|
|
Lyan Payne | 151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:20 | |
| Jup, een echte xD
Ik heb zin om Tailstorm vreemd te laten gaan met een kat die al lang op haar verliefd is, Leopardclaw leek wel geschikt, maar die is inactief... |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:23 | |
| Haha ik heb tot half 11 lopen pitten. Maar k lag gezellig met beide zussen op een kamer dus t werdt ook laat gister avond. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:30 | |
| Gister avond heb ik een stuk of vier hoofdstukken van Bluestar's prophecy gelezen. Niet verwacht dat ik er zo veel in zou huilen xD - Alleen kijken voor de gene die boek hebben gelezen:
Bluestar's mummy dies, en nog iets, Pinestar die de clan verliet en dus ook zijn kittens... Sweetpaw's death... Dhawwww...
Agja, weet dat er wel meer gaat gebeuren waar door ik ga huilen xD Volgens mij heb ik in bijna elk boek die ik heb gelezen wel gehuild xD M'ja. Nathalie gaat weer posten. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
Laatst aangepast door Smoketear op di 17 jul 2012 - 12:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:34 | |
| Dan zou alles nu wel onder de katten pootjes zitten xD? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:37 | |
| Dhow, grappig. En poor you with your claw scars en bite wounds xD Als ik mijn kat; Cailin, zou gaan wassen met water kan ik net zo goed een pak van heel dik aan doen. Ze is een Main Coon, en daar zit echt wel wat spier kracht in xD http://warriorcats.bigforumpro.com/t6525-allong-the-borderTrouwens, wilt hier nog één Riverclan WARRIOR reageren? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:46 | |
| Omgg. ik was gister in een boekenwinkel en ik zag dus het zesde Warrior Cat's boek in het Nederlands. Echt afschuwelijk, SCHRUK????? Seriously?xD Ze hadden op z'n minst de namen in het engels kunnen laten. Maja ik snap wel dat het nodig is want ook heel vele mensen vinden Engels moeilijk. Maar ik vond het echt erg ;$ Bluepaw || Sandspots || Mojave || Rush || Jayfeather || Aspenpaw || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:48 | |
| ;p Ja, ik ook echt verschrikkelijke naam..schruk ;-; -- Weet iemand een goede naam voor zo'n gebied? ^^ It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:53 | |
| - Dapplepaw schreef:
- {':
Mijn kat is een ragdoll, waarschijnlijk zijn die wat groter dan main coons, maar niet veel. Ze is 2 jaar, bijna volgroeid en nu al vreselijk groot ;-; Nope, Main Coons zijn groter dan Ragdoll katten xD Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:54 | |
| - Smoketear schreef:
- Dapplepaw schreef:
- {':
Mijn kat is een ragdoll, waarschijnlijk zijn die wat groter dan main coons, maar niet veel. Ze is 2 jaar, bijna volgroeid en nu al vreselijk groot ;-; Nope, Main Coons zijn groter dan Ragdoll katten xD echt? {: Ik dacht juist van niet...xD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:55 | |
| - Dapplepaw schreef:
- ;p Ja, ik ook echt verschrikkelijke naam..schruk ;-;
--
Weet iemand een goede naam voor zo'n gebied? ^^ The Meadow? |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:55 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Smoketear schreef:
- Dapplepaw schreef:
- {':
Mijn kat is een ragdoll, waarschijnlijk zijn die wat groter dan main coons, maar niet veel. Ze is 2 jaar, bijna volgroeid en nu al vreselijk groot ;-; Nope, Main Coons zijn groter dan Ragdoll katten xD echt? {: Ik dacht juist van niet...xD Al hoe wel, ik weet het niet zeker, ik kan nu ook gewoon in de war zijn xD Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 12:58 | |
| @Linn, gij had wel gelijk, *Ging kijken op site* Ragdoll katten zijn wel groter. Al zijn ze in NL ongeveer net zo groot als Main coons, in Amerika is er echt een giga verschill tussen die twee rassen xD Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:01 | |
| hehe xD Naja, ik vind die amerikaanse ragdolls niet zo mooi ;p kijk; - Spoiler:
Nederlandse ragdoll; Amerikaanse ragdoll; die hebben zo'n plattere neus ;p Wait, dit zijn de ouders van mijn lieve katten <3 Moeder Vader
Dhaw <3 It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Chi<3 56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 jul 2012 - 13:06 | |
| You're right! En wat zijn die ouders cute <3 - Dit is mijn kat:
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |