|
|
64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:05 | |
| Ik heb geen inspiratie op Rain .. xD Along with the scream from the death throes, Sharp claws are shining brighter Dually obscene breaths continues, And rips apart the silence of night |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:07 | |
| En mij steeds opjagen om e posten hè? x'D Naja, ik ga dan maar weer verder aan al die andere.
But first Silverkit <3 |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:08 | |
| Dat was gisteren, en eergisteren .. x3 Nu heb ik geen inspiratie meer op Rain.. x3 Along with the scream from the death throes, Sharp claws are shining brighter Dually obscene breaths continues, And rips apart the silence of night |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:09 | |
| Haha, ik ga toch nog niet werken aan Posts. Moet eerst verder komen met White |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:10 | |
| Trainings topic voor Honeypaw & Applepaw en een voor Cherrypaw gemaakt.
Nu nog een post maken met Minnowpaw, Sketchpaw, Timesong & Saxon //nogsteedsteveel xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:13 | |
| Die van Time mag gerust later komen, heb het zelf ook druk x'D |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:15 | |
| Zo nu tegen 2 Team Plasma gastjes vechten. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:20 | |
| Gewoon oneerlijk om mensen zo'n beslissing te laten maken. :[ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:20 | |
| - Bluestar schreef:
- Gewoon oneerlijk om mensen zo'n beslissing te laten maken. :[
Wat is er? 'Cause ik volg het niet helemaal meer x'D |
|
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:24 | |
| @ Sanne de post is goed (: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:27 | |
| @Sharon;; Juul doet mee x'D Maar wanneer wordt hij geboren? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:29 | |
| - Shrewleap schreef:
- Bluestar schreef:
Wat is er? 'Cause ik volg het niet helemaal meer x'D Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:32 | |
| - Bluestar schreef:
- Shrewleap schreef:
- Bluestar schreef:
Wat is er? 'Cause ik volg het niet helemaal meer x'D Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem. Das echt rot voor je :c Ikzelf heb nooit een huisdier gehad, behalve vissen maar die waren niet echt speciaal voor me. Sterkte. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:32 | |
| - Bluestar schreef:
- Shrewleap schreef:
- Bluestar schreef:
Wat is er? 'Cause ik volg het niet helemaal meer x'D Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem. Ik weet wat je voelt. Mijn hond is overlaatst ook ingeslapen. Hij had een aanval en neen kant van z'n hersenen was aan et verlammen. En van alles en nog wat. De dierenarts zei dat 'ie er zelf nog geen drie frang aan zou geven... Je went er écht wel aan, de eerste dagen zijn vooral wat lastig maar het zal beteren c: |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:36 | |
| - Bluestar schreef:
- Shrewleap schreef:
- Bluestar schreef:
Wat is er? 'Cause ik volg het niet helemaal meer x'D Nou, we gingen laatst naar de dierenarts met ons oudste hondje, Toby. Zijn achterkant is aan het verlammen, maar dat wisten we al. Hij heeft geen pijn ofzo. Maar de dierenarts vroeg wel steeds van 'is hij wel gelukkig' nog, omdat het niet zo goed met hem gaat enzo. En toen heeft ze ons een boekje meegegeven met 'Zijn we niet te vroeg' en dat ging dus over hoe je kon zien of je, je hond misschien beter zou kunnen laten inslapen. En alles wees er op enzo, dat het beter is voor toby. En dat weet ik zelf ook wel, maar k kan gewoon niet zonder hem. D': Ik kan hier niet tegen, echt heel veel succes en sterkte. Ik wil er niet aan denken dat je je hond laat inslapen, maar idd, het is het beste voor Toby... Mijn hond die heeft ook niet lang meer. Ze heet Bonny en haar achterpoten/heup begefen het ook. We hebben een afspraak gemaakt met de Dierenarts. Maar ik vrees het ergste. Honden laten niet snel pijn of zwakheid tonen, ze gaan door tot het einde. We hebben pillen voor haar, maar die verhelpen niet alles. Maar ik denk dat ze deze zomen niet volhoud... Als de arts een conclussie heeft gemaakt en het beste is op in te slapen, dan stem ik in. Ookal wil ik haar aan mijn zijde hebben, doe ik het niet, het gaat om haar en niet om mij... Maar net als jij Sanne, kan ik niet zonder Bonny... Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:37 | |
| - Honeypaw schreef:
- @Chindinges: Maar .. bij mij duurde het bijna een maand voor ik normaal aan mijn overleden kat kon denken zonder te gaan huilen ;A;
Ja het is altijd lastig maar duurt het nou lang of niet je went er aan, ik ben er snel aangewent maar voel nogal tijd tranen opkomen.. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:38 | |
| Janaja ik heb wel eerder een doggie gehad die was overleden, en ik weet ook wel dat je er over heen komt. Maar het ligt gewoon moeilijker want Wampie had ik zelf opgevoed, en nu Toby ben ik mee opgegroeid het is het hondje dat k het langst heb hij was echt mijn hondje.. En je ziet gewn dat ie niet meer gelukkig is. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jul 2012 - 17:40 | |
| dat is rot ja.. Yenko deed de laatste tijd ook rare dingen van de pijn maar ik wens je alvats véél succes <3~! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|