|
|
Joos 1456
| |
| |
| |
Chi 93 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 20:47 | |
| Sorry, mijn computer kreeg een paar kuren. Of internet zelf werkte niet mee. Ik met mijn houten pc ook. @ Moonstripe: Dank u voor het verwelkomen ~ En nee, ik heb nog nooit écht op andere fora gezeten. Wel stiekem erop gekeken en wat dingen doorgelezen, als ik niets meer had om te lezen. Sommige dingen zijn best leuk om te volgen, hihi. @ Wintersoul: O my gosh, Mr Chair! Zou ik je handtekening misschien mogen ? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 20:49 | |
| - Dotpaw schreef:
- Wintersoul schreef:
- Fireheart schreef:
- Wintersoul schreef:
- Fireheart schreef:
- Wintersoul schreef:
- Dat een teleporting naked guy uit de kast vliegt is enger xD
OMG ik schrok me dood toen 0.0 PewDie ook .. heel erg xD Ik lag er na dubbel, om mezelf en om PewDie. Jup xD Ik had mijn drinken alvast weggezet xD Taahaha, ik maakte die fout ook once. Het zat overal :') + Ik kijk nu PewDie video's s' avonds in bed omdat ik mijn boeken bewaar voor de vakantie. Dat is niet erg handig als je ouders in de kamer er naast liggen xd Waz, dat is best geniaal :3 Slim he, van mij xD Nee echt, ik lag in mijn bed, dan was dus mijn hele bed onder de ice tea gegooid. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 20:50 | |
| Lol Ik heb ooit zoiets gehad, maar dan met lachen, ik lach dood te gaan van het lachen terwijl iedereen sliep. Om 4 uur 's nachts XDDDD En ik had dus cola vast XD Ik was doorweekt. |
|
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 20:52 | |
| |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 20:52 | |
| Ik kijk officieel teveel Pewdie c: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| |
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:06 | |
| - Fireheart schreef:
- Frostclaw schreef:
- Lol
Ik heb ooit zoiets gehad, maar dan met lachen, ik lach dood te gaan van het lachen terwijl iedereen sliep. Om 4 uur 's nachts XDDDD En ik had dus cola vast XD Ik was doorweekt. Lol soms als ik een grappige fanfic lees moet ik opeens lachen en als mijn broertje dan bij mij in de kamer bivakkeert dan wordt hij wakker xD Lol Ook ooit een keer gehad dat ik (illegaal) 's nachts op de computer youtube-filmpjes aan het kijken was. Zat er zo'n schrik-filmpje bij... Ik sliep die nacht niet xD maar het was wel lol, want ik begon te gillen en toen dacht ik: shit, straks worden ze wakker. En toen begon ik mijn hand voor mijn mond te slaan. En toen begon ik te lachen xD Silly me... En nu ga ik Warrior Cats AMV kijken. |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:14 | |
| Mwahaha, die zijn altijd genius c:
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:18 | |
| Oewh Juul (:
*Stil wants Wazs Msn.*
Edit;; Echt niet ? 0-0 Now im hungry >D. :$ *VOER JOOS*
Edit;; Yaay Waz toevogen po msn nu x33
MENSJES JULLIE STIL ZIJN :X
|
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:32 | |
| |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:34 | |
| Mweh nu eccht afscheid nemen van jullie voor 2 weken D: *hugs everyone* i am gonna to miss you all D: |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:35 | |
| Ikkah morgen in vliegtuig naar Griekenland. WOESHHHHH x3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:40 | |
| @ Bo, bubye x
@ Iro, have fun!
@ Maaike, smexy boy ;D |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jul 2012 - 21:41 | |
| Zsa-Zsa, dit krijg ik op msn 0-0:
ERROR #207 This Message Is Not Verified.
0-0 |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|