|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 13:46 | |
| Meewh, al dat gepraat over stoppen is niet leuk ;___; Makes me feel like sad |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 13:59 | |
| Voor deze keer gak Silverleaf gebruiken D; |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:00 | |
| Silverleaf staat nog steeds niet bij de Starclan xD |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:04 | |
| Fuu, alle berichten in m'n postvak van gmail eens verwijderd. Had er zo'n 5000 ongelezen. I'M FREE >D |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:05 | |
| Weet iemand of ik met Softcream in de verhaallijn van darkfire mag posten? in time of fighting |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:09 | |
| @Mim;; Sorry dat ik nog niet heb gereageerd met Blizzard, maar iPad is zowat gecrasht en ben de laatste tijd moe D: |
|
| |
Sharon' 14
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:11 | |
| - Moonstripe schreef:
- Fuu, alle berichten in m'n postvak van gmail eens verwijderd. Had er zo'n 5000 ongelezen. I'M FREE >D
*high five* Ik heb er een paar dagen terug ook een heleboel verwijderd, tegen de 3000 aan xD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:11 | |
| - Shrewleap schreef:
- @Mim;; Sorry dat ik nog niet heb gereageerd met Blizzard, maar iPad is zowat gecrasht en ben de laatste tijd moe D:
Geeft niet schat <3 kijk wel even in zn inbox x'3 Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:12 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Moonstripe schreef:
- Fuu, alle berichten in m'n postvak van gmail eens verwijderd. Had er zo'n 5000 ongelezen. I'M FREE >D
*high five* Ik heb er een paar dagen terug ook een heleboel verwijderd, tegen de 3000 aan xD Ik weet niet hoeveel mails k heb {x ben te lui om die allemaal te verwijderen, laat staan dat ik ga kijken van wie ik een mail heb xD |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:17 | |
| - Dapplepaw schreef:
- @Winter; Heb jij een kitten? ;'D
Eeyup, sinds dinsdag. De buren hadden een kat die zwanger was, en sinds zijn geboorte gingen we langs. We wilde al een tijd een kitten, perfecte kans. 'Dirk' is zijn naam. Of 'Dirkje' <3 Hij's zo ondeugend, maar zo lief. Ik heb een setje aangevraagd hier; http://warriorcats.bigforumpro.com/t6417-shop-gevalDie foto's zijn van hem <3 Hij gaat op Warrior Cats later Stormcall heten <3 WINTERSOULWinter must be cold for those with no warm memories. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:21 | |
| - Wintersoul schreef:
- Dapplepaw schreef:
- @Winter; Heb jij een kitten? ;'D
Eeyup, sinds dinsdag. De buren hadden een kat die zwanger was, en sinds zijn geboorte gingen we langs. We wilde al een tijd een kitten, perfecte kans. 'Dirk' is zijn naam. Of 'Dirkje' <3 Hij's zo ondeugend, maar zo lief. Ik heb een setje aangevraagd hier; http://warriorcats.bigforumpro.com/t6417-shop-geval Die foto's zijn van hem <3 Hij gaat op Warrior Cats later Stormcall heten <3 Omg wat een schatje <'3 Ik kan het begrijpen dat je weinig tijd hebt xD Dat had ik ook toen ik twee kittens in huis had <'3 Niemand kan die schatjes weerstaan. It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jul 2012 - 14:22 | |
| - Lucy schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Mim;; Sorry dat ik nog niet heb gereageerd met Blizzard, maar iPad is zowat gecrasht en ben de laatste tijd moe D:
Geeft niet schat <3 kijk wel even in zn inbox x'3 Anders krijg je zo'n stomme post waar je niets mee kan D: Ik ga dit weekend even niets doen, misschien wat werken aan m'n site, en natuurlijk een keertje naar de film ofzo. Misschien dat ik dan weer inspiratie krijg. Mijn mail zit overvol met WC en Facebook x'D |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|