is sterk en goed in vechten. Ik was zoals vorige keer geëindigd als jij er niet was. Sorry dat ik heb verscholen dat ik een zus had maar ik denk dat je wel weet waarom'', zei Lionheart. Icy knikte. 'Zoals ik al zei ben ik er altijd voor je', zei ze en ze spinde. "Ze wil iemand voor haarzelf. En omdat ze niemand kan vinden, zoekt ze mij'', zei Lionheart. Zijn ogen staarden ongelukkig naar de grond en Icy troostte hem. "Ja alles is goed. Sourge is een meedogenloze jonge kater die alleen maar snode plannen smeed om de vier clans te dwarsbomen. Hij wil alleen maar moorden voor de lol. Hij zou goed passen bij mijn zus als je het goed bekijkt'', zei Lionheart toen. Er steeg een huivering door Icy en ze drukte haar flank dichter tegen die van Lionheart aan. Haar vacht tintelde. Dat betekende dat Icy er van bewust was dat ze elk moment misschien kon aangevallen worden. 'Hoe dan ook. Die Scourge, Hawkfrost en welke kater of poes dan ook blijven van jou af, anders krijgen ze met mij te maken', zei Icy strijdlustig.