|
|
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:33 | |
| Ik schrok me dood toen ik net mijn vioolkist open deed, mijn viool is kapot. Het valt mee, er is een touwtje losgeschoten waardoor de snaren loszitten en de kam ligt er ook af, maar het is volgens mij niet heel moeilijk te repareren gelukkig... Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:46 | |
| KlikSome people... Argg. Sometimes I wished my Death Note was real ;w; "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 19:01 | |
| Mensen gevraagd voor topic met Mazepaw en Blowsoul :3 Nu Rosekit aanmaken en kijken met wie ik nog kan posten ;p [center] With special thank to Babs >3
[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 19:08 | |
| - Dragonkit schreef:
- .Applepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- .Applepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- @Babs, hoe bedoel je familie? Familie doorsturen en partner? en verhaaltje? c:
Gewoon, dingen waar je kat deel van is, simpel als wat. Bijvoorbeeld dat gedoe van Apple en Honeypaw, dat noem ik een verhaaltje.
Trouwens, kan zijn dat ik straks amnesia ga livestreamen, not sure. Ik zal proberen XD en als je gaat live streamen wil ik zeker kijken! (: You did well~ Miss dat ik zometeen een preview upload van wat ik aan het bouwen ben van het intro (Daar zitten alleen nog clanleaders in als het goed verloopt) hm, wat wil je weten over Dapple {: Van mijn part mag je 'm erbij zetten, maar ik weet niet echt waar je aan bezig bent xD GEwoon iets waar ik iets over kan maken x'D Ik denk dat iedereen het snapt als ik m'n prev af heb.. I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.
Prachtig Art door Flo <3 |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 19:13 | |
| - .Applepaw schreef:
- Dragonkit schreef:
- .Applepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- .Applepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- @Babs, hoe bedoel je familie? Familie doorsturen en partner? en verhaaltje? c:
Gewoon, dingen waar je kat deel van is, simpel als wat. Bijvoorbeeld dat gedoe van Apple en Honeypaw, dat noem ik een verhaaltje.
Trouwens, kan zijn dat ik straks amnesia ga livestreamen, not sure. Ik zal proberen XD en als je gaat live streamen wil ik zeker kijken! (: You did well~ Miss dat ik zometeen een preview upload van wat ik aan het bouwen ben van het intro (Daar zitten alleen nog clanleaders in als het goed verloopt) hm, wat wil je weten over Dapple {: Van mijn part mag je 'm erbij zetten, maar ik weet niet echt waar je aan bezig bent xD GEwoon iets waar ik iets over kan maken x'D
Ik denk dat iedereen het snapt als ik m'n prev af heb.. {: Zoals Dat hij later Dapplepaw x Tinderpaw is? XD уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 19:26 | |
| Geef me is leuke liedjes? D: |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 19:26 | |
| Yumyum, kan niet wachten tot mom klaar is met het eten <3~ |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 19:31 | |
| Ik ga Stonie een nieuw setje geven (: |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 20:02 | |
| Ik wil me aanmelden op livestream maar it doesn't word >D |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 20:04 | |
| Stonie heeft een avatarrr :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 20:17 | |
| |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 20:19 | |
| |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 20:20 | |
| Hmm, ik zoek nog een goede tekst voor mijn OS D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 20:44 | |
| Eehm.. i just found out, i'm a newbie, i suck at playing, call of duty XD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 21:11 | |
| Zo weer terug x'D Er is niet echt veel gebeurd volgens mij? c: |
|
| |
1176 Actief
| |