Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Diryn
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 DPKsfdL
64

CAT'S PROFILE
Diryn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:05

Ik heb geen inspiratie op Rain .. xD

Along with the scream from the death throes, Sharp claws are shining brighter
Dually obscene breaths continues, And rips apart the silence of night
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:07

En mij steeds opjagen om e posten hè? x'D
Naja, ik ga dan maar weer verder aan al die andere.

But first Silverkit <3
Diryn
Member
64

CAT'S PROFILE
Diryn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:08

Dat was gisteren, en eergisteren .. x3
Nu heb ik geen inspiratie meer op Rain.. x3

Along with the scream from the death throes, Sharp claws are shining brighter
Dually obscene breaths continues, And rips apart the silence of night
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:09

Haha, ik ga toch nog niet werken aan Posts.
Moet eerst verder komen met White
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:10

Trainings topic voor Honeypaw & Applepaw en een voor Cherrypaw gemaakt.

Nu nog een post maken met Minnowpaw, Sketchpaw, Timesong & Saxon //nogsteedsteveel xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:13

Die van Time mag gerust later komen, heb het zelf ook druk x'D
Saxon
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:14

Geweldig x'D Dat is al een post minder.
Eens zien of ik inspiratie voor Saxon heb, lang geleden dat ik met 'm heb gepost //shot.

Ik heb honger ;w; Waarom schiet mijn moeder niet op met het eten D:

Algemene Onzin Topic - Pagina 17 HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:15

Zo nu tegen 2 Team Plasma gastjes vechten.
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:20

Gewoon oneerlijk om mensen zo'n beslissing te laten maken. :[

Algemene Onzin Topic - Pagina 17 QHTBjCa
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:20

Bluestar schreef:

Wat is er? 'Cause ik volg het niet helemaal meer x'D
Lastbreathe
Member
Sharonn'
287

CAT'S PROFILE
Lastbreathe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:24

@ Sanne de post is goed (:

Algemene Onzin Topic - Pagina 17 R0tm9t
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:27

@Sharon;; Juul doet mee x'D
Maar wanneer wordt hij geboren?
Bluewisp
Founder
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:29

Shrewleap schreef:
Bluestar schreef:

Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem.

Bluestar&Bluewisp:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:32

Bluestar schreef:
Shrewleap schreef:
Bluestar schreef:

Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem.
Das echt rot voor je :c
Ikzelf heb nooit een huisdier gehad, behalve vissen maar die waren niet echt speciaal voor me. Sterkte.
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:32

Bluestar schreef:
Shrewleap schreef:
Bluestar schreef:

Ik weet wat je voelt. Mijn hond is overlaatst ook ingeslapen. Hij had een aanval en neen kant van z'n hersenen was aan et verlammen. En van alles en nog wat. De dierenarts zei dat 'ie er zelf nog geen drie frang aan zou geven...
Je went er écht wel aan, de eerste dagen zijn vooral wat lastig maar het zal beteren c:

Algemene Onzin Topic - Pagina 17 8drbHgc
Honeyspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:35

@Chindinges: Maar .. bij mij duurde het bijna een maand voor ik normaal aan mijn overleden kat kon denken zonder te gaan huilen ;A;

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnAlgemene Onzin Topic - Pagina 17 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:36

Bluestar schreef:
Shrewleap schreef:
Bluestar schreef:

D':

Ik kan hier niet tegen, echt heel veel succes en sterkte. Ik wil er niet aan denken dat je je hond laat inslapen, maar idd, het is het beste voor Toby...

Mijn hond die heeft ook niet lang meer. Ze heet Bonny en haar achterpoten/heup begefen het ook. We hebben een afspraak gemaakt met de Dierenarts. Maar ik vrees het ergste. Honden laten niet snel pijn of zwakheid tonen, ze gaan door tot het einde. We hebben pillen voor haar, maar die verhelpen niet alles. Maar ik denk dat ze deze zomen niet volhoud... Als de arts een conclussie heeft gemaakt en het beste is op in te slapen, dan stem ik in. Ookal wil ik haar aan mijn zijde hebben, doe ik het niet, het gaat om haar en niet om mij... Maar net als jij Sanne, kan ik niet zonder Bonny...

Algemene Onzin Topic - Pagina 17 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:37

Honeypaw schreef:
@Chindinges: Maar .. bij mij duurde het bijna een maand voor ik normaal aan mijn overleden kat kon denken zonder te gaan huilen ;A;
Ja het is altijd lastig maar duurt het nou lang of niet je went er aan, ik ben er snel aangewent maar voel nogal tijd tranen opkomen.. c:

Bluewisp
Founder
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:38

Janaja ik heb wel eerder een doggie gehad die was overleden, en ik weet ook wel dat je er over heen komt. Maar het ligt gewoon moeilijker want Wampie had ik zelf opgevoed, en nu Toby ben ik mee opgegroeid het is het hondje dat k het langst heb hij was echt mijn hondje.. En je ziet gewn dat ie niet meer gelukkig is. Sad

Bluestar&Bluewisp:
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:40

dat is rot ja.. Yenko deed de laatste tijd ook rare dingen van de pijn maar ik wens je alvats véél succes <3~!

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: