|
|
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:05 | |
| - Phantom schreef:
- Ik heb nu serieus een schuldgevoel voor het me aanmelden bij moord dingen? Really?:S
Babs wat maakt het uit, Phantom is mean c: |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:06 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Phantom schreef:
- Ik heb nu serieus een schuldgevoel voor het me aanmelden bij moord dingen? Really?:S
What do you mean? c: Exactly like I say it xD Omdat ik blijkbaar de kansen van andere mensen verpruts..:c |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:07 | |
| @Babs. Hb je mij verkeerd opgewat ? :O Solly, maar me dousnt madder hoawr ;o |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:07 | |
| - Phantom schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Phantom schreef:
What do you mean? c: Exactly like I say it xD Omdat ik blijkbaar de kansen van andere mensen verpruts..:c xD No c: Ik koos gewoon degen die er het geschiktst voor waren |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:08 | |
| Nou, mensjes, ik wil eigenlijk geen partner, maar een liefje, van verliefd zijn, dat ik daar wat topics mee start enz en eentje die actief is. Begrijp me niet verkeerd |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:09 | |
| Oh my good dear :O Mijn berichten zijn gedubbeld ...? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:10 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:11 | |
| Oh... -houd adem in- -schreeuwt het uit- IKSPAM! x| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:13 | |
| |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:13 | |
| `Hmm, tijd voor ontbijt -gaap- Maar eigenlijk heb ik nog geen honger :S... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:14 | |
| Ik had een paar dagen geleden nog maar 300 enzoveel bercihten .-. Babs, toch middag? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:14 | |
| Ik ook niet, bbut ik eet gewn een appul x3. [Appels hier in GR zijn gigantisch ;O] |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:15 | |
| - Hollystar schreef:
- Damn wat een gespam hier XD
ik doe effe mee ;3 Oh my good DEAR! -Ik val dood- yay, een maatje om mee te spammen 8D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:16 | |
| - Phantom schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Phantom schreef:
What do you mean? c: Exactly like I say it xD Omdat ik blijkbaar de kansen van andere mensen verpruts..:c Look at Adams, hij doet dat ook telkens. Hij werd zelfs boven Darkfire verkozen en dan voel ik me weer gelukkig, maar dan ook weer zo rot.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:17 | |
| Tiny wrm mag ik je geen Lieverd noemen ? :O |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:18 | |
| @Christy;; Ik heb Ziva's Ava af en ga nu beginnen aan osje. |
|
| |
| Ik wil posten met Spottedleaf ;/ EDIT:; Soof is goed, AAH jij kent m'n real name, dies eng xD
Laatst aangepast door Spottedleaf op do 12 jul 2012 - 13:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Zo gepost :Moest echt denken wat ik ging schrijven wand anders ging het fout voor Fury Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|