|
|
Do you wan't to know it?! 211
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 11:24 | |
| Linn. Die ene is echt wel grof. Dat ze durft te zeggen dat het jou schuld is? Ik heb er wel geen zaken mee.. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 11:38 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Mh, i know ;x
Ik ga straks echt los als ze door blijft gaan, kom op.. Ik heb zo hard gewerkt voor AW, en dan krijg ik dit? ;x //Hug <3 Ik zal je helpen waar ik kan hè :3 "What's wrong with you!?" "I'm broken!" |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 11:42 | |
| Ik ben bezig met setjes shop te openen. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 11:48 | |
| Dani, ik heb je Rin ingepikt x'D Ze is te awsome in mn meltdown outfitje <'3 |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 11:50 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Mh, i know ;x
Ik ga straks echt los als ze door blijft gaan, kom op.. Ik heb zo hard gewerkt voor AW, en dan krijg ik dit? ;x Bijna zin om even op Twilight of Aylana te komen <3 We weten allemaal dat je hard heb gewerkt en die mensen kunnen gwn de pot op. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 11:54 | |
| @ Q, I know <3 It's so friggin' awsome <'3 Wss komt er vanaaf nog wel een postje in <3 |
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 11:55 | |
| - Fireheart schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Mh, i know ;x
Ik ga straks echt los als ze door blijft gaan, kom op.. Ik heb zo hard gewerkt voor AW, en dan krijg ik dit? ;x Bijna zin om even op Twilight of Aylana te komen <3 We weten allemaal dat je hard heb gewerkt en die mensen kunnen gwn de pot op. ` Ty <33 @Q; Ty too <3 Die mensen kunnen de pot op ja ;x It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Lol 78
| |
| |
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 12:24 | |
| OMGGGGGG ben verslaafd op dat liedje met die geluksvogeltje van het EK XD Ja ben je ook voor nederlaaaand neem dan deeeze in je haaand XD |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 12:36 | |
| Wie wilt er een topic met Chikita? |
|
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 12:40 | |
| Oke nu weet ik het zeker ik ben gek xD Ik ben verliefd op de meest rare liedjes.... I am Crazy xD |
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 12:56 | |
| LLOOOOL XDDD fun liedje aan het luisteren xD Die tekst dan al xD -Goedemorgen -Goedemiddag -Ik ben een klant, Heeft u kip? -Kip? Wat voor kip? -Nou gewoon. Kip -Ja maar een hele kip, een halve kip, een kip in het balletje, een kip uit het balletje, een kip met een oorlogs verleden. Wat voor kip? -Een kip met een oorlogsverleden? -Ja, Die is hier nieuw. -Doe me die dan maar. -Die hebben we niet. -Wat heeft u dan voor kip? -We hebben helemaal geen kip! -Ooooh jah!
LOL XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|