Nadenken... - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Nadenken...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Aqualight
Member
Nadenken... - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken...   Nadenken... - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 17:18

'Geen denken aan. Ik weet dat ik meer op mijn kop zou krijgen als ik je hier achterlaat en je dood terugvind, dan als ik wat later terugkom', zei de kater. Aqualight keek peinzend naar beneden. Hoe kon ze deze kater wegkrijgen? Ze wist het al. Ze sprong op Blackclaw's rug en hield haar tanden vlakbij zijn nek. 'Ik zal maar luisteren als ik jou was. Ik kan een lieve poes zijn maar ik kan ook zeer gevaarlijk zijn als ik daar zin in heb', siste de poes in zijn oor terwijl ze Blackclaw in een ijzersterke greep vasthield. Ze wist zeker dat Blackclaw nu dacht dat ze gek was geworden. Ze sprong toen van zijn rug af en keek hem aan. Ze zuchtte. 'Luister, ik wil deze nacht lekker alleen zijn. Het maakt mij niet uit wat andere gaan denken, zolang ze maar niks te weten komen. Vooral Brokenstar niet', zei Aqualight. Bij Brokenstar's naam keek ze even de lucht in, net alsof hij naar beneden keek en over SchaduwClanterritorium waakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackclaw
Member
140

CAT'S PROFILE
Blackclaw
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken...   Nadenken... - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 19:48

Aqualight leek er niet tegen te kunnen, dat hij wilde blijven. 'Ik zou maar luisteren als ik jou was. Ik kan ook gevaarlijk zijn.' Ze sprong bijna op hem. Blackclaw vertrok geen spier, zijn gele ogen keken rustig terug. 'Luister, ik wil deze nacht even lekker alleen zijn. Het maakt me niet uit wat anderen denken.' Blackclaw knikte, hij begreep haar wel. Het viel hem nauwelijks op dat ze bij Brokenstar's naam de lucht in keek. Blackclaw keek haar recht aan. 'Oké, ik zal weggaan. Maar morgen kom ik wel terug om te kijken of je niet verscheurd bent door kraaien. Dan zal ik er persoonlijk een paar doden. Maar je bent sterk en,' Blackclaw grijnsde even, 'gevaarlijk, dus daar hoef ik niet op te rekenen.' Hij keek haar nog even aan, draaide zich toen om en liep weg. Als ze het wilde, kon ze het krijgen. Maar morgen kwam hij terug.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken...   Nadenken... - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 11:20

Aqualight keek naar Blackclaw en hoopt dat echt dat hij haar begreep en weg zou gaan. 'Oké, ik zal weggaan. Maar morgen kom ik wel terug om te kijken of je niet verscheurd bent door kraaien. Dan zal ik er persoonlijk een paar doden. Maar je bent sterk en', begon hij en Aqualight zag een grijns op zijn gezicht vervormen en Aqualight grijnsde mee. 'gevaarlijk, dus daar hoef ik niet op te rekenen.' Aqualight knikte en gaf hem een lik en spinde even. Toen liep hij weg en Aqualight maakte het zich gemakkelijk. Ze ging liggen en keek omhoog. De kraaien keken haar moordlustig aan en Aqualight blies zo hard naar ze dat ze opvlogen en weggingen. Aqualight lachte.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken...   Nadenken... - Pagina 2 Icon_minitime

Nadenken...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: