We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik was er niet bij, en wilde er opk niet bij zijn.. Ik kan ons laatste moment nog goed herinneren, dat ik en m'n neef hem helemaaal vertroetlede voor hij naar de dierenarts ging. De dietenarts zei dat hoelanger het zou duren voor ze belde, hoe meer kans we hadden dat hij bleef leven. Dus ik stelde me positief in, en ging net mn neef buiten een waterballonnen en tuinslang fight houden. 4 uur later kwam ik terug, en zei; 'Het gaat vast goedkomen met Gino!' Toen schudde mn moeder nee, en begon te huilen. Toen zakte ik door mijn knieën en brak. Ik mocht nog afscheidt nemen, maar dat wilde ik niet.. R I P Gino..
Ik weet dus hoe t voelt, sterkte Sanne en Tiny!! Xoxo
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Sterkte meis, ik heb zelf ook een hondje. En geloof me ik kan er niet aandenken hoe het is zonder haar. Ik ben ooit een konijn verloren, ik had hem niet eens zo lang. Dus k ken het gevoel om een huis dier kwijt te raken. Ze beteken toch veel voor je, suc6. En veel sterkte. Denk eraan wat het beste is voor je hondje, k weet dat je veel van haar houd en ik zou eerlijk gezegd ook geen idee hebben wat ik moest doen... Nouja, nogmaals sterkte!
Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! !
Omg lol, Tiny, jouw post met graytje, hoe cool ;'D
Hahha echt he XD
Grayclaw: 'Right in the childhood' >:'D
lol indeed <'33 Ik post morgen, vandaag is mijn inspiratie op xD
is goed huur Xd
Nu effe wachten totdat SOMMIGE mensjes reageren bij de Prophecy topic....-_-''
LOL
Mijn post met dapple komt morgen, c: Eigenlijk wil ik ook eerst even wachten tot de warriors zijn al bijelkaar hebben gevormd, dat dapple zich erbij voegt {:
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.