|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 14:50 | |
| - Brightpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Brightpaw schreef:
- Spierpijn 8C
Softcream ook 8'D
arme jij Hahaha, ben nu ook bezig met de post xD
Tja, maar ja, ik heb gister gewoon ff lekker karate gedaan, wel een moeilijke, pittige vorm van karate 8D Ik ga misschien taiquando doen of hoe je het ook schrijft xDik ga zo dadelijk een post maken in de med. cat den c: |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 14:54 | |
| - Brightpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Brightpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Brightpaw schreef:
- Spierpijn 8C
Softcream ook 8'D
arme jij Hahaha, ben nu ook bezig met de post xD
Tja, maar ja, ik heb gister gewoon ff lekker karate gedaan, wel een moeilijke, pittige vorm van karate 8D Ik ga misschien taiquando doen of hoe je het ook schrijft xD ik ga zo dadelijk een post maken in de med. cat den c: Okay.
Taiquando (Of hoe je het ook maar typt) is ook een vette sport ja 8D x'D misschien dat Brightpaw komt zien? Mapleleaf zal ik eens vragen aan Lianne c; |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:03 | |
| langste post ooit gemaakt met deze madame, 406 woordjes (: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:17 | |
| Nath ik heb de post in de med cat den gemaakt c; Ik heb er wel niet bijgezet dat bright hem steunde, maar we kunnen doen dat ze het wel de hele weg er was? Te lui om nog te veranderen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:18 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:19 | |
| Weet iemand trouwens wie Maskpaw nog is? c': |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:26 | |
| Ik heb voor mijn forum drie verschillende gebiedenplaatjes gemaakt, wil iemand beoordelen welke het leukst is? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:27 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:28 | |
| Lovely word overladen met posts 8D |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:30 | |
| - Petalpaw schreef:
- Ik heb voor mijn forum drie verschillende gebiedenplaatjes gemaakt, wil iemand beoordelen welke het leukst is?
Ik wil ook wel c: Ik doe dat graag hurrrrr xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:41 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:43 | |
| Is er misschien ook een Bloodclan/Rogue of een kat die niet in Riverclan zit maar wel zin heeft om te vechten hier?
Ja, ik zoek iemand die tegen Smoketear én Stormstar wilt vechten 8D
Natuurlijk mogen ook twee katten komen om te vechten xD Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2012 - 15:46 | |
| - Smoketear schreef:
- Is er misschien ook een Bloodclan/Rogue of een kat die niet in Riverclan zit maar wel zin heeft om te vechten hier?
Ja, ik zoek iemand die tegen Smoketear én Stormstar wilt vechten 8D
Natuurlijk mogen ook twee katten komen om te vechten xD {: Diryn? XD Smoke zal hem toch haten omdat hij zijn liefje heeft aangevallen xD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|