|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:01 | |
| Time has come. Soon she will find her love so close to her. Butterbell the happy young cat with an eye for adventure, her biggest will begin now. Motherhood. Her love.. A strong tom-cat with the name Blizzardstorm. They found each other in a field with flowers shining in the soft Newleaf sun. And now.. New Borns are awaited..
Ja jullie horen het goed, het koppeltje Butterbell - Blizzardstorm komt eindelijk volledig tot stand. Wel wil ik even zeggen dat de kittens voorlopig nog niet geboren zullen worden. We willen niets overhaasten en zeker niet zo zijn van zodra ze partners zijn kittens hebben want daar is hun liefde niet voor! Soof en ik hebben de Chars voor een groot deel al uitgedacht maar natuurlijk mogen jullie er wat extra's bij bedenken. We zien graag wat creativiteit en bijten niet dus wees maar niet bang (: Goed om niet saai te wezen, hier komen de kittens!
Juicekit - Juicepaw - Juicebubble Juicekit is de oudste van de drie. Een jonge sterke poes en qua bijna een perfecte kopie van Butterbell. Oftewel een Flamepoint dus. Haar innerlijk is echter precies zoals de Blizzardstorm voor hij Butter goed leerde kennen. Ze laat het liefste andere voor haar werken en met haar mooie koppie krijgt ze dat ook wel voor elkaar. Ze is liever lui als moe maar wil toch alles wat ze maar kan doen om zichzelf te bewijzen. Wat ook betekend haar broertjes en dan vooral Outkit verraden met al wat ze eigenlijk niet mogen doen.
Whirlkit - Whirlpaw - Whirlpool Whirlkit is de oudste zoon van de twee en van het nestje de tweede. Hij lijkt sprekend op Blizzardstorm. Een jonge Bengaal met bruin groene oogjes. Hij is echter qua innerlijk bijna hetzelfde als zijn moeder. Hij is loyaal en wil alles doen wat mogelijk is om iedereen blij te maken. Hij kijkt heel erg op naar zijn vader en moeder en is stiekem echt een hopeloze romanticus. Hij valt zo ongeveer voor elke poes die langs loopt en zal haar ook niet loslaten tot ze hem ruw van zich af schud. Hij bouwt snel schuldgevoelens op en loopt graag weg voor alles wat maar een beetje pijn kan doen.
Outkit - Outpaw - Outlaw Outkit is echt een bad boy. Hij heeft werkelijk waar niets weg van bijde ouders. Zijn uiterlijk kan lichte trekjes van Butter of Blizzard vertonen maar dat is aan jullie. Hij is de jongste van het stel en voelt zich erg buiten gesloten. Hij voelt zich ook erg gepest door zijn zuster Juicekit en zal hierdoor ook vaak met een rotbui lopen. Hij vertrouwd niet snel katten en al helemaal niet zijn ouders aangezien hij gelooft dat ze hem zijn naam als grap hebben gegeven. Zijn karakter is bot en snel geïrriteerd. Ik wil hierbij dus zeggen dat hij niet slecht geboren is en dat hij wellicht wel slecht zou kunnen worden. Maar dan is hij zo geworden door zijn eigen geloof in het slechte van de wereld. Bovendien zal hij niet geloven in Starclan.
Wil je je aanmelden is dat geen probleem (: vul gewoon het lijstje hier onder in en wie weet!
- Code:
-
[b] Bekendste Account;;[/b] [b]Welke Kitten Wil Je;;[/b] [b]Extra Toevoeging Aan Het Karakter;;[/b] [b]Motivatie;;[/b] [b]Eventueel Toekomst Plan;;[/b] [b]Voorbeeldpost[/b](Dit mag als Kitten - Apprentice of Warrior wat voor jou het lekkerst schrijft)
G E Ï N T E R E S S E E R D E NJuicekit Whirlkit - Ember - Swifthead - Leafstorm - Outkit - Goldenshadow - Roseblade - - G E K O Z E NJuicekit Will be played by DaniWhirl Will be played by IroOutkit Will be played by Freedje |
Laatst aangepast door Butterbell op di 16 okt 2012 - 18:18; in totaal 9 keer bewerkt |
| | | Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:05 | |
| Bekendste Account;; Tailstorm Welke Kitten Wil Je;; Juicekit Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; Nee Motivatie;; Ik vind de naam te gek en ik lief het koppel :3 Blizzardstorm heeft Tailpaw leren vissen xD Eventueel Toekomst Plan;; Nog niet... Voorbeeldpost(Dit mag als Kitten - Apprentice of Warrior wat voor jou het lekkerst schrijft)
Rustig wurmde Juicekit zich tussen twee poten door. Ze keek omhoog en keek recht in het gezicht van haar moeder. "Mam, wat is er aan de hand?" Piepte ze. Ze probeerde meer te zien, maar er stonden allemaal katten voor. Even sprong ze op en neer om beter te kunnen zien, maar alsnog zag ze alleen maar katten. De kleine Flame Point poes keek weer omhoog naar haar moeder, maar zij reageerde niet. Haar vader stond ernaast, hij leek zich ook te concentreren op wat daar aan de hand was. Whirlkit en Outkit zaten al, Outkit zat op een afstandje, en Whirlkit knipoogde naar een paar poezen die voorbij liepen. De poezen begonnen te giechelen, maar niet omdat ze Whirlkit leuk vonden, hun waren Warriors! Juicekit ging ook maar zitten. Ze keek even om zich heen, het zou geen goed idee zijn om nu ongezien de Nursery in te wandelen om te gaan slapen, dan zouden ze haar kwijt zijn. Met een zucht liet ze haar poten zakken totdat ze in een liggende houding lag. Hopelijk duurde het niet te lang, ze wilde weer lekker warm tegen haar moeder aan gaan liggen en slapen. Maar tegelijkertijd wilde ze ook gaan kijken wat er aan de hand was, maar dan zou ze misschien wel vertrapt worden! Stel je eens voor! Ongemakkelijk keek ze naar Whirlkit en Outkit, duidelijk maakte zij zich geen zorgen en zij waren de jongste! Even schaamde Juicekit zich, zij was de oudste en zij zat hier een beetje gespannen te doen. Haar ouders waren toch ook niet in paniek? Ze ademde even diep in en uit en ontspande zich.
Laatst aangepast door Darkpaw* op wo 11 jul 2012 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:06 | |
| ..
Sorry maar ik ga je er niet eens bijzetten als je niet leest dat Juicekit een poes is.
Bovendien is deze post regelrecht gekopieerd!
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
| | | Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:26 | |
| Dan maak ik direct een nieuwe post, want ik begreep het niet helemaal... En ik had jou al verteld dat ik altijd hij tegen iemand zeg... Dat krijg je als je opgegroeit bent met twee broers... |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:29 | |
| Heb je het nou over Juicekit die opgroeit met Outkit en Whirlkit of over jezelf? Want als het over jezelf gaat slaat dit nergens op Wat het sowieso niet doet. Het is gewoon een kwestie van lezen en een post zo kopieren is geen voorbeeldpost van hoe je het char schrijft..
Maak maar een nieuwe post wellicht dat je daar iets goed mee weet te maken..
|
| | | Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:30 | |
| Ja, sorry... Ik ben al begonnen met een nieuwe, deze keer over Juicekit...
EDIT: Klaar! Ik hoop dat je het dit keer goed vind en me nog een kans geeft, nogmaals sorry... |
| |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:46 | |
| Goed ik geef je het voordeel van de twijfel en zet je er bij.
Mensjes melden er nog meer aan xD
|
| | | for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 22:58 | |
| Bekendste Account;; Goldenshadow Welke Kitten Wil Je;; Outkit Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; nope, vind hem perfect omschreven^^ Motivatie;; Ik hou van slechte katten^^ en ook omdat toen ik zijn karakter dacht zo'n idee had van: Ik moet een kans wagen^^ Eventueel Toekomst Plan;; Op de dag dat hij warrior wordt na de ceremonie en zijn warrior naam heeft ontvangen gaat hij opnieuw nadenken over zijn naam. En hij komt tot de conclusie dat er iets niet klopt. Misschien loopt hij nog over naar de bc, of blijft hij in de rc als een teruggetrokken kater die zijn eigen leven lijdt. Voorbeeldpost(Dit mag als Kitten - Apprentice of Warrior wat voor jou het lekkerst schrijft)
als apprentice: Zachtjes kwamen zijn poten neer op de natte grond. Hij voelde hoe de grond zachtjes indeukte onder zijn poten. Zijn ogen schoten van links naar rechts, iets leek er niets te kloppen. Het was zo rustig hier, je kon de vogels horen fluiten, de wind horen waaien en hem door de boomtoppen zien razen. Maar toch, iets klopte er niet, alsof één verkeerde stap die complete evenwicht uit elkaar zou kunnen halen. Zo breekbaar zo klein. Hij hoorde het gewiek van vogels die opstegen en keek omhoog, naar die blauwe lucht. Hij zag ze vliegen, die zwarte vogels. Vogels zonder namen, vogels die vrij waren. Hij schudde zijn hoofd en keek weer naar de bomen om hem heen. Zo klein leek hij, vergeleken met de bomen om hem heen. Hij keek naar zijn poten, die zo klein waren, niet eens de helft van een eikenblad. Hij kreeg het gevoel dat hij hier niet thuis hoorde en iets in hem werd woedend. Woedend op alles om zich heen, op zijn familie, op die starclan waar iedereen het overhad. Van hem hoefde die starclan niet, ze gaven niets om hem, ze lieten zich nooit aan hem zien. Dus ze bestonden gewoon niet. Al die mooie verhaaltjes erover, nonsens. Zijn nagels schoten de grond in en met een rot humeur liep hij verder. Zijn kleine nagels haalden de grond overhoop, het liefst zou hij ervan door zijn gegaan, Ver weg van zijn verleden. Maar hij wist dat hij nog niks kon, niks zolang hij nog geen warrior was. Tot die tijd zat hij vast aan die domme mentor van hem. En natuurlijk al die andere warriors die op hem lette zodat hij niet weg kon komen. Hij sloot zijn ogen even en zuchtte diep. "One day, one day. I'll find it out. " die gedachte spookte door zijn hoofd heen. Out, zoals zijn voorvoegsel. Hij zwiepte met zijn staart en bleef staan, zijn ogen op oneindig gericht, niet wetend wat de toekomst hem zou brengen. Maar hij wist wel dat hij zijn eigen lot zou bepalen... klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
| |
| Onderwerp: Re: New Borns wo 11 jul 2012 - 23:02 | |
| Ik zet je er bij c:
|
| | | Chihua&Cees |Momenteel online Cees| <3 45
| |
| Onderwerp: Re: New Borns do 12 jul 2012 - 11:05 | |
| Ceesje hier x3
Bekendste Account;; Linepaw, i think Welke Kitten Wil Je;; Juicebubble! 8D Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; She don't like the training, te vermoeiend x3 Motivatie;; Her name is just so beautifull and i like her inside ;D Eventueel Toekomst Plan;; not really x3 Voorbeeldpost als Apprentice Vrolijk trippelde ze naar de prooistapel toe, ze zou eerst eten en daarna gaan kijken wat haar broers aan het uitspoken waren. Misschien dat ze nog iets aan hen kon opmerken. Een vrolijke grijns verscheen op haar gezicht toen ze daar aan dacht. Wijziging van haar schema, ze zou snel eten en dan goed naar haar broertjes kijken. Vrolijk pakte ze een muisje van de stapel en at hem rustig op, vandaag gelukkig geen training voor haar, ze kon nu eindelijk eens wat rustiger aandoen. Die trainingen ook altijd, vang dit, vang dat, sluip zus, sluip zo, het was nooit goed en als ze het goed deed moest ze het nog een keer doen zodat het weer lekker vermoeiend werd. Nee, training was niks voor haar. Eindelijk had ze het muisje op en schoof de botjes gewoon onder een struik, de volgende keer zou ze ze wel opruimen, nu ging ze eerst haar broers eens bespieden. Waar zat die Outpaw toch, of moest ze zeggen Outkit? Ze liet een vrolijk gegiechel horen en keek toen met pretoogjes rond. Hij zou waarschijnlijk weer een rotbui hebben, maar dat hield haar niet tegen. Met haar staartje trots een beetje omhoog liep ze door het kamp, waar was haar stomme broertje toch? Al snel zag ze hem zitten, zoals altijd weer alleen. Rustig liep ze naar hem toe, 'Hey broertje' begon ze, haar klemtoon leggend op de 'tje' en greens even, 'Zit je hier weer alleen? Goh wat jammer nou, maar ja, dat komt ervan als je geen vrienden hebt hè, maar ik begrijp het wel hoor, wie wil er nou met zo'n kitten vrienden worden? Eigenlijk wou ze dat hij zou uithalen naar haar, dan zou ze het immers aan haar moeder of vader kunnen vertellen en zou hij weer straf krijgen. Oh, wat hield ze van dit spelletje en elke keer won zij toch wel. There's a mystery in the world under my paws, When i have the courage, i spread my wings and fly away! |
| |
| Onderwerp: Re: New Borns do 12 jul 2012 - 11:09 | |
| U staat er bij (:
|
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New Borns do 12 jul 2012 - 11:46 | |
| Lekker veel aanmeldingen zeg x'D Kom op mensjes, niet eens één aanmelding voor Whirl? o.o |
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| | | | Ann :3 61
| |
| Onderwerp: Re: New Borns za 14 jul 2012 - 10:16 | |
| Bekendste Account;; Ember, Lostkit en Leaf Welke Kitten Wil Je;; Whirlkit Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; Hij is erg nieuwsgierig en vraagt je de oren van het hooft. Motivatie;; Gewoon een awesome karakter x'D Eventueel Toekomst Plan;; Zijn liefdes zullen in de loop der jaren waarschijnlijk wel wat serieuzer worden. Voorbeeldpost
Als kitten:
Zijn nog slaperige oogjes gingen open."Mama..." fluisterde whirlkit zacht. Zijn ogen kon hij nauwelijks open houden. Hij voelde hoe iemand over zijn oor likte. Zacht kreunend hees hij zich op. Zijn ogen open proberen te houden ging hij staan. Hij was in de nursery. Met half open ogen keek hij rond. Het was al vrij licht, en de meeste waren al wakker. "Mam?" begon hij en kroop richting zijn moeder. Hij Ging dicht tegen haar aanliggen."Gaan we zo naar buiten? Ik wil met de andere kittens spelen." Liegen hij haten het zo! Maar zijn moeder hoefde de echte rede niet te weten. Toch had hij er nu al spijt van. Hij voelde zich schuldig. Maar hij kon de echte rede gewoon niet vertellen. Het ging over een poes, een apprentice volgens hem. Hij was er heel stil over. In zijn gedachten zag hij haar weer. Dat mooie poesje, die hij gisteren had ontmoet toen hij tegen haar aan klapte. Whirlkit herinnerde haar nog goed. Wat zou hij haar graag nog een keer zien. Daarom wou hij ook zo graag naar buiten, om haar weer te zien."toe nou mam" hij hees zich op en ging recht voor haar staan. Antwoord kreeg hij niet. Zou hij dan zelf gaan? Nee, dat mocht niet! zuchtend ging whirlkit weer liggen, tegen zijn moeder aan. Misschien gingen ze vanmiddag nog, bedacht hij, en hoopte er sterk op. Als hij apprentice werd zou hij altijd naar buiten mogen. Wanneer ging dat eigenlijk gebeuren."Wanneer word ik apprentice?" vroeg hij, maar kreeg geen antwoord. Zijn moeder sliep waarschijnlijk nog, net als zijn broertjes en zusjes. Maarja, dat was niet zo raar. Hij was toch altijd als eerste wakker.
Sorry, echt super flut
|
| |
| Onderwerp: Re: New Borns vr 3 aug 2012 - 23:42 | |
| Sorry laat was op vakantie, ik zet je er bij, verder nog mensen?
|
| | | 180
| |
| Onderwerp: Re: New Borns vr 3 aug 2012 - 23:47 | |
| Ik twijfel nu heel erg... o.O |
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| | | | 180
| |
| Onderwerp: Re: New Borns za 4 aug 2012 - 0:03 | |
| Ik ga toch een poging wagen! ;D Bekendste Account;; Roseblade Welke Kitten Wil Je;; Outkit Extra Toevoeging Aan Het Karakter;; Karakter is al geweldig genoeg Motivatie;; Ik hou ervan om dingen uit te proberen. Dit wordt een nieuwe uitdaging voor mij, eentje die ik met alle liefde aanneem, alhoewel ik het Goldenshadow ook heel hard gun om deze kitten te krijgen Eventueel Toekomst Plan;; Ik had het idee om hem een BloodClankat (weet nog niet wie) te laten ontmoeten, dat hij verliefd wordt op diegene en zelfs bijna overweegt om zichzelf bij de BloodClan aan te sluiten, maar tegengehouden wordt door zijn pestzusje, die toch wel van hem houdt. Broeder-zuster liefde :3 Dit natuurlijk wel in overleg met de eventuele speelster of speler van Juicekit :3 Voorbeeldpost Terwijl Outkit zijn kopje ophief, keek hij smalend naar de kitten die onder het wol terechtkwam toen hij omviel. Expres had hij het wol met zijn klauwen weggetrokken, waardoor de kitten niet meer overeind stond. De moederkat keek hem even aan met vernauwde ogen, maar dat kon Outkit niks schelen. Hij stak zijn borst vooruit, keek smalend naar de moederkat en wachtte af of hij straf zou krijgen. Deze schudde echter haar kopje en draaide zich om. 'Genoeg gespeeld?' siste hij kwaad naar de kitten. Hij liep naar de kitten toe. Hij torende, als de kitten zo zat, recht boven hem uit. Zijn rooskleurige ogen bewogen heen en weer. 'Jij bent gemeen,' piepte de kitten. Deze woorden lieten de kater alleen maar genietend grijnzen. Zijn blik prikte zich doorheen de bange ogen van de kitten. Hij voelde alleen maar meer zalige gevoelens optreden toen hij de kit bang in elkaar zag duiken. 'En of ik dat ben,' siste hij. 'Stomme kater,' mompelde de kitten. Zonder het zelf door te hebben, verstijfde hij tot op het bot. Daarna werd één beweging hem niet in dank afgenomen. Pas toen hij de kitten om zag rollen en op het mos stil zag liggen, met zijn ogen groot gezet, kijkend naar hem, besefte hij pas wat hij gedaan had. Een grote kras ontsierde de wang van de kitten. Het bloed droop naar beneden, viel op de grond en de druppel spatte uiteen in het groene mos. Hij keek naar zijn klauw, waar het rode spul vaag was blijven hangen. Geschrokken zette hij een paar stappen achteruit. 'Dat heb ik niet gedaan. Je houdt je mond erover, begrepen?' snauwde hij. Geschrokken draaide hij zich om, vond zijn weg door de uitgang van het hol en rende naar buiten. Daar, waar hij naar buiten rende, stond zijn vader. 'Hoi, zoon!' zei hij geamuseerd. De glimlach rond zijn lippen verdween echter toen hij het bloed aan de klauw van zijn zoon zag... - Ik hoop dat het goed genoeg is! ;D |
| |
| Onderwerp: Re: New Borns za 4 aug 2012 - 0:06 | |
| YAY, ik zet je er bij :3
|
| | | 180
| |
| Onderwerp: Re: New Borns za 4 aug 2012 - 0:31 | |
| Hé, niet op mij letten, hè! Je moet ook naar de anderen hun prestaties kijken! Ik wil niet gekozen worden omdat ik... Nou ja, omdat ik blijkbaar in de smaak val, of zo iets ;p Nee, ik wil dat de anderen ook een eerlijke kans krijgen, want ik gun het hun :3 Nou ja, klaar met mijn gezeik, zoek het zelf maar uit, whaha xD |
| | | | Onderwerp: Re: New Borns | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |