trainingsplek

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

trainingsplek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 17:31

hier kun je je kittens en leerlingen trainen. Iedereen is welkom.
ik begin.

Lionheart wandelde wat rond. Hij was wat aan het verkennen. Binnen en paar manen kon hij zijn kittens trainen. Hij zocht een goede plek om ze te trainen. Hij wandelde door een dicht bezaaid bos. Hij sprong over een boomstronk, ontweek een paar takken en zag een muis stil weggaan met een zaadje. Hij bukte zich en sloop achter de muis aan. Poot voor poot sloop hij dichter en toen hij in bereik was sprong hij er recht op. Hij dode de muis en wandelde verder. Het bos was groot en prachtig. En nog op rogue gebied dus voor onverwacht bezoek moest hij niet op rekenen. Hij ging rustig verder tot hij een groot ope vlakte met gras begroeid veld zag. Hij zete een poot op het veld en voelde dat hij zachte grond was. hmm, een perfecte plek om te trainen." Dacht hij. Opeens hoorde hij een tak achter hem knappen. Hij spande zijn spieren maar hield zijn nagels in. Het voelde alsof er geen dreiging was. Hij keek naar de plek van het geluid en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
trainingsplek DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:03

Cinder struinde wat door het bos, toen ze een maar al te bekende geur rook. Haar pleegvader, Lionheart, was hier ook! Entoushiast spande ze haar spieren aan en rende ze achter het geurspoor aan. De wind suisde in haar oren en haar staartje zwiepte vrolijk achter haar aan. Bladeren stoven omhoog wanneer ze voorbij kwam racen. De jonge kat, haar vacht nog kitten-zacht, had ladingen energie over en die gooide ze helemaal in deze race door het bos. Ze sprintte verder en passeerde een boomstronk, ook rook ze muis maar daar schonk ze geen aandacht aan. Toen trapte ze op een takje, wat een knappend geluid maakte. Cinder struikelde bijna maar hervond haar evenwicht. De geur van Lionheart werd sterker en toen belandde ze plotseling op een grasveld. Ze stopte toen ze Lionheart zag. "Hooi, Lionheart! Hoe is het ermee?" miauwde ze vrolijk en liep naar hem toe.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:12

Opeens vlamt een kat uit de struiken en belande naast hem. "Hooi, Lionheart! Hoe is het ermee?" Zei de kat. "Cinder? Dat had ik toch moeten weten toen opeens een haarbal vol energie naast mij suisde." Zei hij geamuseerd om haar weer eens terug te zien. "Met mij gaat alles goed,en hoe is het met jou? Valt het leven als eenling goed mee?" Vroeg hij blij. Hij dacht even aan de training. "Ik heb net deze plek gevonden. Het is een perfecte plek om te trainen. Heb je daar zin in?" Vroeg hij. Hij had wel zin in een stukje trainen. Dan konden ze nog wat bijpraten. Hij keek in haar ogen en wachtte op een antwoord
Cinder
Member
trainingsplek DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:19

Cinder grijnsde vrolijk toen Lionheart zei dat hij het toch had moeten weten, toen er een energieke haarbal aangesuisd kwam. '' Met mij gaat alles goed, en hoe is het met jou? Valt het leven als eenling goed mee?" vroeg hij blij aan haar. Cinder knikte opgewekt. "Het gaat goed me mij, mooi dat het met jou ook goed gaat! Ik heb een plekje gevonden om te wonen in eenling terrein." zei ze vrolijk, ze krulde haar staart netjes om haar poten. "Ik heb net deze plek gevonden. Het is een perfecte plek om te trainen. Heb je daar zin in?" vroeg Lionheart aan haar. Cinder sprong meteen entoushiast overeind, met twinkelende blauwe ogen. "Ja zeker wel!" zei ze, en haar staartje zwaaide heen en weer.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:42

"Ja zeker wel!" Zei ze opgewekt. Hij stond op en wandelde naar het midden van de open plek. Hij Zei voor hij zich klaar maakte voor een gevecht zonder zijn nagels uit te halen."Oke laten we eens zien wat je van vechtkunst kent. Nu je alleen op pad gaat moet je kunne vechten." Zei hij. Zijn vechtkunst was opeens tevoorschijn gekomen toen hij kittens kreeg. Hij stond klaar om zich te verweren en zei."Laat maar zien wat je kunt." Hij keek in haar ogen wat ze van plan was. Hij keek naar elk detail dat ze zou verraden. Hij was groter en sterker dan haar dus moest ze haar snelheid en slimheid gebruiken. Eens zien wat ze er van af bracht.
Cinder
Member
trainingsplek DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:47

Cinder ging voor Lionheart zitten en luisterde naar zijn uitleg. "Oke laten we eens zien wat je van vechtkunst kent. Nu je alleen op pad gaat moet je kunne vechten." Ze ging voor hem staan. Ijverig dacht ze na over een manier om de kat voor haar aan te vallen. Ze wilde graag goed leren vechten. Lionheart was natuurlijk ouder, groter en sterker, dus ze zou iets moeten verzinnen. Ze boog lichtjes door haar pootjes, en zwaaide geconcentreerd met haar staartje. Haar blauwe ogen namen de kater voor haar aandachtig op. Toen schoot ze naar voren met een grote sprong en haalde -met ingetrokken nagels natuurlijk- naar Lionhearts schouder uit.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:53

Lionheart zag dat ze hem aan het bestuderen was. Hij wou net een uival doen toen ze opeens aanviel. Ze sprong met een boog naar hem en haalde uit. Hij draaide zich soepel van haar weg. Hij stond weer voor haar en zei snel." Je ogen verraden wat je van plan was. Probeer nog eens." Hij maakte zich weer klaar en dacht na wat ze van plan was. Hij dacht heel even na en dacht dat ze weer op hem af zou springen. Hij maakte zich klaar op weg te rollen maar liet dat niet zien. Stil en aandachtig keek hij haar aan. "doe alsof ik een echte vijand ben en hou je niet in." Zei hij. Nu moest ze aanvallen.
Cinder
Member
trainingsplek DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:58

Lionheart sprong soepel opzij, en Cinder belandde met haar neus in het, gelukkig maar, zachte gras. Lionheart legde haar uit; " Je ogen verraden wat je van plan was. Probeer nog eens." en hij ging weer klaar staan. Cinder ging ook weer overeind staan, en dacht na. Dit keer probeerde ze niet in haar ogen te laten zien wat ze van plan was. "doe alsof ik een echte vijand ben en hou je niet in." zie Lionheart nog. Cinder knikte. Toen bedacht ze een strategie. Eerst sprong ze zogenaamd weer naar zijn schouder, maar ging er expres langs. Toen draaide ze zich vliegensvlug om en sprong met een grote boog naar Lionhearts schouders, waar ze haar nagels in zijn vacht zette.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:12

Cinder sprong naar zijn schouder en hij deed weer hetzelfde. Haar poot ging weer langs. Opeens draaide ze vliegensvlug om en sprong naar zijn andere schouder. Ze zette haar nagels in zijn vacht en hij schreeuwde het even uit van de pijn."graauw!!" Hij rolde om en schudde haar van hem af. Toen ging hij weer zitten en zei. "dat was al stukken beter. Mooi werk." Hij rook opeens een vreemde maar wel bekende geur die hij al manen niet meer geroken had. Hij keek nieuws gierig naar de kant weer hij het rook.
Cinder
Member
trainingsplek DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:19

Lionheart grauwde even, en schudde haar toen van zich af. Hij ging weer zitten, en Cinder deed hetzelfde. "dat was al stukken beter. Mooi werk." complimenteerde hij haar. Cinder snorde dankbaar. Toen ving haar neus een onbekende geur op; Nieuwsgierig draaide ze haar hoofd in de richting van de geur. Haar blauwe ogen namen de omgeving op en ze hield haar kopje een beetje scheef, in afwachting van wie of wat daar verscholen was tussen de begroeing. "Lionheart, ken je die geur? Wie is dat?" vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze de plek tussen de bomen in de gaten bleef houden.
Goldtail
Member
trainingsplek DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:22

Hawkfrost had eindelijk na zoveel manen weer Lionhearts spoor gevonden. Hij was een rogeu geworden. Ze liep zachtjes en stil verder en volgde Lionhearts spoor. Ze kwam steets dichter, en dichter bij hem. Toen rook ze ook een andere geur van een andere kat. Een poes. Ze wandelde zachtjes door tot ze door een struik een open plek zag een twee katten. Een van de katten herkende ze Lionheart. De andere niet. Ze zag dat Lionheart haar door had en ze kwam een uit struiken en liep sierlijk naar hem." Hallo broertje. Lang niet meer gezien. Heb je me niet gemist." Ze ze gemeen. Dat was haar aard. Ze keek in zijn ogen en zocht naar aanwijzingen.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:30

"Lionheart, ken je die geur? Wie is dat?"Lionheart negeerde haar even en zag een zeer bekende poes op hem af lopen en zag dat ze dat sierlijk deed. Alleen hawkfrost deed dat. "Hallo broertje. Lang niet meer gezien. Heb je me niet gemist." Zei ze gemeen. 3ga weg Hawkfrost. Ik kan niet geloven dat je mijn zus bent." Zei hij. Ze had niets van zijn moeder geërfd. Alleen haar vacht. Hij wist niet hoe ze zo gemeen geworden was. "Je hebt hier niets te zoeken en wat wil je. Mij krijg je nooit. Dat weet je, en ik ben ook niet meer alleen. Ik heb iemand leren kennen." Zei hij. Hij bleef zitten. Hij kon zijn zus niets aan doen.
Cinder
Member
trainingsplek DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:35

Cinder zag hoe de geur naderde, en er een poes sierlijk uit de begroeing aan kwam gelopen. Ze keek nieuwsgierig wie het was. Lionheart leek haar te kennen. Toen sprak de poes; " Hallo broertje. Lang niet meer gezien. Heb je me niet gemist." het klonk niet aardig, en Cinder's haren gingen al helemaal overeind staan toen Lionheart bevestigde dat hij niets met haar te maken wilde hebben. "ga weg Hawkfrost. Ik kan niet geloven dat je mijn zus bent." Cinder keek van de een naar de ander. Was dit Lionhearts zus? Ze had nooit geweten dat hij nog meer broers of zussen had. Wat eigenlijk wel logisch was, dacht ze bij zichzelf. Maar waarom stonden ze zo vijandig tegen over elkaar? "Lionheart? Is dit werkelijk jouw zus?" vroeg ze onwetend, en haar blauwe ogen waren nog wat vergroot.
Icy
Member
trainingsplek Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:45

Icy snoof vrolijk de geur op van Lionheart en Cinder en ze volgde de geur. Icy trippelde vrolijk, haar neus volgend, naar de plek waar Lionheart en Cinder volgens haar neus waren. En haar neus had het bijna altijd goed. Icy trippelde verder maar naarmate ze dichterbij de plaats kwam, rook ze een andere geur. Een onbekende. Misschien hadden Lionheart en Cinder een maatje gevonden om mee te gaan jagen. Icy's gevoel zei iets anders dan wat ze dacht en Icy's poten werden automatisch sneller Lionheart's kant opgetrokken. Uiteindelijk zag ze hem staan met een andere poes en Cinder. De spanning hing in de lucht, vanuit Lionheart's en Cinder's kant dan. 'Hallo, alles goed hier?', vroeg Icy.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 21:00

"Lionheart? Is dit werkelijk jouw zus?" Vroeg Cinder. Hij bleef kijken naar haar en zei." Ja dat is mijn zus. Alleen, heeft ze niets weg van ons moeder. Alleen haar vacht. Voor de rest is ze alleen erg gemeen." Zei hij. Hij rook Icy's geur die op hem af kwam. "Hallo, alles goed hier?" Vroeg ze. "een beetje. Icy, dit is mijn zus. Hawkfrost. Hawkfrost, dit is Icy. mijn partner. Dus, je wist al lang dat je niet welkom bent." Zei hij. Hij ging voor Icy en Cinder staan. Gewoon om te latten zien dat hij dit wel zelf kon afrekenen. Het was tenslotte zijn zus. Ook al was ze erg gemeen en in alles toe in staat." Ga je nu eindelijk weg? En voor goed."
Goldtail
Member
trainingsplek DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 21:09

Hawkfrost zag een andere poes bij de groep van zijn broer komen. ""Hallo, alles goed hier?" Vroeg ze. Ze kon al raden wie dat was. "een beetje. Icy, dit is mijn zus. Hawkfrost. Hawkfrost, dit is Icy. mijn partner. Dus, je wist al lang dat je niet welkom bent." Zei hij. "ik niet welkom. Waarom dat? Wil je niet dat je zusje eens komt kijken hoe het met je is?" Zei ze een beetje treiterig. Hij ging voor de twee andere katten zitten. "Ga je nu eindelijk weg? En voor goed." Vroeg hij." Waarom zou ik weg gaan. Je zal me moeten dwingen." Zei ze nog gemener. Ze wandelde naar hem en wandelde sierlijk rond hem. "Je gaat me toch niet weg sturen. Kom toch met me mee. Dan kunne wen nog wat pret maken." Haar staart wikkelde ze rond zijn lijf en ze duwde hem om. Ze gaf hem een lik over zijn hoofd en zei." Kom op broertje, laten we gaan en die twee hier lekker achter laten."
Cinder
Member
trainingsplek DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 21:16

Cinder volgde het gesprej. Het was duidelijk dat Lionheart niet blij was met de komst van Hawkfrost. Ze vroeg zich af wat er in het verleden gebeurd zou zijn. Toen kwam Icy aanlopen. Cinder mauwde even begroetend naar haar. Toen volgde Cinder weer hoe de katten verder praatten. Hawkfrost probeerde om Lionheart mee te lokken. Ze ging om hem heen staan en negeerde Icy en Cinder. Cinders ogen werden groot van schrik. Lionheart zou toch niet weg gaan? Haar haren gingen overeind staan en ze keek boos naar Hawkfrost. "Lionheart wil niet met jou mee!" zei ze, en keek toen naar Lionheart met grote blauwe ogen. "Nee toch, Lionheart?" vroeg ze bezorgd.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 21:28

"Waarom zou ik weg gaan. Je zal me moeten dwingen." Zei ze. Hij was niet onder de indruk van haar antwoord. Hij had dat antwoord al gedacht. Ze wandelde sierlijk naar hem en draaide wat rond hem. "Je gaat me toch niet weg sturen. Kom toch met me mee. Dan kunne wen nog wat pret maken." Zei ze. "Nooit" Zei hij serieus. Ze duwde hem om en gaf hem een lik op zijn hoofd. Ze hield hem ook op de grond. Hij probeert recht te staan maar ze hield hem neer." Kom op broertje, laten we gaan en die twee hier lekker achter laten." Zei ze. Opeens riep Cinder. "Lionheart wil niet met jou mee! Nee toch, Lionheart?" Hij keek haar aan en toen in Hawkfrost ogen. "nooit van mij leven! Ik hou van Icy dus waarom zou ik met jou meegaan? En laat me gaan!" Zei hij terwijl hij uit haar greep probeerde te komen.
Icy
Member
trainingsplek Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 7:16

Icy's lichaam verstijfde toen Lionheart's zus, wat bleek, naar Lionheart toeliep en haar staart rond de zijne wikkelde. Dit was toch geen zusgedrag? Het leek wel alsof ze Lionheart als partner wou! ''Lionheart wil niet met jou mee! Nee toch, Lionheart?'', vroeg Cinder bang en Icy's gouden ogen boorde zich in de zijne. Hij keek net in Hawkfrost's ogen. ''Nooit van mijn leven! Ik hou van Icy dus waarom zou ik met jou meegaan? En laat me gaan!'', zei Lionheart en Icy zag dat Lionheart wild zat te kronkelen. Icy schoot naar voren en sprong tegen de poes aan waardoor ze op de grond rolden. 'Noem je dit een zus? Het lijkt eerder alsof ze je partner wilt worden. Is dat wel jouw zus?', vroeg Icy sissend aan Lionheart terwijl ze Hawkfrost in een stevige greep tegen de grond hield gedrukt. 'Een kronkeling en ik scheur je aan stukken', siste ze tegen de poes.
Lionheart
Member
trainingsplek DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 17:11

Hij sloeg wild op en neer maar het lukte hem niet. Opeens schiet Icy recht ene gooide Hawkfrost van hem af. Hij stond meteen recht en rende naar Icy. Ze hield Hawkfrost hard tegen de grond gedrukt. "'Noem je dit een zus? Het lijkt eerder alsof ze je partner wilt worden. Is dat wel jouw zus?" Vroeg ze. "Helaas wel en als ik zou mee gaan dan zou dat niet lang meer duren. Ze doet wat ze wil of ze scheurt je in stukken." Hij keek boos in haar ogen." En dat heeft ze al eens met mij gedaan. En nu doe ik dat met jou als je niet vertrekt." "Een kronkeling en ik scheur je aan stukken." Siste Icy tegen Hawkfrost. Hawkfrost was meedogenloos en gemeen. Voor hem was het geen wonder dat ze hem al ooit eens in stukken had gescheurd en hem dood bloedend op de grond liet liggen. Hij bleef naar haar kijken en zij het een laatste keer. "Verdwijn uit mijn ogen!"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: trainingsplek   trainingsplek Icon_minitime

trainingsplek
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: