|
|
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:12 | |
| ik ga straks een nieuw accje aanmaken :'3 - Thanks <3:
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:12 | |
| Lol, katten met accent => IK MOET EEN KAT MET EEN ITALIAANS ACCENT MWHAHUAHUAHAU 8D Srsly, ik zou me dood lachen x'3 |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:13 | |
| 'allo, iek ben Cowpaw.
Dat is hoe Cowy "Hallo, ik ben Cowpaw." zou zeggen.. En waarom noem ik hem de hele tijd Cowy xd |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:38 | |
| Hebben jullie tips voor An Other World ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:43 | |
| //Kijkt hier Pewdiepie sinds gisteren x'D 1e keer dat ik een filmpje ga kijken waar hij enge game speelt ohnooo x3// |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:46 | |
| ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:51 | |
| Hm, dat rood kan gewoon niet. Te fel, en het past niet bij de lay-out. Ik zou gewoon iets donkers, zwart/donker blauw. Of misschien zelfs grijs. De lay-out ziet er een beetje rommelig uit, voornamelijk door al die kleuren door elkaar. Rood, blauw, zwart, wit. Ik zou eerder bij dit onderwerp iets 'donkers' zoals donker grijs maken. En dezelfde kleur, maar dan verschillende tinten. Zorg dat het een beetje matcht. Het portal ziet er wel goed uit, de postsheet is erg mooi, maar de tekst is niet zo goed zichtbaar. Maar dat kan ook aan mijn computer liggen. Ik zie ook geen uitleg, rpg regels, algemele regels. Misschien dat je dat beter kunt maken. De gebieden plaatjes hebben volgens mij geen randjes, die kun je toevoegen met paint. Hm, nog veel te doen volgens mij c: Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:52 | |
| AAAAMG ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:53 | |
| - Icy schreef:
- AAAAMG
ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33 Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:56 | |
| - Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- AAAAMG
ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33 Nouja ik kijk nog maar sinds gister naar zijn happy wheels dingen dusja nu even een eng filmpje ahahha, lol ik ga echt in een deuk x'3 En die graphics zijn echt zo slecht van slenderman maar het blijft eng hahahaha x'D |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:57 | |
| - Icy schreef:
- Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- AAAAMG
ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33 Nouja ik kijk nog maar sinds gister naar zijn happy wheels dingen dusja nu even een eng filmpje ahahha, lol ik ga echt in een deuk x'3 En die graphics zijn echt zo slecht van slenderman maar het blijft eng hahahaha x'D hahha xD Hij heeft ook een van amnesia, waar hij de hele tijd zo'n gezicht op heeft zovan; waar is dat monster *open mond, grote ogen* xD Dan lach je je kapot x3 *gaat weer kijken* PewDiePie verslaafd.. Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 13:58 | |
| - Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- AAAAMG
ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33 Nouja ik kijk nog maar sinds gister naar zijn happy wheels dingen dusja nu even een eng filmpje ahahha, lol ik ga echt in een deuk x'3 En die graphics zijn echt zo slecht van slenderman maar het blijft eng hahahaha x'D hahha xD Hij heeft ook een van amnesia, waar hij de hele tijd zo'n gezicht op heeft zovan; waar is dat monster *open mond, grote ogen* xD Dan lach je je kapot x3 *gaat weer kijken* PewDiePie verslaafd.. Hhahha, die ga ik straks dan ook even kijken ^^ |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 14:01 | |
| - Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- AAAAMG
ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33 Nouja ik kijk nog maar sinds gister naar zijn happy wheels dingen dusja nu even een eng filmpje ahahha, lol ik ga echt in een deuk x'3 En die graphics zijn echt zo slecht van slenderman maar het blijft eng hahahaha x'D hahha xD Hij heeft ook een van amnesia, waar hij de hele tijd zo'n gezicht op heeft zovan; waar is dat monster *open mond, grote ogen* xD Dan lach je je kapot x3 *gaat weer kijken* PewDiePie verslaafd.. Hhahha, die ga ik straks dan ook even kijken ^^ ik heb geen idee welke dat was xD 'k Vind em wel x'3 Looool ik lig echt strike ;p |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jul 2012 - 14:04 | |
| - Icy schreef:
- Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- Rainkit schreef:
- Icy schreef:
- AAAAMG
ik lig strike omdat ik zo hard schrok bij pewdiepie's laatste filmpje daar van Slenderman x'3 Rofl, ik schrok zo hard x'3 zijn reacties haahahaha ;p Ik schrik dan altijd, en kijk meteen naar zijn gezicht en dan moet ik me kapot lachen. Soms valt hij zelfs en dan valt zijn computer/cam of zijn oordopjes enz. xD Echt geinig <33 Nouja ik kijk nog maar sinds gister naar zijn happy wheels dingen dusja nu even een eng filmpje ahahha, lol ik ga echt in een deuk x'3 En die graphics zijn echt zo slecht van slenderman maar het blijft eng hahahaha x'D hahha xD Hij heeft ook een van amnesia, waar hij de hele tijd zo'n gezicht op heeft zovan; waar is dat monster *open mond, grote ogen* xD Dan lach je je kapot x3 *gaat weer kijken* PewDiePie verslaafd.. Hhahha, die ga ik straks dan ook even kijken ^^ ik heb geen idee welke dat was xD 'k Vind em wel x'3 Looool ik lig echt strike ;p Ik ook, hoe vaak zegt 'ie wel 'Oh fuck!' 'Oh holy shit!' XD echt.xD Hij shcreeuwde net als een meisje <3 coowl ;D *lacht8 Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|