|
|
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 17:55 | |
| |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 17:56 | |
| - Thrushkit schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Gelezen + beantwoord XD
+1 again +1 XD |
|
| |
260
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 17:57 | |
| |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 17:58 | |
| Ik wil een nieuw setje voor Stonie, maar ook weer niet o;
En deze computer is zo klein, het is echt even wennen na dat megabeeldscherm en dat megatoetsenbord xd
Laatst aangepast door Stonedeath op vr 20 jul 2012 - 18:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 17:59 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:00 | |
| - Thrushkit schreef:
- Ik hou van Thrush, maar ik mag hem nog niet laten geboren worden, of in een clan proppen, of wat dan ook....!@@#@$@%@#%@$%
haha xD Was je dan zo geschokt? |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:04 | |
| - Thrushkit schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Thrushkit schreef:
- Ik hou van Thrush, maar ik mag hem nog niet laten geboren worden, of in een clan proppen, of wat dan ook....!@@#@$@%@#%@$%
haha xD Was je dan zo geschokt? Neejj, ik ben nu hyper, en ben geduld aan het op rapen xD Pffff, moeilijk hoor xD Ik stik namelijk van de ideeën voor hem xD Haha, ik ook hoor x) |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:13 | |
| dat heb ik bij mijn stiefzus |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:15 | |
| @Babs, hoe bedoel je familie? Familie doorsturen en partner? en verhaaltje? c: |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:17 | |
| - Spottedleaf schreef:
- @Babs, hoe bedoel je familie? Familie doorsturen en partner? en verhaaltje? c:
Gewoon, dingen waar je kat deel van is, simpel als wat. Bijvoorbeeld dat gedoe van Apple en Honeypaw, dat noem ik een verhaaltje. Trouwens, kan zijn dat ik straks amnesia ga livestreamen, not sure. I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.
Prachtig Art door Flo <3 |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:18 | |
| - .Applepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- @Babs, hoe bedoel je familie? Familie doorsturen en partner? en verhaaltje? c:
Gewoon, dingen waar je kat deel van is, simpel als wat. Bijvoorbeeld dat gedoe van Apple en Honeypaw, dat noem ik een verhaaltje.
Trouwens, kan zijn dat ik straks amnesia ga livestreamen, not sure. Ik zal proberen XD en als je gaat live streamen wil ik zeker kijken! (: |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jul 2012 - 18:31 | |
| - Spottedleaf schreef:
- .Applepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
Gewoon, dingen waar je kat deel van is, simpel als wat. Bijvoorbeeld dat gedoe van Apple en Honeypaw, dat noem ik een verhaaltje.
Trouwens, kan zijn dat ik straks amnesia ga livestreamen, not sure. Ik zal proberen XD en als je gaat live streamen wil ik zeker kijken! (: You did well~ Miss dat ik zometeen een preview upload van wat ik aan het bouwen ben van het intro (Daar zitten alleen nog clanleaders in als het goed verloopt) I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.
Prachtig Art door Flo <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|