We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
AAAAMG ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p
Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33
Nouja ik kijk nog maar sinds gister naar zijn happy wheels dingen dusja nu even een eng filmpje ahahha, lol ik ga echt in een deuk x'3 En die graphics zijn echt zo slecht van slenderman maar het blijft eng hahahaha x'D
hahha xD Hij heeft ook een van amnesia, waar hij de hele tijd zo'n gezicht op heeft zovan; waar is dat monster *open mond, grote ogen* xD Dan lach je je kapot x3 *gaat weer kijken* PewDiePie verslaafd..
Hhahha, die ga ik straks dan ook even kijken ^^
ik heb geen idee welke dat was xD
'k Vind em wel x'3 Looool ik lig echt strike ;p
Ik ook, hoe vaak zegt 'ie wel 'Oh fuck!' 'Oh holy shit!' XD echt.xD Hij shcreeuwde net als een meisje <3 coowl ;D *lacht8
Idd xD Like als hij zijn spacebar als een gek in blijft drukken x'3 HAHAHHA ;p Of Like A boss x'3
AAAAMG ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p
Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33
Nouja ik kijk nog maar sinds gister naar zijn happy wheels dingen dusja nu even een eng filmpje ahahha, lol ik ga echt in een deuk x'3 En die graphics zijn echt zo slecht van slenderman maar het blijft eng hahahaha x'D
hahha xD Hij heeft ook een van amnesia, waar hij de hele tijd zo'n gezicht op heeft zovan; waar is dat monster *open mond, grote ogen* xD Dan lach je je kapot x3 *gaat weer kijken* PewDiePie verslaafd..
Hhahha, die ga ik straks dan ook even kijken ^^
ik heb geen idee welke dat was xD
'k Vind em wel x'3 Looool ik lig echt strike ;p
Ik ook, hoe vaak zegt 'ie wel 'Oh fuck!' 'Oh holy shit!' XD echt.xD Hij shcreeuwde net als een meisje <3 coowl ;D *lacht8
Idd xD Like als hij zijn spacebar als een gek in blijft drukken x'3 HAHAHHA ;p Of Like A boss x'3
Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night
Mweh, Shadowclan verhaallijn moet van start gaan D': Me wants...D<
Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night
Stormwise
StarClan
Moonmoon~ 1349 Actief
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Stormwise
StarClan
Moonmoon~ 1349 Actief
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank: