Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Diryn
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 DPKsfdL
64

CAT'S PROFILE
Diryn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:41

*hugs sanne*
I know the feeling, girl. Denk er heel erg goed over na, maar weet wel dat dat hondje heel erg van je houdt en welke beslissing je ook neemt, hij zal het niet erg vinden.
Gisteren was de dag dat mijn kat 2 jaar geleden gestorven/ingeslapen is, ik weet hoe het voelt, en het doet pijn. Weet wel; Probeer erbij te zijn wanneer het uiteindelijk gebeurt, het geeft je later een beter gevoel, dan weet je dat je tot het einde aan zijn zijde hebt gestaan

Along with the scream from the death throes, Sharp claws are shining brighter
Dually obscene breaths continues, And rips apart the silence of night
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:42

Bluestar schreef:
Janaja ik heb wel eerder een doggie gehad die was overleden, en ik weet ook wel dat je er over heen komt. Maar het ligt gewoon moeilijker want Wampie had ik zelf opgevoed, en nu Toby ben ik mee opgegroeid het is het hondje dat k het langst heb hij was echt mijn hondje.. En je ziet gewn dat ie niet meer gelukkig is. Sad

Ik weet niet hoe het voeld om een hond te verliezen, ik was te jong toen onze oude hond floortje doodging(ik weet niet hoe), Maar ik ben wel opgegroeid met Bonny(ik was 4 toen we haar kregen als een pup). Ik ken geen leven zonder een hond om je heen, dat zal wel een uitdaging voor me zijn, maar ik zet me wel weer bovenop zoals altijd, ookal laat ik soms nog steeds een traan lopen om mijn kat Charley die al meer dan een jaar in Starclan is...

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Stormwise
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:43

Hollystar schreef:
Bluestar schreef:
Shrewleap schreef:
Bluestar schreef:
Gewoon oneerlijk om mensen zo'n beslissing te laten maken. :[

Wat is er? 'Cause ik volg het niet helemaal meer x'D

Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem.

D':

Ik kan hier niet tegen, echt heel veel succes en sterkte. Ik wil er niet aan denken dat je je hond laat inslapen, maar idd, het is het beste voor Toby...

Mijn hond die heeft ook niet lang meer. Ze heet Bonny en haar achterpoten/heup begefen het ook. We hebben een afspraak gemaakt met de Dierenarts. Maar ik vrees het ergste. Honden laten niet snel pijn of zwakheid tonen, ze gaan door tot het einde. We hebben pillen voor haar, maar die verhelpen niet alles. Maar ik denk dat ze deze zomen niet volhoud... Als de arts een conclussie heeft gemaakt en het beste is op in te slapen, dan stem ik in. Ookal wil ik haar aan mijn zijde hebben, doe ik het niet, het gaat om haar en niet om mij... Maar net als jij Sanne, kan ik niet zonder Bonny...

Ik vind het zo erg voor jullie beide.
Ben er altijd voor jullie! *HUUG*

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:44

Stormstar schreef:
Hollystar schreef:
Bluestar schreef:
Shrewleap schreef:
Bluestar schreef:

Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem.

D':

Ik kan hier niet tegen, echt heel veel succes en sterkte. Ik wil er niet aan denken dat je je hond laat inslapen, maar idd, het is het beste voor Toby...

Mijn hond die heeft ook niet lang meer. Ze heet Bonny en haar achterpoten/heup begefen het ook. We hebben een afspraak gemaakt met de Dierenarts. Maar ik vrees het ergste. Honden laten niet snel pijn of zwakheid tonen, ze gaan door tot het einde. We hebben pillen voor haar, maar die verhelpen niet alles. Maar ik denk dat ze deze zomen niet volhoud... Als de arts een conclussie heeft gemaakt en het beste is op in te slapen, dan stem ik in. Ookal wil ik haar aan mijn zijde hebben, doe ik het niet, het gaat om haar en niet om mij... Maar net als jij Sanne, kan ik niet zonder Bonny...

<3
Ik zal het nodig hebben, ik weet bijna zeker dat Bonny deze zomer niet doorkomt... dunno

Made by Mimi <33
Spoiler:

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:45

Hmpf, *leest net pas tweede post van Sanne*
Ik weet hoe het voelt, als een dier waarmee je bent opgegroeid opeens niet gelukkig meer is, ziek word, en laat merken dat de ouderdom hem teveel word. Ik heb het met een konijn gehad, heb hem met mijn tweede gekregen en had zelfs zo'n band met dat dier dat ik heel wat uren van te voren voelde dat er iets mis ging, iets thuis, en toen ik thuis kwam heb ik voor mijn ogen gezien hoe hij een beroerte kreeg..

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:45

Veel succes allemaal <3
~~~~~~
Back to bored xD

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 8drbHgc
Stormwise
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:46

Hollystar schreef:
Stormstar schreef:
Hollystar schreef:
Bluestar schreef:
Shrewleap schreef:
Bluestar schreef:

D':

<3
Ik zal het nodig hebben, ik weet bijna zeker dat Bonny deze zomer niet doorkomt... dunno

Ben er voor je skat. We gaan er tegen aan, ik help je, i will be there for you, Bonny zal altijd bij je zijn. Inclusief Charley, ze zullen je nooit laten gaan. *hug*

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:48

yay pizza time!
ben weer origineel xD

Snowfire
Member
Lisa
56

CAT'S PROFILE
Snowfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:52

yay kan eindelijk actief worden op Snowfire <3!!!
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:54

Snowfire schreef:
yay kan eindelijk actief worden op Snowfire <3!!!

Hmm, mischien kan je dna hier antwoorden?: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5239-is-it-real-that-you-re-dangerous1-bloodclan-kat

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Snowfire
Member
Lisa
56

CAT'S PROFILE
Snowfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:57

.-.
daar gaat mijn goede moed xDD

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 35n791x
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:59

Dapplepaw schreef:
Hmpf, *leest net pas tweede post van Sanne*
Ik weet hoe het voelt, als een dier waarmee je bent opgegroeid opeens niet gelukkig meer is, ziek word, en laat merken dat de ouderdom hem teveel word. Ik heb het met een konijn gehad, heb hem met mijn tweede gekregen en had zelfs zo'n band met dat dier dat ik heel wat uren van te voren voelde dat er iets mis ging, iets thuis, en toen ik thuis kwam heb ik voor mijn ogen gezien hoe hij een beroerte kreeg..

Ik ken dat gevoel/instinct.
Toen mijn kat charley een avond niet thuis kwam om te eten raakte ik al half in paniek. Ze was een vreedzak en kwam altijd op tijd. Ik liet me niet meeslepen en negeerde het, grootte fout. De volgende dag was ze er nog steeds niet, ik moest naar school en dacht gewoon dat ze, als ik thuis kwam op haar stoel lag te slapen. Ik kwam thuis, geen kat op de stoel. Ik ging naar buiten met een zak kattenvoer en schudde het heen en weer. Dan MOEST ze wel komen, altijd, maakt niet uit waaneer. Maar nee, geen kat. Ik zag wel mijn andere kat kitty, maar die moest ik niet hebben want die kwam uit het huis vandaan op me af. Ik stopte en ging maar op de laptop voor de rest van de avond. maar het beet heel erg aan me, ik wist dat er iets goed fout was, maar wist niet wara te beginnen. Ik dacht aan nog een kat die nu van mijn broer is, Bo. Die was een keer in het water gevallen achter ons en moest in een soort kuil in het water staan om niet te stikken(e kon erop staan). Het was erge toeval dat ik en mijn broer daar liepen en ik hoorde haar miauwen. Ik zag haar, door dat kleine gat met die angstige ogen van haar. Ik schrok me dood en raakte helemaal in paniek. het kwam wel goed hurr, we kregen haar eruit, maar dat moment zou ik nooit vergeten. terug op het onderwerp. Het gevoel knaagte aan me dat Charley er niet was. Ik wist niet wat te doen. Toen kwam me vader aan en keek me aan. Hij weet van me dat ik aan haar gehect was, dus erom heen praten zou het erger maken. hij zij het meteen.'charley is dood' Als een kogel tegen je hart en kop voelde het. Dat wil ik niet meer voelen, maar dta ik altijd zo...

Wat een verhaal XD

Made by Mimi <33
Spoiler:

Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:00

Ik heb vlak voor mijn ogen gezien hoe m'n hond Yenko een epilepsie aanval kreeg en dat z'n ogen zo heen en weer rolde. Het was doodseng, 'ie bleef erin zitten...

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:01

Snowfire schreef:
.-.
daar gaat mijn goede moed xDD

Why?

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:01

Thank you moon <3

Ik wist dat ik op mijn BFF kon rekenen :'3

Made by Mimi <33
Spoiler:

Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:06

Ik ga wel mee als we hem laten inslapen... want dat heb k hem beloofd.

Dankjewel, en Tiny ook heeel veel sterkte<3

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 QHTBjCa
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:07

Bluestar schreef:
Ik ga wel mee als we hem laten inslapen... want dat heb k hem beloofd.

Dankjewel, en Tiny ook heeel veel sterkte<3

Jij ook heel veel sterkte ermee <3

Made by Mimi <33
Spoiler:

Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:08

Ik ben ook meegegaan toen m'n hond werd ingeslapen.. <3 heb er geen spijt van..

Saxon
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:09

Veel sterkte Sanne <3

Ik was er ook bij toen we mijn kater lieten inslapen ;w;

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:10

Tiny;; *hug* Arme jij D': Ik stresste gisteren ook geheel toen mijn kat weg was, kon haar nergens vinden. Gelukkig lag ze gewoon onder de bank, achteraf, maar het had ook anders kunnen zijn ;p
Sanne;; Zeker doen, het doet pijn om mee te gaan, maar het geeft je achteraf een gerust gevoel.

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: