trainingsplek - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

trainingsplek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Goldtail
Member
trainingsplek - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 17:23

Hawkfrost hield Lionheart in een sterke greep. Nu klauwde ze haar nagels in zijn vacht en zei." Als je nog heel wil blijven kom je mee." Opeens Schoot Icy recht op haar af en ze rolde een paar meter verder en werd in een ijzersterke greep gehouden op de grond."Noem je dit een zus? Het lijkt eerder alsof ze je partner wilt worden. Is dat wel jouw zus?" Zei ze. Nu kwam Lionheart er bij staan."Helaas wel en als ik zou mee gaan dan zou dat niet lang meer duren. Ze doet wat ze wil of ze scheurt je in stukken." Zei hij. "Dat weet ik nog al te goed. Ik vind het zelfs nog vreemd dat je nog leeft. Als mijn vader je niet had geleerd over kruiden was je nu dood." Hij zei nog iets maar ze was te druk bezig met te kronkelen om onder Icy poten te geraken. "Een kronkeling en ik scheur je aan stukken." Siste ze. Ze stond meteen stil."Verdwijn uit mijn ogen!" Zei Lionheart kwaad. Ze rukte zich onder Icy uit en spurtte naar de overkant. Ze draaide zich voor het kruin om en zei Tegen Lionheart en keek recht in zijn ogen." Dit is nog niet voorbij. ik ben bij de groep van scourge. Ooit kom je me nog tegen en dan zorg ik er voor dat je mee komt." Ze draaide zich om en verdween tussen de struiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 17:31

Cinder volgde de hele worsteling. Gelukkig was Lionheart niet van plan om weg te gaan. Ze ging beschermend naast Icy staan voor het geval dat Hawkfrost onder haar greep uit kon komen. Ze blies naar de kronkelende kat, die na een paar woorden van Icy doodstil lag. Na nog een woordenwisseling rende de kat, Hawkfrost, weg. Cinder keek haar met opstaande haren na. Ze vroeg zich af wie die groep van Scourge was. Ze keek vragend naar Icy en Lionheart. "Wie is Scourge? Gaat het wel? Zijn jullie niet gewond?" vroeg ze aan één stuk door, haar staart zwiepte een beetje nerveus heen en weer. Het was een erg verwarrende ontmoeting geweest, en alles behalve leuk. Ze likte een paar nog overeind staande haren plat en keek toen weer naar de twee katten voor haar.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 17:52

" Dit is nog niet voorbij. ik ben bij de groep van scourge. Ooit kom je me nog tegen en dan zorg ik er voor dat je mee komt." Zei Hawkfrost, zijn zus en verdween in de struiken. Hij zuchtte en keek ongelukkig naar de grond. "ik dacht dat ze dat ging zeggen. Ik had gehoopt dat ze veranderd was." Zei hij en keek toen in Icy's ogen." Ik ben blij dat je me komen helpen bent. ze is sterk en goed in vechten. Ik was zoals vorige keer geëindigd als jij er niet was. Sorry dat ik heb verscholen dat ik een zus had maar ik denk dat je wel weet waarom." Hij keek weer naar de grond. Zijn zus was weer opgedoken. HIj zou zijn leven miserabel proberen te maken om hem naar haar te krijgen. "Ze wil iemand voor haarzelf. En omdat ze niemand kan vinden. Zoek ze mij." Zei hij zonder op te kijken. "Wie is Scourge? Gaat het wel? Zijn jullie niet gewond?" Vroeg Cinder. "ja alles is goed. Sourge is een meedogenloze jonge kater die alleen maar snode plannen smeed om de vier clans te dwarsbomen. Hij wil alleen maar moorden voor de lol. Hij zou goed passen bij mijn zus als je het goed bekijkt." Zei hij tegen haar. Je kon hem maar beter nier tegenkomen. Hij zijn zus ook niet.
Icy
Member
trainingsplek - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 18:47

Icy hield Hawkfrost in een sterke greep die ondanks haar waarschuwing toch aan het kronkelen was. Icy wou net haar tanden in Hawkfrost's nekvel zetten, toen die al ontsnapte. Icy's ogen keken woedend naar Hawkfrost. ''Dit is nog niet voorbij. ik ben bij de groep van scourge. Ooit kom je me nog tegen en dan zorg ik er voor dat je mee komt'', zei Hawkfrost. 'Je mag nog lang op die tijd wachten, stom mens', snauwde ze naar Hawkfrost. Normaal was Icy een lieve, zachtaardige poes en vloekte ze bijna nooit. Maar deze poes heft haar woede op en zorgt ervoor dat Icy rottige dingen zegt. Dit heeft ze nog niet erg vaak gehad. "Ik dacht dat ze dat ging zeggen. Ik had gehoopt dat ze veranderd was'', zei Lionheart ongelukkig naar de grond starend toen Hawkfrost was verdwenen. Icy drukte haar flank tegen de zijne aan. Toen keek Lionheart in haar ogen. ''Ik ben blij dat je me komen helpen bent. Ze is sterk en goed in vechten. Ik was zoals vorige keer geëindigd als jij er niet was. Sorry dat ik heb verscholen dat ik een zus had maar ik denk dat je wel weet waarom'', zei Lionheart. Icy knikte. 'Zoals ik al zei ben ik er altijd voor je', zei ze en ze spinde. "Ze wil iemand voor haarzelf. En omdat ze niemand kan vinden, zoekt ze mij'', zei Lionheart. Zijn ogen staarden ongelukkig naar de grond en Icy troostte hem. "Ja alles is goed. Sourge is een meedogenloze jonge kater die alleen maar snode plannen smeed om de vier clans te dwarsbomen. Hij wil alleen maar moorden voor de lol. Hij zou goed passen bij mijn zus als je het goed bekijkt'', zei Lionheart toen. Er steeg een huivering door Icy en ze drukte haar flank dichter tegen die van Lionheart aan. Haar vacht tintelde. Dat betekende dat Icy er van bewust was dat ze elk moment misschien kon aangevallen worden. 'Hoe dan ook. Die Scourge, Hawkfrost en welke kater of poes dan ook blijven van jou af, anders krijgen ze met mij te maken', zei Icy strijdlustig.
Cinder
Member
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:00

Icy ging bij Lionheart staan en drukte haar flank tegen de zijne. Cinder wist zeker dat Lionheart nooit Hawkfrost boven Icy zou verkiezen; daar waren ze veel te verliefd voor. Cinder snorde even. Toen zei Icy; 'Hoe dan ook. Die Scourge, Hawkfrost en welke kater of poes dan ook blijven van jou af, anders krijgen ze met mij te maken' op strijdlustige toon. Cinder sprong overeind en haar staartje zwiepte heen en weer. 'En ook met mij!' zei ze vol overtuiging, en ze maakte een hoge luchtsprong. Haar blauwe ogen keken optimitisch de wereld in. Ze zou helpen, wat die twee daar ook zeiden. Het maakte haar niet uit of ze jong of klein was.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 12:42

"En ook met mij!" Zei ze vol overtuiging. Lionheart lachte en zei. " Maar tot die tijd zul je eerst moeten kunnen leren vechten. Dat je eigelijk al aardig kunt. Maar we maken je zelfs nog beter." Hij sprong achteruit en maakte zich klaar voor een aanval. " laat nog maar wat zien." Zei hij en keek met uitdagende naar Cinder. Hij keek of ze iets zou los laten van wat ze van plan was. Hij onderzoekte haar helemaal en keek naar het kleinste detail van haar bewegingen. Hij verwachte dat ze al iets anders ging doen van wat hij al gezien had dus was hij heel goed op zijn hoede. Nu moest ze ongeveer aanvallen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek - Pagina 2 Icon_minitime

trainingsplek
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: