Night's Destiny



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Night's Destiny

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 16:35

Dit is mijn nieuwe boek over Night, Warriors: Revenge of Night

Proloog:

(Nightfur's leeftijd: 1 jaar.)
Het was doodstil in het kamp. Iedereen keek naar twee zwarte poezen in het midden van het kamp. Ineens werd de stilte doorbroken door een harde stem.
“Jullie hebben een van de ergste dingen gedaan die er bestaan!” brulde een blauwe zilver-grijze poes die op een hoge rots stond.
“Ik ben zó teleurgesteld in jullie. Ik heb nooit gedacht dat júllie, een van mijn beste krijgers, de Clan, jullie eigen familie, zouden verraden.” De blauwe poes had haar ogen gesloten. Het was duidelijk te zien hoe ze zich voelde.
“Ik weet niet wat ik moet doen-” ze werd onderbroken door een andere stem.
“Dood hen!” schreeuwde een donkere kat. Dat was het begin van een heel koor van schreeuwende stemmen.
“Jaag ze weg!”
“Maak ze blind!”
Op den duur kon de blauwe poes zich toch verstaanbaar maken.
“Niets van dit zal gebeuren! Wij zijn niet zo barbaars als hen! Ik weiger me te verlagen op hun niveau.” Ze keek naar beneden, naar de twee zwarte katten die bang om zich heen aan het kijken waren.
“Nightfur en Blackfur, ik verban jullie. Als jullie je ooit nog laten zien in DonderClan gebied na zonsondergang, zullen we jullie doden.”
Twee katten stapten naar voren en begonnen Nightfur en Blackfur mee te slepen naar de uitgang van het kamp.
“Mijn kittens! Laat ze niet alleen!” schreeuwde Blackfur met een stem vol verdriet. “Cloudkit! Winterkit! Nee...” fluisterde ze bijna. Nightfur had de kat die haar aan het slepen was van zich af geschud, en liep nu zelf met gebogen hoofd naar de tunnel. Bij de tunnel keek ze over haar schouder, en zag een grote grijze kater met zwarte strepen, die met grote harteloze ogen haar zat na te kijken. Toen wendde hij zijn hoofd af en glipte bijna onopgemerkt de kattenmenigte in, zodat ze hem niet meer zag.
Ze liet haar blik over twee witte en een grijze kitten glijden, toen de kat die ze van zich af had geschud een harde duw gaf en haar dwong door te tunnel te lopen.

Hoofdstuk 1: Alleen

(Nightfur's leeftijd: 1 jaar.)

Twee zwarte poezen stonden aan de rand van DonderClan territorium. Ze zaten daar al een tijdje, zonder iets te zeggen. Uiteindelijk brak een van de poezen de stilte.
“Dat was het dan, zus. Ik denk dat het beter is als we onze eigen weg gaan,” zei ze.
“Ik denk dat dat het beste is Nightfur.” zei de andere met een stem dat nog dik klonk van verdriet, en ze stond op, terwijl ze met grote verdrietige ogen naar haar zus keek. Nightfur stond ook op.
“Goodbye Blackfur. Ik hoop dat je een goede plek vind en dat we elkaar nog een andere keer zullen zien.” Nightfur gaf Blackfur een likje op haar kop.
“Ik heet geen Blackfur meer, Nightfur. Die naam bestaat niet meer. Het herinnerd alleen aan slechte dingen. Voortaan heet ik Dineira.” Nightfur en Dineira keken elkaar nog even aan. Toen gaf Nightfur haar een kopje en Dineira draaide zich om en liep weg. Nightfur keek haar na totdat ze verdween tussen de bomen. Toen draaide ze zich ook om en liep de andere kant uit.

Ze dwaalde een tijdje rond. Toen ze in DonderClan zat, kwam ze normaal eigenlijk bijna nooit buiten het DonderClan territorium. Ze volgde de lijn van het bos, maar keek tegelijk wel uit om niet op DonderClan gebied te komen. De bomen wierpen lange schaduwen in de avondzon. Op den duur zag ze een oude boerderij in de verte. Ze rende erheen en liep er voorzichtig om heen. Het leek verlaten te zijn. Er was een zwakke geur van tweebenen, maar die waren er al lang niet meer geweest. Aan de voorkant was er een opening in de muur weggerot. Hier en daar zaten er gaten in de muur. Na een tijdje ging Night naar binnen. Het rook er muf, en er lagen wat hoopjes hooi. Night hoorde muizen piepen. Dit is de perfecte plaats! dacht ze. Ze ging wat verder naar binnen. Ze hoorde haar maag rammelen. Sinds gisteren in het kamp had ze niets meer gegeten. Vrijwel meteen pikte ze de geur van muis op. Daar zat er een nietsvermoedend om zich heen te kijken. Ze sloop dichterbij, zonder haar blik van de muis af te wenden, haar oren recht naar voren. Langzaam. Het goede moment afwachtend. De muis keek de andere kant op. Nu! Dacht ze en ze sprong. De muis had zijn kopje omgedraaid en keek Night recht aan. Toen spurtte hij weg door een gaatje in de muur. Night kwam met haar poten terecht op een lege vloer en bleef staan, wetend dat het een verloren zaak was. Het was donkerder geworden, en ze hoorde soms een uil buiten. Ze ging liggen, en probeerde niet aan haar rammelende maag te denken. Jagen kwam morgen wel. Nu was ze veel te vermoeid. Ze legde haar kop op haar voorpoten en sloot haar ogen.

Dikke mist omringde haar. Wat is dit voor plek dacht Night. Er kwam een jonge grijze kat uit de mist stappen. Zijn blauwe ogen gloeiden helder op.
“Rainpaw? Ben jij dat?” Night bekeek de grijze kat goed. Hij had dezelfde lange lichtgrijze vacht, dezelfde pluizige donkergrijze staart en dezelfde diepblauwe ogen. De kater knikte.
“Het is fijn je weer te zien, Nightfur,” zei hij met een heldere, onaardse stem. De tranen sprongen bijna in Night's ogen. Herinneringen kwamen op. Rainpaw en, toen nog, Nightpaw zittend in een hoge boom, samen kijkend naar een volle maan. Rainpaw die met grote ogen Ik wil voor altijd bij je zijn, Nightpaw. zei. Volgende herrinering, het levenloze lichaam van Rainpaw, midden op een donderpad, een monster dat in de verte wegreed. De laatste woorden van Rainpaw. Ik zal altijd bij je zijn, Nightpaw, ik zal voortleven in... in.. je ha- en toen de lege ogen van een dode, nog even diepblauw als altijd. Night keek weer naar Rainpaw. Zijn vacht leek licht uit te stralen, dat de allesomringende mist een beetje terugdrong.
“Waar zijn we?” vroeg Night aan Rainpaw.
“Hoe komt het dat je hier bent?”
“Je bent aan het dromen.” antwoordde hij alleen.
“Ik heb een bericht van StarClan,” hij keek naar Night.
“StarClan weet wat er gebeurt is in ThunderClan.”
“GREENHEART'S EN RIPRED'S DOOD WAREN NIET MIJN SCHULD!” onderbrak Night hem.
“StarClan weet van jouw onschuld en die van je zus, Nightfur. Wees niet bang. Op een dag zal alles weer zo zijn zoals het was.” Rainpaw stond op, draaide zich om en begon weg te lopen.
“Rainpaw! Wacht! Ik heb nog zo veel vragen!” riep Night.
Maar Rainpaw bleef gewoon door lopen, en de mist slokte hem op. Night stond nu helemaal alleen, in een mistige duisternis die steeds dichter leek te worden. Panniekerig keek ze om zich heen.
“Houd moed, het leven van een eenling kan moeilijk zijn...” fluisterde een stem in haar oor. Toen werd alles zwart.

Wat vinden jullie.? Very Happy
Oh ja, Rainpaw is gebaseerd op deze foto:
Spoiler:


Laatst aangepast door Night op zo 23 jan 2011 - 16:59; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Night's Destiny DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 16:56

WAAAAAWWWWW!!Very Happy
echt mooi verhaal! kan nie wachten op het volgende hoofdstuk! Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 16:57

Bedankt.! Ben bezig met schrijven Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 17:51

Dubbel post lol xD
Ik heb dit geschreven terwijl ik hiernaar luisterde https://www.youtube.com/watch?v=c3udu4SUsIc&feature=related xD
Ik vind het stukje tussen 1:16 en 1:31 goed bij dat stukje passen dat Night en Rainpaw elkaar weer ontmoeten. Ik vind deze ook heel mooi https://www.youtube.com/watch?v=ZBUiu_m70KQ&feature=related

Maar goed dit zijn vage soundtracks MUSE IS EN BLIJFT ALTIJD MIJN FAV BAND :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Night's Destiny DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 18:08

MUSE!! omg, ik vind het een mooi verhaal! En Rainpaw is zo zo zo schattig! Heel mooi Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyleaf
Member
Night's Destiny DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 19:19

Mooi verhaaaal!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 12:36

JA MUSE, HOU JIJ ER OOK VAN Very Happy
EN BEDANKT JIJ OOK SKYLEAF Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenpelt
StarClan
Night's Destiny DPKsfdL
42

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen.
Gender:
Rank:
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 13:58

Wow mooi verhaal Night! Ga zo door ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Night's Destiny DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 16:16

Ik ben dol op Muse! alleen ik kan hun liedjes namen nooit onthouden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 17:54

OH WOW WAT EEN VERRASSING... lol MUSE is al jaren mn lievelingsband Very Happy ik kan twee van hun nummers op mn piano Very Happy ik wel lol, Apocalypse Please, In Your World en Map Of The Problematique zijn mijn fav.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Night's Destiny DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 14:23

Stoer!! dat wist ik niet van je! xD
gitaar gaat nogal moeilijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 21:30

lolz xD hey, aangezien ik hier heel lang niet aan gewerkt heb, ga ik het gewoon weer doen xP meh heeft inspi! yayz!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 16:56

en hier officieel de onofficiele (of officiele) VOOKANT (made in photoshop with random photos) WOOOHOOO (gebaseerd op de nl warrior cats boeken)

Night's Destiny Untitled-3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkstripe
Member
Night's Destiny DPKsfdL
31

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Hawkstripe
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 17:05

OMG dta is echt zooo cool Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Night's Destiny DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 17:15

Omg die is echt stoer^^ Maar wat is dat rode onder haar oog?
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Night's Destiny DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 17:16

awesome Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 17:26

Night heeft eigenlijk een rood streepje onder dr oog xP
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Night's Destiny Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 18:19

OMGAWSH
Zou je ook zoiets voor mij kunnen maken?? x'D

Dat is zooo vreselijk coowl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Night's Destiny DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 18:34

OMG dat is echt mooi!
echt stoer! je verhaal is ook mooi Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Night's Destiny DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 16:49

thanks iedereen x'D

hier een nieuw stukje, t is klein omdat t nog nie echt af is en ik heb geen zin om nu verder te gaan dus dump t gewoon ff hier x'D

Night liep rustig door de bosjes. Ze was de omgeving rond haar boerderij aan het verkennen.
Ineens zag ze een zandkleurige kater. Hij keek oplettend rond met zijn amberkleurige ogen,
en hij had een muis in zijn bek. Vanuit de bosjes keek ze naar de kater. Voorzichtig zette ze
een stap. Dat had ze niet moeten doen. Een enorm gekraak galmde over de plaats. Ze was op een
tak gaan staan... De kater keek geschrokken op, en kwam toen op Night af. "Hallo vreemdeling,"
siste hij dreigend. "En wat doe jij hier dan wel niet?" vroeg hij koel. Hij keek haar wantrouwend aan. "Ik ben Sandstorm,"
zei hij onverwacht. Ineens dook er een witte kat achter Sandstorm op. Een poes met ijsblauwe ogen.
Toen ritselde ineens iets achter hem in de struiken. Het was een langharige bruine kater.
De kater keek verschrikt op. Een moment keken ze elkaar ijskoud aan, toen keek Night weer
naar de andere twee katten. Oh was ik hier maar nooit gekomen... dacht ze. Te veel katten.
Straks zou er een gevecht uit breken! Night dacht dat ze het nog wel kon opnemen tegen de
bruine kater achter haar, maar die witte en zandkleurige... Toen zag ze ineens een oranje
flits in de bosjes achter de witte en zandkleurige kat. Er kwam een oranje kater uit de
bosjes lopen. "Hallo?" zei hij voorzichtig. Deze kat leek helemaal niet gevaarlijk. Toen
viel Night's blik op de halsband die de kater om had. Een kittypet! Night wachtte af. Nu keek
iedereen naar de oranje kat. Sandstorm stond plotseling op. "Kittypet, hallo. Ik ben Sandstorm.
En wat dacht jij hier te doen?" vroeg hij rustig. Night had er genoeg van. Ze stond op en schouderde
langs de andere katten. "Waarom ben je hier?" blies ze. "Weet je niet dat het hier gevaarlijk is? Heb
je niet gehoord van je kittypet vrienden over de "wildkatten" die hier wonen?" Night keek hem dreigend aan.
Ze had wel bewondering voor de oranje kater. In zijn groene ogen kon ze nu angst zien, maar ook moed.
Hij zag er ook sterk uit. Als hij niet zo dik was geweest en geen halsband had gehad, zou ze
hem mischien wel voor een rogue aangezien hebben. De langharige bruine kat stond op. "Wat is je naam Kittypet?
En waarom ben je hier?" vroeg hij op een iets aardigere toon dan Night zonet had gedaan. "Ik ga waar ik wil"
zei de oranje kater kwaad. Tuurlijk heb ik gehoord van de wilde katten. Ik weet niet wie jullie zijn,
maar ThunderClan heb ik al ontmoet, ik word een wilde kat als ik dat wil' siste hij tussen zijn tanden door.
De rest hoorde Night niet. Bij het woord "ThunderClan" was het alsof alles in een dichte mist afspeelde.
Night keek naar haar poten, en toen naar de andere katten. Blijkbaar waren ze gestopt met praten.
Toen werd het haar te veel. Ze moest het vertellen. "Ik weet hoe het is om te leven in een clan..."
Iedereen keek naar haar. Ze voelde zich ongemakkelijk en kneedde de grond met haar poten. Nu was het grote moment.
"Vroeger leefde ik een clan. ThunderClan, om precies te zijn." Ze dacht even na. Hoe moest ze dit uitleggen?
"ThunderClan heeft me weg gejaagd. Om niks. Ik had niks gedaan. Het was een misverstand." Night kon er niks aan
doen. De woorden rolden er gewoon uit. "Ik was uit het bos gejaagd en kwam hier te wonen. Ik veranderde mijn naam,
Nightfur, in gewoon Night. Ik wou er niet meer aan herinnerd worden dat ik ooit bij een Clan hoorde."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Night's Destiny   Night's Destiny Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Night's Destiny
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: