| .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. | |
|
|
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 6 jul 2012 - 15:37 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 6 jul 2012 - 15:41 | |
| |
|
| |
91
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 6 jul 2012 - 15:43 | |
| Veranderd~ - Devil x Lion:
|
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 6 jul 2012 - 15:47 | |
| Van grijs naar rost? x'3 /Ben beetje confused/ x3 Volgens mij kloppen ze nog niet echt helemaal ;p Neem je tijd maar hoor c; Anders kan je even via pm'tje plaatjes sturen en dan zeg ik wel of ze oke zijn, als je dat wilt? |
|
| |
91
| |
| |
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 6 jul 2012 - 16:08 | |
| Blueeyes wilt ook wel vertrouwenspersoontje zijn Bekendste account;; Blueeyes Naam;; Blueeyes Geslacht;; poes Innerlijk;; Een rustige poes, ze is aardig maar kan soms gemeen uitvallen. Uiterlijk;; Het is een zwarte poes met blauwe ogen Foto;; komt. Voorbeeldpost;; kijk maar bij Tearkit Motivatie;; Ze is erg inactief. Extra;; Niet veel xD
|
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 6 jul 2012 - 19:02 | |
| De volgende keer, word ik hier liever van tevoren van ingelicht. Je moet melden aan de Clanleader wanneer je kittens krijgt. Plus, nu komt er wéér een koppel van 2 clans. Ik zie het door de vingers, maar jullie zijn de laatste. De kittens mogen er komen. Maar ook Snowrose zal dezelfde straf als Snowcrystal krijgen, wanneer Stormstar hier achter komt. Geen excuus, het tegen de code. Er komen geen gemengde partners meer, voor de komende maanden. Punt uit.
Gr. Stormstar.
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. vr 6 jul 2012 - 20:40 | |
| |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. za 7 jul 2012 - 10:25 | |
| @Stormstar Sorry. Ik wist dit niet maar ik zal me er de volgende keer beter over informeren. Dit zal zeker geen tweede keer gebeuren.
@Spotlight Ik zet jullie erbij. ^^
@Tearkit Waarvoor heb je je ingeschreven. Want Blueeyes is duidelijk geen kitten naam, maar de vertrouwenspersoon voor Snowrose is al gekozen. (; |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. za 7 jul 2012 - 13:27 | |
| @Moon; Sorry, ik had er ook niet echt op gelet. Zal geen 2e keer gebeuren, en qua straf is het oke voor Snowrose |
|
| |
91
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. zo 8 jul 2012 - 12:10 | |
| Zijn deze plaatjes wel goed. Longtail is toch zo´n donkergrijze kat? - Devil x Lion:
|
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. zo 8 jul 2012 - 12:24 | |
| Ik zie geen wijziging? xD |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. di 10 jul 2012 - 14:12 | |
| Waterkit Bekendste account;; Summerkit Naam;; Waterkit~Waterpaw~Watercrystal Geslacht;; Poes Innerlijk;; Verlegen~GeliefdByDeBoys~Waterratje~Speels~Leergierig Uiterlijk;; Kit~App~Warrior
- Voorbeeldpost;;:
Waterkit keek om zich heen. Wat zou ze gaan doen? In spelletjes met haar broertjes en zusjes had ze geen zin. In haar vader stalken had ze ook geen zin. De laatste tijd verveelde ze zich wel vaker. Ze keek omhoog naar de Zilverpels en dacht; Wanneer zou ik apprentice worden? Toen besefte ze dat ze over een week 6 maanden oud was en een apprentice kon worden! Ze rende als een kip zonder kop in de richting van haar broertjes en zusjes om hen het goede nieuws te vertellen. Net toen ze wilde schreeuwen "We worden over een week al apprentice!!!" botste ze keihard tegen een boom aan. Met een klap kwam ze op de grond terecht. "Mama?" piepte ze "Mama?" ze wilde om zich heen kijken maar zag niks, raakte bijna in paniek maar besefte dat er natuurlijk bloed in haar ogen was gekomen. Bijna raakte ze in paniek toen ze de stem van de medicijnkat hoorde. 'Waterkit is gewond! Snowrose! Kom snel!!' Nu in paniek probeerde ze op te staan, wat haar niet lukte. Een tweede poging., Gelukt! En wat nu? Paniekerig draaide ze om zich heen tot ze een geruststellende stem hoorde. 'Waterkit, rustig. Alles komt goed...' Motivatie;; Het lijkt me gewn leuk (: Extra;; Cookiess >3-Of- LightkitBekendste account;; Summerkit Naam;; Lightkit~Lightpaw~Lightheart Geslacht;; Poes Innerlijk;; Het karakter zoals in de boeken, de rest (zoals kleur) anders. Uiterlijk;; Kit~App~Warrior Voorbeeldpost;; Kijk maar bij Waterkit Motivatie;; Het lijkt me gewn leuk (: Extra;; Cookiess >3 EDIT: Ik trek me terug, het duurt te lang. Sorry. Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. wo 22 aug 2012 - 22:51 | |
| Grote bekend making :'DEn de kittens zijn; - THumtumdudumdududuuum >D:
- Soespas avec Hedgekit;
- Dani avec Nicekit;
- Katero avec Sunkit
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 11:18 | |
| Dat is het makkelijkste denk ik, dus ja ^^ |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 11:36 | |
| Jeah ^^ Zou ik mss de naam nog kunnen veranderen in Paradisekit? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 11:39 | |
| |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 11:41 | |
| Yeah, ik ga der meteen aanmaken ^^ |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. do 23 aug 2012 - 11:43 | |
| Het geboorte topic komt denk ik nog niet meteen, dus hou er voor de zekerheid nog rekening mee. |
|
| |
| Onderwerp: Re: .: [Kittens] Snowrose x Longtal :. | |
| |
|
| |
|