| .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. | |
|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 11:51 | |
| Damn, waarom lette ik niet op. - Ik wou ook kitten spelen xD:
Bekendste account;; Brightpaw Naam;; Ivykit - paw - pool Geslacht;; Poes Innerlijk;; As kitten Als kitten is Ivykit heel erg speels en uit op avontuur. Ze is dol op stoeien en verkennen, daarom zou ze al snel andere warrior's voor de poten lopen. Maar uiteindelijk zou dat haar vast gaan vervelen. Ivykit luistert alleen wanneer het haar zint, als ze iets wilt, gaat ze er voor, hoe dan ook. Ze vind het ook leuk om samen te zijn, alleen niet super close, daarom gaat ze graag ook vaak er alleen op uit in het kamp.
As apprentice Als apprentice is Ivypaw leergierig en wilt meteen leren vechten, jagen vind ze ook wel leuk, maar als ze mag kiezen word het toch echt het vechten. Ivypaw is niet alleen dol op vechten, ook op verkennen, maar dat was ze al van kits af aan. Maar het hele territorium zou vast al snel saai worden. Ivypaw is als apprentice ook dol op vrienden maken, en zou daarom ook veel contact zoeken met haar mede apprentices.
As warrior Zodra ze warrior is zou ze al snel een stuk volwassener worden qua gedrag. Ze blijft avontuurlijk en goed in vrienden maken, maar het warrior leven houd haar realistischer en haalt haar daarom ook snel uit haar fantasie wereld waar alles roze kleurig is. Ivypool is slim, wijs, en vriendelijk, ze is ook heel begripvol en helpt graag anderen met het oplossen van problemen. Maar naast dat heeft ze ook een wat minder leuke kant. Als iemand haar bedriegt, kwetst, of haar kwaad doet kan ze heel anders uit de hoek vallen. Ze kan daar door ook botter en gemener zijn. Ze is ook beslist niet bang en deinst niet terug voor een gevecht...
Uiterlijk;; Kitten
Apprentice
Warrior
Foto;; Zie uiterlijk Voorbeeldpost;; Ik doe ff als apprentice.
Ivypaw staarde uit de den. Een kleine gaap ontsnapte uit haar bek en ze rekte even haar poten uit. Ze was net wakker. Maar ze had nu al zin in d'r trainingen. De jonge apprentice ging recht op zitten en begon haar blauw/grijze vacht te wassen. Zodra ze daar klaar mee was stapte ze de apprentices den uit. Ze keek even rond. Waar waren haar broeders en zusters? Ivypaw haalde haar schouders op. Die zou ze later wel zien. Eerst maar eens kijken wat er te beleven viel. Ze draafde meteen weg naar het kamp uit gang. Haar mentor had haar vandaag vrij gegeven, dus ging ze er gebruik van maken ook. Misschien kwam ze wel een mede apprentice tegen, en konden ze iets samen gaan doen. Ze kende iedereen zo'n beetje wel van naam... Maar daar bleef het bij. Ze wou de anderen wel eens wat beter leren kennen. Ze keek even rond en al snel vingen ze de geur van een andere kat op. Ze versmalde haar ogen. Was dit wel een clan genoot die ze rook? Ivypaw liep wat dichterbij om de kat te zien. Ze zette haar poot neer en al snel volgde de volgende. Ze sloop nog wat dichterbij en keek door de bosjes heen. En toen stapte ze per ongeluk op een takje. Ze beet op haar lip, maar ze zag de kat al snel weg rennen. Toen ze beter keek zag ze dat het een poesiepoes was. Wou! Als ze deze kat nou ook nog wat wonden zou aan brengen zouden de andere apprentices vast jaloers op haar zijn, en de andere warriors trots. Ivypaw schoot naar voren en draafde op de poesiepoes af. Maar de poesiepoes was snel en al snel kwamen ze bij een hek aan... Een tweebeen nest. Ivypaw bleef staan en zag hoe de kat om hoog sprong en vervolgens verdween. Zou ze... 'Nee... ik heb mijn job gedaan, de poesiepoes is verjaagd,' ze hees triomfantelijk haar kop op... Toen hoorde ze weer een geluid. Maar dit keer was het wel gewoon een clan kat. Een kat uit haar clan natuurlijk... Motivatie;; I wanna play a kitten! Extra;; Het lijkt me super leuk!
Maar ze zijn al gekozen; gefeliciteerd gekozen mensjes! - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
Laatst aangepast door Brightpaw op do 23 aug 2012 - 11:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
B~ 115
| |
| |
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Katero, the Boe Cow 5
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 12:53 | |
| *Zucht*
Ik ben echt te ongeduldig XD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 12:54 | |
| Oke ^^ Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn! |
|
| |
Loortje 21
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 13:01 | |
| Hier is Hedgekit :3 Maar ik ga ava nog veranderen xD |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 24 aug 2012 - 20:11 | |
| Ik wil even zeggen dat de Warriornaam van Sunkit Sunflower word, aangezien Sunlight al bezet is. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 24 aug 2012 - 20:12 | |
| - Nightpaw schreef:
- Ik wil even zeggen dat de Warriornaam van Sunkit Sunflower word, aangezien Sunlight al bezet is.
Sunflower is ook al bezet ;D Zoek in de memberlist even of iets bezet is of niet voor dat je beslist ^^ |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 24 aug 2012 - 20:32 | |
| |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 24 aug 2012 - 20:34 | |
| |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 24 aug 2012 - 20:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. za 25 aug 2012 - 10:40 | |
| O, oeps, dan zal ik wel even nadenken over een nieuwe naam.
Edit: Paar namen die wle zouden kunnen:
Sunstorm Sunheart Sunhunter
Kies de leukste maar. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 30 aug 2012 - 13:24 | |
| Liever niet Sunheart, dat wordt al de naam van Sunpaw* ^^; |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 30 aug 2012 - 13:31 | |
| - Nightpaw schreef:
- O, oeps, dan zal ik wel even nadenken over een nieuwe naam.
Edit: Paar namen die wle zouden kunnen:
Sunstorm Sunheart Sunhunter
Kies de leukste maar. Sunhunter is origineel (Dat moest ik ff kwijt) Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. zo 2 sep 2012 - 21:13 | |
| Goed, ik heb nagedahct en heb besloten dat zijn warrior naam Sunhunter wordt. |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. ma 3 sep 2012 - 7:51 | |
| |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. ma 3 sep 2012 - 11:48 | |
| Ja wss wel xD Mail me anders even erover :p |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. ma 3 sep 2012 - 17:51 | |
| Die van Paradise is nog lekker onbekend ^^ I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. | |
| |
|
| |
|