|
|
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:06 | |
| - Moonstripe schreef:
- Dragonkit schreef:
- Moonstripe schreef:
- Twee keer op een dag naar de film, whoe C:
Ik heb het gevoel alsof ik plots een oud lid ben. Niet dat ik zo oud ben, maar dat ik geen van de nieuwe ken en jullie allemaal wel omdat jullie gezellig posten spammen in het onzin topic en en en D: Zsa, you know me D; Ik ben eigenlijk ook een oud lid x3 Zit hier al 1 jaar, 5 maanden en nog wat dagen {: Ja maar jij bent al een normaal lid, maar al die nieuwe leden en such. Iedereen schijnt ze te kennen, als je wat rondkijkt in het onzin topic, en als ik in de chat iets probeer, vergeet ik het, of zij, ye know? Dat weet ik ja ;p Ik ken het gevoel, *weet het zelf van AW* Daar werd het me op een gegeven moment te druk, en ik werd genegeerd door de nieuwe leden etc. ;-; I know the feeling XD Dan word er gewoon over je heen gepraat en zo. уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:14 | |
| - Dragonkit schreef:
- Moonstripe schreef:
- Dragonkit schreef:
- Moonstripe schreef:
- Twee keer op een dag naar de film, whoe C:
Ik heb het gevoel alsof ik plots een oud lid ben. Niet dat ik zo oud ben, maar dat ik geen van de nieuwe ken en jullie allemaal wel omdat jullie gezellig posten spammen in het onzin topic en en en D: Zsa, you know me D; Ik ben eigenlijk ook een oud lid x3 Zit hier al 1 jaar, 5 maanden en nog wat dagen {: Ja maar jij bent al een normaal lid, maar al die nieuwe leden en such. Iedereen schijnt ze te kennen, als je wat rondkijkt in het onzin topic, en als ik in de chat iets probeer, vergeet ik het, of zij, ye know? Dat weet ik ja ;p Ik ken het gevoel, *weet het zelf van AW* Daar werd het me op een gegeven moment te druk, en ik werd genegeerd door de nieuwe leden etc. ;-; I know the feeling XD Dan word er gewoon over je heen gepraat en zo. Dat heb ik op WS x'D "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:17 | |
| Ik voel me echt zo cutty dat ik niet kan mee praten :c Naja, dat jullie maar onthouden dat ik niemand ga negeren hier >^^> <^^< |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:21 | |
| BOEM. Nieuw OS. Met uitleg van Laura <'3 |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:25 | |
| - Loudkit schreef:
- BOEM. Nieuw OS. Met uitleg van Laura <'3
But no one seems to care >.< |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:26 | |
| - Loudkit schreef:
- Loudkit schreef:
- BOEM. Nieuw OS. Met uitleg van Laura <'3
But no one seems to care >.< Ik heb er gewoon over gezien v.v mooie os c: »People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:28 | |
| @ Iro, sorry dat we je niet allemaal tegelijk bespringen met hoe prachtig we het vinden. Kom op, twee mensen hebben gepost en je zegt al dat no one seems to care? Beetje overdreven, niet? Don't want to discuss this, but it seems to me as .. well, exorbitantly. ;_; |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 21:31 | |
| |
|
| |