|
|
Gareth 63
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:03 | |
| Miep. Ik voel me schuldig tegenover Linn, omdat ik die rang toen aanvaarde, omdat ik te verbaast was dat ik opeens Admin werd gemaakt, terwijl ik er nooit om gevraagd had :/
Olga, you did this to me, you are the one to blame. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:04 | |
| - Nightrhythm schreef:
- Miep. Ik voel me schuldig tegenover Linn, omdat ik die rang toen aanvaarde, omdat ik te verbaast was dat ik opeens Admin werd gemaakt, terwijl ik er nooit om gevraagd had :/
Olga, you did this to me, you are the one to blame. Niet schuldig voelen lieverd <33 Jij bent een goede admin heuwr, en ik begon jou aardig te vinden dus het boeit mij niets meer <33 It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Gareth 63
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:06 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Nightrhythm schreef:
- Miep. Ik voel me schuldig tegenover Linn, omdat ik die rang toen aanvaarde, omdat ik te verbaast was dat ik opeens Admin werd gemaakt, terwijl ik er nooit om gevraagd had :/
Olga, you did this to me, you are the one to blame. Niet schuldig voelen lieverd <33 Jij bent een goede admin heuwr, en ik begon jou aardig te vinden dus het boeit mij niets meer <33 Het enige wat ik daar deed, was Olga kalmeren, de Lay-Out af en toe veranderen en zorgen dat Olga niet al te streng werd >< Oh, en discussiëren... |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Gareth 63
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:11 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Nightrhythm schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Nightrhythm schreef:
Olga, you did this to me, you are the one to blame. Niet schuldig voelen lieverd <33 Jij bent een goede admin heuwr, en ik begon jou aardig te vinden dus het boeit mij niets meer <33 Het enige wat ik daar deed, was Olga kalmeren, de Lay-Out af en toe veranderen en zorgen dat Olga niet al te streng werd >< Oh, en discussiëren... theheh Je was een goede admin q <33 Sometimes x'D |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:12 | |
| Wauw, ik heb 5 katers en 1 poes, overkill much x'D Wil iemand zo lief zijn een setje voor Robinkit te maken nu ik geen photoshop heb...?:c ---- Het spijt me voor jullie Linn en Q .. |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:13 | |
| Ikblas net de reactie van waz bij het voorsteltopic van tigerstripe. Hihi. Soms kopier ik ook de bouw van een voorstel topic. Maar vaak verander ik het een beetje naar mijn eigenbstijl. Dat is alleen als ik vergeet wat er in een voorsteltopic kan staan xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:16 | |
| God wat typt een gsm lastig xD |
|
| |
Just me talking to a fcking wall 97
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 0:23 | |
| Dank je Linn<3 Sorry Quinty^^".. Linn was eerst, wel bedankt voor het aanbieden though<3 |
|
| |
Do you wan't to know it?! 211
| |
| |
| |
Siren ~ 87
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 1:11 | |
| EPICNESSSS, net boek lucht uitgekeken, er komen toch nog wel meer the legend of korra boeken? D; |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 9:58 | |
| - Spotlight schreef:
- Net Olympische spelen opening gekeken. Ben fan van de Indipendence Olympic Athelates xD Met z'n 4en heel stoer xD
Zat helemaal te bedenken dat je daar in je eentje loopt xD Ik vond het stoer dat ze deden alsof de koningin uit de helicopter sprong XD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 10:33 | |
| - Darkblood schreef:
- Spotlight schreef:
- Net Olympische spelen opening gekeken. Ben fan van de Indipendence Olympic Athelates xD Met z'n 4en heel stoer xD
Zat helemaal te bedenken dat je daar in je eentje loopt xD Ik vond het stoer dat ze deden alsof de koningin uit de helicopter sprong XD En Mister. bean dan in het orkesg xD |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jul 2012 - 10:35 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |