New Borns - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

New Borns

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Angelvoice
StarClan
New Borns - Pagina 2 DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 0:44

Haha ik ben gewoon heel blij met aanmelding x'D

New Borns - Pagina 2 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
New Borns - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 22:39

Nog iemand?

One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.

Harry
Member
H ~
132

CAT'S PROFILE
Harry
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 aug 2012 - 0:12

Bekendste Account;; Uhm, Swifthead/Musicpaw/Loudkit
Welke Kitten Wil Je;; Whirlkitteh <3
Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; Zijn karakter is eig. al perfect Laughing But, is het erg als hij graag vriendjes wil maken ? x3. Zich mengen in gesprekken, en sommige zouden dit niet leuk vinden ^^
Motivatie;; Ik weet niet waarom ik dit doe, maarja, wie wil nou geen kitteh zijn van het perfecte stel D=
Eventueel Toekomst Plan;; Uhm, uhm, nee dx
Voorbeeldpost ~ 2 Manen~Godmodding, anders weet ik echt niks te doen xd

WHIRLKIT

Whirlkits droom werd ineens verblind door een licht. Het was duidelijk, de eerste zonnestralen kwamen door de nursery. Voorzichtig opende hij zijn oogjes, en knipperde even. Hij zag hoe alle kittens tegen elkaar waren aangekropen. Whirl stapte voorzichtig op. Al was het maar een zacht tikje, een kat aanraken zou een van zijn nachtmerrietjes zijn. Whirlkit was jong, maar van loyaliteit wist hij eigenlijk té veel. Hij keek even goed hoe hij uit de nursery kon lopen. Elk ini-mini gaatje zou wel genoeg zijn. Zijn linkervoorpoot zette hij voorzichtig in een gaatje dat hij zag, en zo ging hij met elke voet verder. Eindelijk was hij bij de opening, en liep de nursery uit. De bosgeur was een heerlijk geurtje, dus snoof hij die ook op. Zijn kleine pootjes schitterende in het zonlicht, zowel als zijn ogen. Hij staarde naar een paar kit's die al aan het spelen waren, en probeerde zich te mengen bij sommige. "Hoi !" begon hij bij een paar totaal vreemde kitties. Het is zijn clan, dus katten ontmoeten lijkt hem wel leuk. De poezen draaide zich om en staarde hem even aan, en gelijk draaide hun zich weer om en gingen verder babbelen. Haar moeder had het al gezegd, niet iedereen kan aardig zijn. Maar, katten blijmaken was zijn doel, en als hun hier blij mee waren, hem negeren, zou hij ze met rust laten, dus liep hij verder. Dit keer zag hij een gemengd groepje rennen, achter een krekel aan. Om precies te zijn, vier poezen en vier katertjes. In een sprintje rende hij naar hun en deed mee. "Niet erg hoop ik ?" schreeuwde hij naar een kater waar hij naast rende. "Nee hoor" zei hij terug. Maar toen ze in de bosje springde stopte Whirl even. Straks steekt er een tak uit, en verwond hij zijn buik of rug. Nee dankje zei hij even van binnen. Hij zette een stapje terug en rende naar zijn vader. Hij drukte zijn kopje tegen zijn buik en ging daarna liggen. Hij rolde even en bleef op zijn rug even stil. De lucht was mooi, maar iets verbaasde hem-, veel wolken waren gekruist. Zou dat iets betekenen ? Of zou dat toeval zijn ? Whirl hield het maar op toeval. Hij rukte zich opzij en stond op. Zijn kopje schudde hij even. "You only live once." Dacht hij even. Een grote spin liep voorbij, en Whirl hupte er naar toe. De spin liep op een boom, dus ging hij liever achteruit. Pas als hij apprentice is gaat hij in een boom klimmen. Zijn klauwen zijn nog niet scherp en straks valt hij nog uit de boom ! Terug liep hij naar zijn vader. "Pap ? Duurt het nog lang tot ik apprentice word ?" vroeg het katertje nieuwsgierig, en staarde naar zijn vader.
Angelvoice
StarClan
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 aug 2012 - 21:43

ik zal je er bij zetten en Soof even contacten x'3

New Borns - Pagina 2 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Slatebreath
Member
New Borns - Pagina 2 Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 aug 2012 - 22:30

grom *twijfeld* Maar ik heb er al zoveel D: GROM D< ik wil wel maar ben bang dat ik er niet actief kan houden...

New Borns - Pagina 2 3151q9w
thanks demi <'3
Leafstorm
StarClan
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 18:35

Ik ga het doen Smile

Bekendste Account;; Leafstorm
Welke Kitten Wil Je;; Whirlkit
Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; Hij zal steeds als hij een leuke poes ziet een soort stemmetje in z'n hoofd krijgen.
Motivatie;; Ik heb pas bijna al mijn accounts weggedaan, om een beetje opnieuw te beginnen. Ik wil heel graag een kitten spelen met ouders, en deze lijkt me perfect !
Eventueel Toekomst Plan;; Nog niet echt.
Voorbeeldpost

Whirlpaw werd wakker in de Apperentice Den. Hij gaapte even en hij keek rond. Opeens schoten zijn ogen open, hij was gisteren benoemt tot Apperentice ! Even greens hij in zichzelf en hij stond rustig op. De kater rekte zich uit en hoorde zijn maag knorren, hij had honger. Even snoof hij en zag toen dat er een groepje Warriors terug kwam van het jagen. Vrolijk trippelde Whirlpaw erheen en toen pas merkte hij dat er een bloedmooie, jonge apperentice bij de Warriors stond. Zijn ogen werden groot en hij liep zo onopvallend langs het groepje katten, en vanuit zijn ooghoek keek hij naar de poes, wat was ze leuk... Whirlpaw schudde zijn kopje boos en dacht na. Stommerik die je bent, je kan niet zomaar verliefd worden op een poes. Je bent nog maar net Apperentice ! Zei het stemmetje in z'n hoofd. Even slikte Whirlpaw en weer keek hij vanuit zijn ooghoek naar de poes. Het stemmetje in z'n hoofd had gelijk. Hij kon niet zomaar op elke poes die hij zach vallen. Gisteren, tijdens de ceremonie, had hij een andere poes gezien en daar was hij toen ook meteen verliefd op geworden, alhoewel als hij er echt over nadacht hij die poes niet zo leuk meer vond.. Whirlpaw merkte nu pas dat hij de katten al lang voorbij was gelopen en hij stond aan de rand van het kamp. Toen hij zich omdraaide zag hij de poes weer, dit keer samen met haar zusje blijkbaar, want ze leken als twee druppels water op elkaar. Whirlpaw's ogen werden weer groot toen hij inplaats van een poes twee bloedmooie poezen zag. Hij opende zijn mond om wat te zeggen maar er kwam niks uit. Sommige Warriors zagen hem zo staan en lachten hartelijk om die Apperentice die daar met grote ogen en open mond naar twee poezen aan het staren was. Toen Whirlpaw van alle kanten gelach hoorde werd hij pas echt wakker uit zijn 'trance' en hij slikte moeizaam. En tot zijn grote ergernis begon het stemmetje in zijn hoofd ook nog eens. Dat heb je weer lekker voor elkaar Whirl. Zei het stemmetje en ook die begon te lachen. ''Hou op !'' Siste Whirlpaw zachtjes en hij keek weer naar de lachende Warriors. En tot zijn grote vernedering zag hij dat de twee poezen ook nog eens dubbel lagen van het lachen. ''Fijn Whirlpaw.'' Sprak hij zichzelf toe. ''Heel fijn..'' Vervolgde hij zichzelf wat zachter.

I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Butterstar
StarClan
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 21:38

Ik zet je er bij (:

Dreamerghost
StarClan
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 21:40

Okey ^^ Wanneer word er gekozen Smile
Butterstar
StarClan
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 21:43

Wanneer ik met Soof heb gesproken..

Zayn
Member
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 22:16

Wanna try D:
Ik word toch niet gekozen maarj.. x3

Bekendste Account;;
Summerkit
Welke Kitten Wil Je;;
Outkit // Outpaw // Outlaw
Extra Toevoeging Aan Het Karakter;;
Hmm,, ik houuu van Badboys.
Voor mij mag ie blijven zoals ie nu is ;D
Motivatie;;
I MOST TRY.
Eventueel Toekomst Plan;;
Nyaa, vandaag inspiratieloos...
Voorbeeldpost
--
OUTLAW
Outlaw slenterde een smal paadje af. Hij probeerde na te denken over wat er zojuist gebeurt was, maar enig besef ervan had hij niet. Hij staarde machteloos naar de struiken die groot aftekenden in de zachte avondzon. Hij wist dat hij terug naar het kamp moest gaan om de rest te vertellen wat er gebeurt was, maar hij kon het niet. Automatisch stopte hij en ging zitten, om vervolgens zachtjes te snikken. Waarom had hij altijd de badboy uitgehangen? Waarom had hij nooit eerder beseft dat je meisjes ermee kon kwetsen? En nu, nu had hij de ware gevonden, en was ze, was ze... Het is mijn schuld! Hoe kon het ook anders, hij werd gestraft voor zijn vroegere daden. Hij besloot dat naar het kamp teruggaan toch maar het beste was wat hij op dit moment kon doen. Hij liep terug naar de plek waar ze lag, zijn alles, in een bloederige nachtmerrie. Voorzichtig nam hij haar nekvel tussen zijn tanden en begon haar voort te slepen.

^^De post is niet af maar ik moet naar bed van mams D: Ik ga morgen verder, okii?^^

Zayn // Summerkit // Ghostkit. // Buzzingkit // Chasmkit // Turtlepaw // Cloudwalker
New Borns - Pagina 2 Otfe2x
Daisytail
Member
iess
89

CAT'S PROFILE
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimema 20 aug 2012 - 12:15

[Ben ook Lostkit, en Ember]

Ik heb nagedacht, en heb besloten me terug te trekken.
Verder wens ik jullie veelsucces met kiezen ;3

New Borns - Pagina 2 Mloos10
King
Member
Le Danii
82

CAT'S PROFILE
King
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 9:00

Bekendste Account;; Swiftheart c:
Welke Kitten Wil Je;; Juicekit - Juicepaw - Juicebubble
Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; Soms is ze íets te zeker over zichzelf, wat voor haar een grote valkuil is (:
Motivatie;; Het lijkt me echt super, en de naam Juicebubble vind ik echt awesome. Ook het karakter spreekt me echt aan c:
Eventueel Toekomst Plan;; Nja, tot nu toe nog niet echt iets, maar ik zal echt wat voor haar gaan verzinnen als ik haar mag bespelen :'D
Voorbeeldpost

Juicekit
Een zwakke lichtstraal wist zich door het dikke bladerdek van de nursey te wringen. Langzaam opende Juicekit haar oogjes en observeerde ze haar omgeving. Haar ogen bleven gefixeerd op haar twee broertjes, die zich nog warm nestelden op hun plekje van de nursey. Even bleef ze liggen, maar daarna nam ze de moeite en stond op. Zoals gewoonlijk deed ze het niet rustig aan voor de nog slapende kittens, en stapte met wat extra kracht de nursey uit. Een paar dauw druppels waren op het vochtige gras blijven hangen, en terwijl ze haar pootje eruit zette voelde ze hoe de klamme koeltje haar poot omving. Even nam ze een stap achteruit en begon haar natte pootje zorgvuldig schoon te likken. Er hing een dichte mistsluier in het kamp, maar de zon verdreef deze langzamerhand weg. Terwijl zij zich druk bezig had gehouden met haar honingkleurige vacht schoon te maken, begon het kamp in leven te komen. De eerste katten zetten hun stap uit hun Warriors den en liepen regelrecht naar de prooitstapel. Juicekit merkte dat ze zelf ook wel honger had gekregen en liep met een eigenwijs loopje naar de prooistapel toe. Ze gunde zichzelf een mollige bosmuis en klemde deze tussen haar tanden. Triomfantelijk liep ze weer terug, en nam een lighouding aan. Voor je prooi moet je niet teveel doen, vond ze zelf altijd. Ze greep de bosmuis tussen haar nog jonge klauwen en riste met haar nagel de muis open. Met een lichte grijns op haar gezicht knaagde ze aan de overgebleven botjes van haar prooi. Toen ze haar buik rond had gegeten rolde ze zich op haar rug, en rolde weer terug op haar zij, zodat ze in de zon lag. De zon was hoger gaan staan en de sterkte van de stralen nam aan. Ze verwarmden haar pels rustgevend en Juicekit sloot zachtjes haar ogen weer. Eigenlijk was ze alleen wakker geworden om te kunnen eten, en daarna weer te gaan slapen. Aangezien ze nooit zo vroeg zou opstaan. De stemmen in het kamp verstomden in de oren van Juicekit en ze viel in weer in een diepe slaap.

Een zwakke schreeuw klonk in de oren van Juicekit. Ze droomde over dat ze Warrior was geworden, en dat alle katten in de Clan haar aanboden. Er werd af en aan gesleept met prooien die ze speciaal voor haar hadden gevangen. Weer een schreeuw, deze keer dichterbij. Juicekit haar ogen schoten open en ze sprong een meter naar achter. Haar hart bonsde in haar keel, en ze voelde hoe deze matig afnam toen ze realiseerde wat er eigenlijk aan de hand was. Haar broertje had haar staan roepen, of ze even wou komen. Ze lied haar oogleden weer half zakken en staarte in het niets. Natuurlijk, voor zo'n zielig antwoord had hij haar weer uit haar slaap moeten wekken. En het was nog wel de beste droom tot nu toe! Met tegenzin stapte ze in de richting van de lichte Flame Point, genaamd Butterbell, haar eigen moeder. Over haar tocht deed ze iets té lang, en naam slome passen. Ze hief haar kop hoog in de lucht, en bleef ongeveer drie staartlengtes van haar moeder afstaan. Onderhand was ze wel nieuwsgierig geworden naar wat ze had te vertellen. Met grote ogen van ontschuld staarde ze naar haar moeder, wachtend op wat er zou komen.

New Borns - Pagina 2 Ok7710
"Hey I just met you, and this is crazy.
But I'm the King, so make me a sandwich, bitch!"

https://www.youtube.com/watch?v=YMfBnHB0Lj4 <'3
Butterstar
StarClan
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 13:52

Jaaaaaaaaah ze zijn bekend!!

Dani voor Juice
Iro voor Whirl
Freedje voor Out

Good luck reading x'D

En sorry voor de rest. volgende keer beter (:

Leafstorm
StarClan
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 13:57

*Zucht* Weer ben ik het niet geworden, ik word nooit gekozen -_-

Gefeli de rest....

I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 13:58

Leafstorm schreef:

Gefeli de rest....
Dat is niet waar c:
Blijf het gewoon proberen en dan komt het goed, gewoon leuk door blijven posten en dan bouw je zegmaar een goede reputatie op.
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 13:59

Leafstorm schreef:

Gefeli de rest....

And also, met dit soort reacties vergroot je je kans ook niet echt^^"...

---

Gefeliciteerd kittens:3~

New Borns - Pagina 2 NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 14:07

Leafstorm schreef:

Gefeli de rest....

Me2.... Overal waar ik graag wil winnen de anderen omdat zij bijv een belangrijke kat spelen...

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
New Borns - Pagina 2 11topef
Art for Summer ~:
Disturbingvoice
Dark forest
New Borns - Pagina 2 7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 14:09

Als jullie nou eens naar jullie aanmeldingen zouden kijken en dan naar degene die gekozen zijn zouden jullie anders praten -.-

New Borns - Pagina 2 7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 14:18

Disturbingvoice schreef:
Als jullie nou eens naar jullie aanmeldingen zouden kijken en dan naar degene die gekozen zijn zouden jullie anders praten -.-

Mijn aanmelding was nog niet eens af...

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
New Borns - Pagina 2 11topef
Art for Summer ~:
Butterstar
StarClan
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 14:20

En daar kan ik dus niets aan doen. De kittens zijn gekozen. Deal with it.
-Mims over en uit-

Als we geboortetopic hebben post ik die hier (:

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: New Borns   New Borns - Pagina 2 Icon_minitime

New Borns
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: