|
|
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:16 | |
| Wat een cuties! - Mama van Cailin:
Cailin zit daar ergens ook tussen... Maar herken haar zo even niet. - Mijn andere kat Kyra:
En dan heb ik nog een lapjes kat, alleen daar heb ik nog geen foto van >< Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:21 | |
| 'd aww c: - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:22 | |
| - Spoiler:
OMG ;'D DIt is mijn Zoia maar dan nog toen ze bij de cattery was <3 En de linkse is mijn Ziva toen ze nog klein was en bij de cattery was; - Spoiler:
De rechtse is hun broertje, die heeft mijn tante meegenomen xD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:28 | |
| O god <3 How cute <3 - Little Cailin <3:
Ja, foto's zijn wazig ><
- Little Kyra <3:
Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:40 | |
| Ze zijn ook heel erg schattig. Al mis ik de tijd wel toen ze nog kitten waren (Al kunnen ze nog steeds echte kitten gedrag vertonen) Ik ben echt dol op hun <3 Ik zou niet weten hoe ik me zou gedragen als ze zouden sterven 8C They are my best friends <3 Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:47 | |
| |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:52 | |
| What a sweeties <3 - My Other animals:
My cat Zoëy, deze foto is in het asiel gemaakt, dus heb toch wel een foto van mijn attitude-cat. Mijn lieve bescherm engel Toby <3 Mijn lieve tamme Pracht-Rosella (Niet zeker of ik het goed heb getypt) Kiko Mijn lieve konijn Fluff <3 Mijn lieve Rat; Zwartte (Ze heeft niet echt een naam)
Dat was niet echt alles. Maar van mijn anders huis dieren heb ik niet echt foto's op deze pc of op Hyves/Facebook - Shades at Night:
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:56 | |
| Wat lijkt mij dat een lekker beestje om mee te knuffelen <3 - Shades at Night:
Darkforest -
|
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 14:25 | |
| Bleegh, jullie hebben dierentuinen. Mijn dierentuin is fajiet gegaan toen mijn dieren overleden :c
Nu heb ik een lieve hond waar ik op kan bouwen C8 |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 14:30 | |
| Dat is sneu...
Bij mij begon het met één kat en een duitseherder, maar die zijn beide overleden 8C
Ik heb hun niet lang gekend, toen ik vijf was gingen ze beide dood 8C Onee, alleen die Duitseherder, toen ik 8 was ging Bully dood. (Dat is de naam van die kat) - Shades at Night:
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 14:32 | |
| Okay, ander onderwerp andurs is de sfeer verpest TROLOLOLOL c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 14:34 | |
| People, misschien hebben julie mijn bericht in het afwezigheidstopic gelezen, maar ik ga even wat stoppen met posten. Niet voor altijd, maar gewoon deze komende vakantie. Gewoon, even mezelf laten gaan en niet elke tien minuten kijken of er is gereageerd.
But of course, I will never leave you guys. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|